Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Rekruter IT
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych do projektów z sektora IT
• aktywne pozyskiwanie kandydatów przy użyciu różnorodnych technik i nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych
• przeprowadzanie screeningów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatami
• rekomendowanie odpowiednich kandydatów do projektów
• codzienna współpraca z Hiring Manager’ami – dbanie o bieżące potrzeby rekrutacyjne, określanie wymagań, wyszukiwanie i rekomendowanie kandydatów
• dbanie o kandydatów i utrzymywanie Candidate Experience na najwyższym poziomie podczas całego procesu rekrutacyjnego
• udział w rozwijaniu wewnętrznych narzędzi rekrutacyjnych i znajdowanie nowych rozwiązań na usprawnianie procesu rekrutacji
• wspieranie działań Employer Branding i kampanii marketingowych
• aktywne pozyskiwanie kandydatów przy użyciu różnorodnych technik i nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych
• przeprowadzanie screeningów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatami
• rekomendowanie odpowiednich kandydatów do projektów
• codzienna współpraca z Hiring Manager’ami – dbanie o bieżące potrzeby rekrutacyjne, określanie wymagań, wyszukiwanie i rekomendowanie kandydatów
• dbanie o kandydatów i utrzymywanie Candidate Experience na najwyższym poziomie podczas całego procesu rekrutacyjnego
• udział w rozwijaniu wewnętrznych narzędzi rekrutacyjnych i znajdowanie nowych rozwiązań na usprawnianie procesu rekrutacji
• wspieranie działań Employer Branding i kampanii marketingowych
Niezależny Doradca Finansowy
Własna działalność
• pozyskiwanie klientów ( indywidualnych, biznesowych)
• tworzenie sieci pośredników współpracujących
• rozpoznanie potrzeb klientów
• dobór produktów do realizacji celów finansowych
• zapewnienie wsparcia merytorycznego
• przygotowanie klienta do skorzystania z usług instytucji finansowej
• wsparcie klienta w kompletowaniu niezbędnej dokumentacji
• współpraca z z pracownikami banków, celem złożenia zapytań i znalezienia najbardziej korzystnej oferty
• ciągła współpraca z klientem i informowanie na bieżąco o przebiegu całej procedury finansowania.
• tworzenie sieci pośredników współpracujących
• rozpoznanie potrzeb klientów
• dobór produktów do realizacji celów finansowych
• zapewnienie wsparcia merytorycznego
• przygotowanie klienta do skorzystania z usług instytucji finansowej
• wsparcie klienta w kompletowaniu niezbędnej dokumentacji
• współpraca z z pracownikami banków, celem złożenia zapytań i znalezienia najbardziej korzystnej oferty
• ciągła współpraca z klientem i informowanie na bieżąco o przebiegu całej procedury finansowania.
Doradca finansowy
mFinanse /mBank
• aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w obszarze klientów z segmentu indywidualnego (konta, kredyty, kredytów hipotecznych)
• aktywna sprzedaż produktów bankowych dla klientów firmowych (konta, kredyty, depozyty)
• budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku;
• rozwój portfela klientów, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych podmiotów;
• skuteczne rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków współpracy opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów;
• kompletowanie dokumentacji wymaganej do procesu kredytowego oraz procesowanie aplikacji kredytowych.
• promowanie zdalnych kanałów dystrybucji
• aktywna sprzedaż produktów bankowych dla klientów firmowych (konta, kredyty, depozyty)
• budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku;
• rozwój portfela klientów, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych podmiotów;
• skuteczne rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków współpracy opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów;
• kompletowanie dokumentacji wymaganej do procesu kredytowego oraz procesowanie aplikacji kredytowych.
• promowanie zdalnych kanałów dystrybucji
Team Lead / Manager
French Bistro & Burger Restaurant
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów cywilnoprawnych oraz systemu kadrowo-płacowego.
• skuteczne zarządzanie podległym zespołem pracowników.
• nadzorowanie procesu dostarczania towarów od dostawców w celu utrzymania odpowiedniego poziomu zapasów, zarządzanie kontrolą stanów magazynowych, inwentaryzacja stanów magazynowych ;
• nadzorowanie procesu przygotowywania planów sprzedaży w celu zapewnienia dostępności asortymentu;
• doskonalenie kluczowych procesów łańcucha produkcji w celu minimalizacji strat
• kontrola i monitoring food coastu, stałych opłat, kosztów pracy, zysków i strat
• optymalizacja kosztów utrzymania restauracji i bieżących wydatków
• reorganizacja systemu zamówień towarów, sprawdzenie bieżących cen surowców niezbędnych do produkcji pod kątem utrzymania jak najlepszego food coastu bez utraty jakości.
• przygotowanie narzedzia do sprawdzenia zysków i strat względem bieżącej produkcji i sprzedaży
• przygotowanie i opracowanie manuala (instrukcji ilustrowanej obrazującej wszystkie procesy produkcyjne, aby były one wykonywane w tożsamy sposób przez wszystkich pracowników )
• skuteczne zarządzanie podległym zespołem pracowników.
• nadzorowanie procesu dostarczania towarów od dostawców w celu utrzymania odpowiedniego poziomu zapasów, zarządzanie kontrolą stanów magazynowych, inwentaryzacja stanów magazynowych ;
• nadzorowanie procesu przygotowywania planów sprzedaży w celu zapewnienia dostępności asortymentu;
• doskonalenie kluczowych procesów łańcucha produkcji w celu minimalizacji strat
• kontrola i monitoring food coastu, stałych opłat, kosztów pracy, zysków i strat
• optymalizacja kosztów utrzymania restauracji i bieżących wydatków
• reorganizacja systemu zamówień towarów, sprawdzenie bieżących cen surowców niezbędnych do produkcji pod kątem utrzymania jak najlepszego food coastu bez utraty jakości.
• przygotowanie narzedzia do sprawdzenia zysków i strat względem bieżącej produkcji i sprzedaży
• przygotowanie i opracowanie manuala (instrukcji ilustrowanej obrazującej wszystkie procesy produkcyjne, aby były one wykonywane w tożsamy sposób przez wszystkich pracowników )
Manager
ADHD Sp. z o.o.
• nadzór nad utrzymaniem wysokiej jakości obsługi Klientów.
• tworzenie i realizacja planów marketingowo- sprzedażowych
• kreowanie działań wizerunkowo-promocyjnych, reprezentowanie firmy na zewnątrz
• współpraca z dostawcami zewnętrznymi (zamówienia materiałow eksploatacyjnych )
• sporządzanie i redagowanie treści oraz ich publikacja na stronach www oraz serwisach społecznościowych.
• prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem studia (umowy, zgody)
• wykonywanie zabiegów laserowego usuwania tatuaży
• kompleksowa organizacja wyjazdów służbowych.
• prowadzenie korespondencji mailowej oraz telefonicznej.
• dbanie o właściwą atmosferę w Studio oraz komfort aktualnie obsługiwanych klientów.
• tworzenie i realizacja planów marketingowo- sprzedażowych
• kreowanie działań wizerunkowo-promocyjnych, reprezentowanie firmy na zewnątrz
• współpraca z dostawcami zewnętrznymi (zamówienia materiałow eksploatacyjnych )
• sporządzanie i redagowanie treści oraz ich publikacja na stronach www oraz serwisach społecznościowych.
• prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem studia (umowy, zgody)
• wykonywanie zabiegów laserowego usuwania tatuaży
• kompleksowa organizacja wyjazdów służbowych.
• prowadzenie korespondencji mailowej oraz telefonicznej.
• dbanie o właściwą atmosferę w Studio oraz komfort aktualnie obsługiwanych klientów.
Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży
Fish'n'all
• rozwijanie sprzedaży produktów z portfolio firmy w wyznaczonym regionie (Górny Śląsk, Dolny Śląsk, Opolszczyzna)
• aktywne zdobywanie klientów w kanale B2B (restauracje, hurtowanie, sklepy)
• przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji z kontrahentami
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów oraz działań konkurencji
• aktywne zdobywanie klientów w kanale B2B (restauracje, hurtowanie, sklepy)
• przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji z kontrahentami
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów oraz działań konkurencji
Kierownik działu realizacji umów i szkoleń
Europejskie Centrum Likwidacji Szkód
• pozyskiwanie klientów w obszarze dochodzenia roszczeń odszkodowawczych: osobowych, majątkowych i rzeczowych
• tworzenie CRMu mającego na celu usprawnienie pracy działu
• kontrola poprawności dokumentacji dot. likwidowanych szkód (umowy, wnioski, pełnomocnictwa) oraz nadzór nad przepływem dokumentów z i do towarzystw ubezpieczeniowych
• szkolenie i wdrażanie nowych agentów w zakresie prawa odszkodowawczego
• nadzór nad pracownikami zajmującymi się pozyskiwaniem danych potrzebnych do sfinalizowania umów
• tworzenie CRMu mającego na celu usprawnienie pracy działu
• kontrola poprawności dokumentacji dot. likwidowanych szkód (umowy, wnioski, pełnomocnictwa) oraz nadzór nad przepływem dokumentów z i do towarzystw ubezpieczeniowych
• szkolenie i wdrażanie nowych agentów w zakresie prawa odszkodowawczego
• nadzór nad pracownikami zajmującymi się pozyskiwaniem danych potrzebnych do sfinalizowania umów
manager restauracji i koordynator cateringu
MP Investa S.C.
• zarządzanie punktami gastronomicznymi, realizowanie i nadzorowanie usług cateringowych oraz organizowanie i koordynowanie eventów (m.in.: imprez firmowych, ślubów, półkolonii, zaplecza gastronomicznego dla festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu)
• dbanie o rozwój firmy, jej renomę na rynku, jakość obsługi klientów i wysoki standard usług
współpraca z klientami i partnerami biznesowymi w ramach organizowanych imprez okolicznościowych; przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji cenowych
• dbanie o kontakty z dostawcami oraz optymalizowanie kosztów kupowanych produktów
• inwentaryzacja, monitorowanie stanów magazynowych (zgodnie z systemami : FIFO i LIFO), prognozowanie i estymowanie kosztów zamówień i wielkości sprzedaży
• zarządzanie zespołem (do 40 osób w przypadku dużych eventów)
• tworzenie ofert przetargowych w ramach realizacji usług gastronomicznych dla jednostek użyteczności publicznej (min. Urzędu Marszałkowskiego i Wojewódzkiego )
• dbanie o rozwój firmy, jej renomę na rynku, jakość obsługi klientów i wysoki standard usług
współpraca z klientami i partnerami biznesowymi w ramach organizowanych imprez okolicznościowych; przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji cenowych
• dbanie o kontakty z dostawcami oraz optymalizowanie kosztów kupowanych produktów
• inwentaryzacja, monitorowanie stanów magazynowych (zgodnie z systemami : FIFO i LIFO), prognozowanie i estymowanie kosztów zamówień i wielkości sprzedaży
• zarządzanie zespołem (do 40 osób w przypadku dużych eventów)
• tworzenie ofert przetargowych w ramach realizacji usług gastronomicznych dla jednostek użyteczności publicznej (min. Urzędu Marszałkowskiego i Wojewódzkiego )
Manager
John Bull Pub
• kompleksowe prowadzenie procesu rekrutacji,
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów cywilno-prawnych
• nadzorowanie i koordynowanie zatrudnionych pracowników, prowadzenie systemu kadrowo-płacowego
• prowadzenie szkoleń dla nowozatrudnionych pracowników, przeprowadzanie inwentaryzacji stanów bieżących i magazynowych, zarządzanie zaopatrzeniem
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów cywilno-prawnych
• nadzorowanie i koordynowanie zatrudnionych pracowników, prowadzenie systemu kadrowo-płacowego
• prowadzenie szkoleń dla nowozatrudnionych pracowników, przeprowadzanie inwentaryzacji stanów bieżących i magazynowych, zarządzanie zaopatrzeniem
Dyrektor regionalny
Konkret S.J.
• wdrażanie kompleksowej oferty wyposażenia jednostek medycznych (takich jak: blok operacyjny, sale chorych, odział ratunkowy)
• planowanie i realizacja celów sprzedażowych
• bieżące analizowanie rynku oaz danych dotyczących osiąganych wyników, monitorowanie działań konkurencji
• nadzór i odpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego na powierzonym terenie
• sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy na powierzonym terenie
• podejmowanie działań zmierzających do rozwoju firmy na powierzonym terenie
• zapewnienie wysokiej jakości merytorycznej prowadzonych działań promocyjnych zgodnie z obowiązującymi zasadami marketingowymi.
• planowanie i realizacja celów sprzedażowych
• bieżące analizowanie rynku oaz danych dotyczących osiąganych wyników, monitorowanie działań konkurencji
• nadzór i odpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego na powierzonym terenie
• sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy na powierzonym terenie
• podejmowanie działań zmierzających do rozwoju firmy na powierzonym terenie
• zapewnienie wysokiej jakości merytorycznej prowadzonych działań promocyjnych zgodnie z obowiązującymi zasadami marketingowymi.
Własna działalność - właściciel firmy
Własna działaność gospodarcza
• zarządzanie i osobiste koordynowanie codziennej pracy klubu
• kontrolowanie zespołu 25 osób (Managera, barmanów, kelnerek, ochroniarzy, szatniarzy, sprzątaczek)
• planowanie kampanii marketingowych oraz prowadzenie akcji promocyjnych na imprezach plenerowych (m.in. : na festynach dożynkowych i festiwalu muzyki elektronicznej Anpol)
• negocjowanie kontraktów z dostawcami
• poszukiwanie nowych trendów muzycznych, angażowanie DJ’ów
• kontrolowanie, prowadzenie spraw kadrowych i urzędowych (m.in. : koncesje, SANEPID, HACCP)
• przeprowadzanie inwentaryzacji stanów bieżących i magazynowych, optymalizowanie zaopatrzenia, kontrola kosztów, prowadzenie rachunkowości
• kontrolowanie zespołu 25 osób (Managera, barmanów, kelnerek, ochroniarzy, szatniarzy, sprzątaczek)
• planowanie kampanii marketingowych oraz prowadzenie akcji promocyjnych na imprezach plenerowych (m.in. : na festynach dożynkowych i festiwalu muzyki elektronicznej Anpol)
• negocjowanie kontraktów z dostawcami
• poszukiwanie nowych trendów muzycznych, angażowanie DJ’ów
• kontrolowanie, prowadzenie spraw kadrowych i urzędowych (m.in. : koncesje, SANEPID, HACCP)
• przeprowadzanie inwentaryzacji stanów bieżących i magazynowych, optymalizowanie zaopatrzenia, kontrola kosztów, prowadzenie rachunkowości
Przedstawiciel regionalny
Medicom sp. z o.o.
• nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi oraz budowanie relacji z istniejącymi klientami firmy
• przygotowywanie ofert przetargowych, nadzór nad obiegiem dokumentacji, uczestnictwo w postępowaniach przetargowych
• realizacja zamówień oraz zarządzanie dostawami zamówionych towarów
• koordynacja przygotowań oraz udział w konferencjach, sympozjach oraz szkoleniach branżowych
• rozwój sprzedaży oraz realizacja celów sprzedażowych w kanale tradycyjnym
• przygotowywanie i prezentowanie ofert oraz negocjowanie warunków handlowych
• bieżące monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji
• budowanie pozytywnego wizerunku marek i firmy
• od 2008 Product Manager d.s Chirurgii Ręki
• przygotowywanie ofert przetargowych, nadzór nad obiegiem dokumentacji, uczestnictwo w postępowaniach przetargowych
• realizacja zamówień oraz zarządzanie dostawami zamówionych towarów
• koordynacja przygotowań oraz udział w konferencjach, sympozjach oraz szkoleniach branżowych
• rozwój sprzedaży oraz realizacja celów sprzedażowych w kanale tradycyjnym
• przygotowywanie i prezentowanie ofert oraz negocjowanie warunków handlowych
• bieżące monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji
• budowanie pozytywnego wizerunku marek i firmy
• od 2008 Product Manager d.s Chirurgii Ręki