Aneta Gamrot

Aneta Gamrot

Account Manager, AMS SA
Tychy, śląskie

Umiejętności

bankowość Call Center Sprzedaż bezpośrednia Negocjacje Reklama zewnętrzna Handel Obsługa komputera i urządzeń biurowych Pakiet Officee (EXCEL, PowerPoit, Word) Motywacja - gotowość do zbierania nowych doświadczeń i uzyskiwania certyfikacji

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

AMS SA
Key Account Manager
• aktywna penetracja rynku i współpraca z klientami z obsługiwanego regionu
• opracowywanie i składanie ofert współpracy (w tym rekomendacje,
kosztorysy)
• prowadzenie spotkań handlowych (w tym prezentacje, negocjacje handlowe)
• budowanie trwałych relacji z klientami
• tworzenie media planów kampanii reklamowych,
• realizacja budżetowych celów regionu,
• współpraca sprzedażowa w ramach grupy medialnej AGORA S.A
Logo
Doradca Klienta
Euro Bank S.A.
•Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne
dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta
• Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta
• Zapewnienie profesjonalnej obsługi transakcji gotówkowych
• Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości
• Realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych
Opes Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
• Współuczestniczenie w kształtowaniu strategii marketingowej i PR firmy
• Planowanie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji wizerunkowej firmy
• Prowadzanie analizy poziomu satysfakcji klientów
• Przygotowywanie, zlecanie, zamawianie materiałów reklamowych –
wizytówek, ulotek, teczek
• Prowadzenie analiz rynku i identyfikacja potrzeb Klientów
• Budowanie właściwych relacji z Klientami i partnerami
Logo
Kierownik sprzedaży
Crative Center
• Rekrutacja pracowników i zespołu handlowego
• Zarządzanie, organizacja i nadzór nad pracą oddziału
• Motywowanie i rozwijanie podległych zespołów sprzedaży
• Kreowanie aktywności handlowej u pracowników oddziału
• Zapewnianie najwyższego standardu jakości oraz obsługi klienta
• Dbanie o prawidłowy wizerunek firmy
• Opracowywanie ofert, materiałów promocyjnych
• Raportowanie wyników pracy
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych regionu
• Tworzenie skryptów i narzędzi wspierających sprzedaż
Creative Center
konsultant ds. sprzedaży telefonicznej
• Telefoniczne pozyskiwanie Klientów
• Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z Klientami
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
• Tworzenie skryptów sprzedażowych
• Przewodnictwo i odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
podległego teamu

Edukacja

Logo
Wydział Przedsiębiorczości i Zarządzania, Kierunek Zarządzanie i Marketing, specjalność Bankowość i Doradztwo Finansowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media