Doświadczenie zawodowe
Specjalista
Centralny Obszar Operacji Bankowych Departament Obsługi Klientów MŚP
Centrum Obsługi Klientów Firmowych
Sporządzanie zaświadczeń i opinii, zaświadczeń audytorskich.
Ręczne księgowania: opłat, prowizji, korekt.
Przygotowywanie dokumentacji dla klientów potwierdzających wprowadzone na rachunkach zmiany, aneksów i powiadomień.
Centrum Obsługi Klientów Firmowych
Sporządzanie zaświadczeń i opinii, zaświadczeń audytorskich.
Ręczne księgowania: opłat, prowizji, korekt.
Przygotowywanie dokumentacji dla klientów potwierdzających wprowadzone na rachunkach zmiany, aneksów i powiadomień.
Szkolenia i kursy
Manager na 5+ (2013)
Zarządzanie i motywowanie zespołu (2013)
Rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych i Zapobieganie praniu brudnych pieniędzy w bankach (2013)
Negocjacje z Klientem Indywidualnym (2012)
Standardy Obsługi Klienta (2010)
Zarządzanie i motywowanie zespołu (2013)
Rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych i Zapobieganie praniu brudnych pieniędzy w bankach (2013)
Negocjacje z Klientem Indywidualnym (2012)
Standardy Obsługi Klienta (2010)
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością