Aneta Gańko

IT Solution Delivery Manager
Mińsk Mazowiecki, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PROVIDENT POLSKA S.A.
IT Solution Delivery Manager
Definiowanie wymagań odnośnie skuteczności operacji IT oraz identyfikowanie potrzeb wdrażania programów/projektów
Ustalanie wytycznych i pełnienie roli mentora dla zespołów IT oraz propagowanie wiedzy wśród kadry kierowniczej w firmie w zakresie sposobu działania i procesów w IT, przegląd założeń biznesowych, zapewnienie zgodnej z budżetem oraz terminowej realizacji projektów
Analiza i stosowanie najlepszych praktyk z branży w celu zapewnienia jak najlepszych procesów
Weryfikacja sukcesu programów w odniesieniu do wyznaczonych wskaźników KPI, dalsze udoskonalanie osiągnięć oraz zapewnienie działań naprawczych w razie potrzeby
Aktualizacja statusu projektów na tablicy dashboard, komunikowanie postępów oraz wyniku działań
Bliska współpraca z pracownikami IT oraz partnerami zewnętrznymi nad mapowaniem kolejnych etapów działań niezbędnych dla dostarczenia oprogramowania
Współpraca z przedstawicielami biznesowymi nad planami rozwoju w celu uwzględnienia potrzeb klientów
Udział w pracach nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla firmy
Podtrzymywanie relacji z lokalnymi partnerami i dostawcami rozwiązań technologicznych w celu realizacji celów projektu
Zapewnienie długofalowych planów modernizacji i wymiany majątku IT
Zarządzanie budżetem
PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik ds. Zarządzania Jakością i Testowania Aplikacji
Zarządzanie zespołem odpowiadającym za dostarczenie zmiany end-to-end spełniającej oczekiwania Klienta.
Odpowiedzialność za jakość zmiany w każdym cyklu wytwarzania oprogramowania, od analizy biznesowej i systemowej poprzez strategię testów do dostarczenia zmiany do odbiorcy.
Wdrażanie i ulepszanie standardów jakości w organizacji, wyznaczanie kryteriów jakości dla zmian.
Współpraca z zespołami na innych rynkach, dostawcami lokalnymi i w UK
PROVIDENT POLSKA S.A.
Analityk Biznesowy w Dziale Obsługi Klienta
Identyfikacja, weryfikacja i modyfikacja procesów biznesowych
Analiza wpływu wprowadzanych zmian na istniejące procesy pod kątem biznesowym, prawnym
Przygotowywanie i opracowywanie wymagań biznesowych
Udział w projektach realizowanych w Dziale Obsługi Klienta
PROVIDENT POLSKA S.A.
SPECJALISTA ds. PROJEKTU "System Contact Center"
- udział we wdrożeniu nowego sysemu CRM
- koordynowanie testów oraz szkolenie pracowników
- dbałość o ciągłość procesów w Call Center
- tworzenie opisu/ schematów ekranów
PROVIDENT POLSKA S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta ( Team Lider )
Organizacja i kontrola pracy Call Cente
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i jakościowe podległego zespołu
Terminowość obsługi poszczególnych projektów
Szkolenia pracowników i rekrutacja
Centrum Telemarketingowe CTM
Koordynator Projektu
Klient Tele2 - Uruchomienie działu Mail Center od podstaw, rekrutacja pracowników, odpowiedzialność za całokształt pism z odpowiedziami dla klientów firmy. Wdrażanie nowych procedur, raportowanie kosztów związanych z pracą działu.

Szkolenia i kursy

Mapowanie procesów w BPMN - Homo Creatore
Zarządzanie Działem Testów - SQAM
Agile Project Management Foundation - APMG International Agile PM ( Altkom Akademia)
Szkolenie Insights Discovery
Szkolenie Positive Power Influence
ISTQB Foundation Level - Global Association for Software Quality ( 21NC)
Podstawy modelowania systemów w języku UML - COMARCH

Edukacja

Logo
Przywództwo i Komunikacja Społeczna, studia podyplomowe
Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
Logo
Historia, magisterskie
Mazowiecka Wyższa Szkoła Humanistyczno-Pedagogiczna w Łowiczu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

- teatr
- historia
- literatura biograficzna

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU? Od czego zależy sukces osobisty? CO ma wpływ na Twój sukces?
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji. Zapraszam też tych, kt
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Dżem
Dżem
Grupa dla fanów zespołu-legendy polskiego bluesa
EMOCJE
EMOCJE
Dzięki NIM podejmujemy większość decyzji. Nauczmy się NIMI zarządzać!
Eventy i animacja czasu wolnego
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)
Hipnotyczny Telemarketing
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".