Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds Marketingu
• Koordynowanie złożonego procesu przygotowania oferty handlowej dla klientów Makro, na który składa się m.in. analiza produktów pod kątem ilości i rozkładu produktów na stronie, merytoryczne i wizualnie opracowanie korekt, opracowanie korekty cenowej, zwolnienie materiałów do druku, zamówienie na druk zgodne z kryteriami wysyłki, kontrola procesu druku i kompletowania, dystrybucja do klienta oraz hal Makro, stała współpraca z działami handlowymi, agencjami reklamowymi, drukarnią, lettershopem, dystrybutorem oraz Pocztą Polską w zakresie poprawności i terminowości przebiegu procesu produkcji (koordynacja w jednym czasie 4 cykli gazetek)
• Inicjowanie, wprowadzanie i koordynowanie nowych projektów.
• Zarządzanie 3-osobowym zespołem.
• Współudział w tworzeniu rocznego planu wydawniczego Oferty Makro w ciągu roku: 26 gazetek dwutygodniowych składających się z od 5 do 9 katalogów (od 128 do 248 stron).
• Planowanie budżetu, kontrola wydatków oraz przygotowanie forecastu.
• Uaktualnianie i doskonalenie wyglądu oferty handlowej Makro.
• Kontrola docieralności oferty handlowej Makro do klientów.
• Sporządzanie analiz związanych z ofertą Makro.
• Uczestnictwo w przetargach.
• Inicjowanie, wprowadzanie i koordynowanie nowych projektów.
• Zarządzanie 3-osobowym zespołem.
• Współudział w tworzeniu rocznego planu wydawniczego Oferty Makro w ciągu roku: 26 gazetek dwutygodniowych składających się z od 5 do 9 katalogów (od 128 do 248 stron).
• Planowanie budżetu, kontrola wydatków oraz przygotowanie forecastu.
• Uaktualnianie i doskonalenie wyglądu oferty handlowej Makro.
• Kontrola docieralności oferty handlowej Makro do klientów.
• Sporządzanie analiz związanych z ofertą Makro.
• Uczestnictwo w przetargach.
po Koordynatora ds Oferty Makro
• Koordynowanie procesu przygotowania oferty handlowej dla klientów Makro
• Współpraca z działami handlowymi oraz agencjami reklamowymi.
• Zarządzanie zespołem.
• Planowanie budżetu, kontrola wydatków oraz przygotowanie forecastu.
• Kontrola docieralności oferty handlowej Makro do klientów.
• Uczestnictwo w przetargach.
• Współpraca z działami handlowymi oraz agencjami reklamowymi.
• Zarządzanie zespołem.
• Planowanie budżetu, kontrola wydatków oraz przygotowanie forecastu.
• Kontrola docieralności oferty handlowej Makro do klientów.
• Uczestnictwo w przetargach.
Specjalista ds Oferty Makro
• Koordynowanie procesu przygotowania oferty handlowej dla klientów Makro
• Współpraca z działami handlowymi oraz agencjami reklamowymi.
• Wspieranie koordynatora w bieżących akcjach/działaniach.
• Kontrola docieralności oferty handlowej Makro do klientów.
• Sporządzanie analiz związanych z ofertą Makro.
• Uczestnictwo w przetargach.
• Współpraca z działami handlowymi oraz agencjami reklamowymi.
• Wspieranie koordynatora w bieżących akcjach/działaniach.
• Kontrola docieralności oferty handlowej Makro do klientów.
• Sporządzanie analiz związanych z ofertą Makro.
• Uczestnictwo w przetargach.
Asystent Koordynatora ds Oferty Makro
• Koordynacja w tworzeniu oferty handlowej dla klientów Makro.
• Współpraca z działami handlowymi oraz agencjami reklamowymi.
• Wspieranie koordynatora w bieżących akcjach/działaniach.
• Kontrola docieralności oferty handlowej Makro do klientów.
• Uczestnictwo w przetargach.
• Współpraca z działami handlowymi oraz agencjami reklamowymi.
• Wspieranie koordynatora w bieżących akcjach/działaniach.
• Kontrola docieralności oferty handlowej Makro do klientów.
• Uczestnictwo w przetargach.
Asystent w pionie handlowym Non Food
(Zmiana stanowiska wynikająca ze zmian struktur organizacyjnych firmy).
• Współpraca z zastępcami Dyrektora Handlowego, ze szczególnym naciskiem na dbałość o dobrą komunikację.
• Sporządzanie analiz, raportów oraz koordynacja wszelkich akcji promocyjnych i regularnych pionu Handlowego.
• Prowadzenie kalendarza przełożonych, umawianie spotkań.
• Współpraca przy tworzeniu zapotrzebowania na gazetki promocyjne pomiędzy działami handlowymi oraz działem marketingu, współudział w omawianiu korekt oferty handlowej Makro z działem marketingu.
• Przekazywanie informacji pomiędzy działem handlowym a działem marketingu.
• Współpraca z zastępcami Dyrektora Handlowego, ze szczególnym naciskiem na dbałość o dobrą komunikację.
• Sporządzanie analiz, raportów oraz koordynacja wszelkich akcji promocyjnych i regularnych pionu Handlowego.
• Prowadzenie kalendarza przełożonych, umawianie spotkań.
• Współpraca przy tworzeniu zapotrzebowania na gazetki promocyjne pomiędzy działami handlowymi oraz działem marketingu, współudział w omawianiu korekt oferty handlowej Makro z działem marketingu.
• Przekazywanie informacji pomiędzy działem handlowym a działem marketingu.
Sekretarka z-cy Dyrektora Handlowego w dziale Non Food
(Zmiana stanowiska wynikająca ze zmian struktur organizacyjnych firmy).
• Współpraca z zastępcami Dyrektora Handlowego, ze szczególnym naciskiem na dbałość o dobrą komunikację.
• Sporządzanie analiz, raportów oraz koordynacja wszelkich akcji promocyjnych i regularnych pionu Handlowego.
• Prowadzenie kalendarza przełożonych, umawianie spotkań.
• Współpraca przy tworzeniu zapotrzebowania na gazetki promocyjne pomiędzy działami handlowymi oraz działem marketingu, współudział w omawianiu korekt oferty handlowej Makro z działem marketingu.
• Przekazywanie informacji pomiędzy działem handlowym a działem marketingu.
• Współpraca z zastępcami Dyrektora Handlowego, ze szczególnym naciskiem na dbałość o dobrą komunikację.
• Sporządzanie analiz, raportów oraz koordynacja wszelkich akcji promocyjnych i regularnych pionu Handlowego.
• Prowadzenie kalendarza przełożonych, umawianie spotkań.
• Współpraca przy tworzeniu zapotrzebowania na gazetki promocyjne pomiędzy działami handlowymi oraz działem marketingu, współudział w omawianiu korekt oferty handlowej Makro z działem marketingu.
• Przekazywanie informacji pomiędzy działem handlowym a działem marketingu.
Asystent z-cy dyrektora handlowego dział Non Food
(Zmiana stanowiska wynikająca ze zmian struktur organizacyjnych firmy).
• Współpraca z zastępcami Dyrektora Handlowego, ze szczególnym naciskiem na dbałość o dobrą komunikację.
• Sporządzanie analiz, raportów oraz koordynacja wszelkich akcji promocyjnych i regularnych pionu Handlowego.
• Prowadzenie kalendarza przełożonych, umawianie spotkań.
• Współpraca przy tworzeniu zapotrzebowania na gazetki promocyjne pomiędzy działami handlowymi oraz działem marketingu, współudział w omawianiu korekt oferty handlowej Makro z działem marketingu.
• Przekazywanie informacji pomiędzy działem handlowym a działem marketingu.
• Współpraca z zastępcami Dyrektora Handlowego, ze szczególnym naciskiem na dbałość o dobrą komunikację.
• Sporządzanie analiz, raportów oraz koordynacja wszelkich akcji promocyjnych i regularnych pionu Handlowego.
• Prowadzenie kalendarza przełożonych, umawianie spotkań.
• Współpraca przy tworzeniu zapotrzebowania na gazetki promocyjne pomiędzy działami handlowymi oraz działem marketingu, współudział w omawianiu korekt oferty handlowej Makro z działem marketingu.
• Przekazywanie informacji pomiędzy działem handlowym a działem marketingu.
Pracownik administracyjny w dziale handlowym Non Food
• Bieżąca współpraca z kupcem.
• Sporządzanie zamówień asortymentu do hal Makro, współpraca w zakresie sprzedaży asortymentu z przedstawicielami hal sprzedaży
• Analiza oraz odpowiedzi na oferty handlowe nowych dostawców.
• Współudział w tworzeniu oferty promocyjnej oraz regularnej.
• Koordynowanie dostaw do hal z magazynów centralnych.
• Sporządzanie raportów sprzedażowych asortymentu promocyjnego i regularnego.
• Sporządzanie zamówień asortymentu do hal Makro, współpraca w zakresie sprzedaży asortymentu z przedstawicielami hal sprzedaży
• Analiza oraz odpowiedzi na oferty handlowe nowych dostawców.
• Współudział w tworzeniu oferty promocyjnej oraz regularnej.
• Koordynowanie dostaw do hal z magazynów centralnych.
• Sporządzanie raportów sprzedażowych asortymentu promocyjnego i regularnego.
Szkolenia i kursy
1. Instytut Rozwoju Biznesu", "Przywództwo- Zbuduj fundament".
2. Humanfactor, "Ocena Potencjału"
3. Techniki poligraficzne w marketingu
4. Certyfikat ukończenia szkolenia: 'Sekretarka perfekcyjnie zorganizowana'
5. Dyplom ukończenia "MS Word XP'
6. Dyplom ukończenia "Microsoft Office Excel zaawansowany"
7. Dyplom ukończenia 'Power Point'
8. Instytut Rozwoju Biznesu", "Przywództwo- Rozwijaj kompetencje".
9. Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu Prezentacji
10. Leadership for Growth 1
11. Leadership for Growth 2
2. Humanfactor, "Ocena Potencjału"
3. Techniki poligraficzne w marketingu
4. Certyfikat ukończenia szkolenia: 'Sekretarka perfekcyjnie zorganizowana'
5. Dyplom ukończenia "MS Word XP'
6. Dyplom ukończenia "Microsoft Office Excel zaawansowany"
7. Dyplom ukończenia 'Power Point'
8. Instytut Rozwoju Biznesu", "Przywództwo- Rozwijaj kompetencje".
9. Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu Prezentacji
10. Leadership for Growth 1
11. Leadership for Growth 2
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
turystyka, podróże, dobra książka
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Egzotyka OstatnieMiejsca.pl
Tu umieścimy oferty na bliższą i dalsza Egzotykę. Ceny kompletne, super okazyjki. Masz pytania o wiecej pisz: lasty@ostatniemiejsca.pl tu mamy tylko fragment oferty
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?
Last Minute czyli ostatniemiejsca.pl
Tu umieścimy prawdziwe last minute z Polski i z Niemiec. Ceny kompletne, żadnych dopłat, zero parcia na targety - po prostu OKAZJE
MASAŻ
Grupa poświęcona wszelkim informacjom na temat masażu. Forum wymiany doświadczeń i baza kontaktów.