Umiejętności
Prawo jazdy kat B
umiejętność planowania i organizowania czasu pracy
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
umiejętność rozwiązywania problemów
umiejętność kontroli i nadzoru
umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
Umiejętność podejmowania decyzji, przejmowania odpowiedzialności oraz bardzo dobra praca w zespole
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
umiejętność przekazywania wiedzy innym
świadomość biznesowa
Umiejętność rozwiązywania konfliktów i negocjowania,
Umiejętność delegowania zadań i uprawnień, oraz motywowania pracowników
Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik regionalny
- wpływ na efektywność pracy podległych placówek poprzez motywowanie pracowników a także budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji w podległych zespołach
- nadzór, diagnoza i zarządzanie pracą podległych placówek w odniesieniu do osiąganych wyników, oceny kwalifikacji pracowników oraz ocena organizacji pracy
- nadzór nad procesem wdrażania nowych pracowników podległej struktury, monitorowanie bieżących postępów: adaptacji w zespole, osiągania celów w warstwie sprzedażowej i jakościowej, satysfakcji z wykonywanej pracy, zapewnienie wsparcia na każdym z tych etapów
- inicjacja procesów kadrowych związanych z zatrudnieniem, zmianą wynagrodzeń i awansem pracowników w podległej strukturze
- zarządzanie procesem sprzedaży
- współudział w opracowaniu krótko i długoterminowych strategii rozwoju sprzedaży z Dyrekcją Makroregionu
- dokonywanie podziału zadań sprzedażowych na podległe placówki
- sporządzanie pisemnych planów pracy oraz weryfikacja ich realizacji przez podległych Kierowników Oddziałów
- przygotowanie planów marketingowych oraz kontrola wydatków w ramach przyznanego budżetu
- wizytowanie placówek dwa razy w miesiącu
- organizacja co najmniej jednej odprawy z Kierownikami Placówek w miesiącu
- sporządzanie notatek z wizyt w podległych placówkach
- systematyczne przeprowadzanie rozmów oceniających w ramach podległej struktury
- nadzorowanie standardów obsługi klienta w podległych placówkach
- monitoring stanu struktury zatrudnienia w podległych placówkach
- inicjacja procesów rekrutacyjnych w zależności od potrzeb
- nadzór nad adaptacją nowozatrudnionych pracowników
- weryfikacja zaleceń pokontrolnych
- przygotowywanie dla przełożonych raportów ze skuteczności pracy podległej sieci sprzedaży
- analiza i optymalizacja procesów zachodzących w podległych oddziałach
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach z Dyrekcją Makroregionu
- kształtowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy poprzez właściwą postawę i zachowanie
- nadzór, diagnoza i zarządzanie pracą podległych placówek w odniesieniu do osiąganych wyników, oceny kwalifikacji pracowników oraz ocena organizacji pracy
- nadzór nad procesem wdrażania nowych pracowników podległej struktury, monitorowanie bieżących postępów: adaptacji w zespole, osiągania celów w warstwie sprzedażowej i jakościowej, satysfakcji z wykonywanej pracy, zapewnienie wsparcia na każdym z tych etapów
- inicjacja procesów kadrowych związanych z zatrudnieniem, zmianą wynagrodzeń i awansem pracowników w podległej strukturze
- zarządzanie procesem sprzedaży
- współudział w opracowaniu krótko i długoterminowych strategii rozwoju sprzedaży z Dyrekcją Makroregionu
- dokonywanie podziału zadań sprzedażowych na podległe placówki
- sporządzanie pisemnych planów pracy oraz weryfikacja ich realizacji przez podległych Kierowników Oddziałów
- przygotowanie planów marketingowych oraz kontrola wydatków w ramach przyznanego budżetu
- wizytowanie placówek dwa razy w miesiącu
- organizacja co najmniej jednej odprawy z Kierownikami Placówek w miesiącu
- sporządzanie notatek z wizyt w podległych placówkach
- systematyczne przeprowadzanie rozmów oceniających w ramach podległej struktury
- nadzorowanie standardów obsługi klienta w podległych placówkach
- monitoring stanu struktury zatrudnienia w podległych placówkach
- inicjacja procesów rekrutacyjnych w zależności od potrzeb
- nadzór nad adaptacją nowozatrudnionych pracowników
- weryfikacja zaleceń pokontrolnych
- przygotowywanie dla przełożonych raportów ze skuteczności pracy podległej sieci sprzedaży
- analiza i optymalizacja procesów zachodzących w podległych oddziałach
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach z Dyrekcją Makroregionu
- kształtowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy poprzez właściwą postawę i zachowanie
Kierownik oddziału
- realizacja planu sprzedaży oddziału
- organizowanie pracy oddziału
- prowadzenie działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży
- sporządzanie raportów i sprawozdań związanych z działalnością Oddziału
- uczestniczenie i reprezentowanie Firmy w spotkaniach biznesowych
- analiza ryzyka kredytowego
- nadzór nad procesem adaptacji pracowników
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach z kierownictwem regionu firmy
- realizacja działań polityki personalnej
- organizowanie pracy oddziału
- prowadzenie działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży
- sporządzanie raportów i sprawozdań związanych z działalnością Oddziału
- uczestniczenie i reprezentowanie Firmy w spotkaniach biznesowych
- analiza ryzyka kredytowego
- nadzór nad procesem adaptacji pracowników
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach z kierownictwem regionu firmy
- realizacja działań polityki personalnej
Szkolenia i kursy
Akademia Rozwoju Kierowników Sprzedażowych 2014
- trening skutecznej sprzedaży - 30 godzin
- kierowanie zespołem sprzedażowym - 15 godzin
- efektywna organizacja czasu pracy - 15 godzin
- rozwiązywanie konfliktów - 15 godzin
- narzędzia coachingowe - 15 godzin
- efektywne motywowanie zespołu - 15 godzin
- sztuka pozyskiwania nowych klientów - 15 godzin
- trening skutecznej sprzedaży - 30 godzin
- kierowanie zespołem sprzedażowym - 15 godzin
- efektywna organizacja czasu pracy - 15 godzin
- rozwiązywanie konfliktów - 15 godzin
- narzędzia coachingowe - 15 godzin
- efektywne motywowanie zespołu - 15 godzin
- sztuka pozyskiwania nowych klientów - 15 godzin
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Psychologia [ psychologia w biznesie, ZZL ]
Kino światowe i polskie
Sport: bieganie, jazda na rowerze/rolkach, crossfit
Kino światowe i polskie
Sport: bieganie, jazda na rowerze/rolkach, crossfit