Umiejętności
Strategia biznesowa
Dokładność
Zaangażowanie
Kreatywność
Odpowiedzialność
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
marketing produktu
Odporność na stres
Samodzielność
Umiejętność pracy w grupie
Umiejętność pracy pod presją czasu
kreowanie wizerunku marki
Inicjatywa w działaniu
Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
Zakupy, sprzedaż, logistyka
Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Akcesoria i Sieci
- zarządzanie liniami produktowymi z zakresu akcesoriów komputerowych oraz produktów sieciowych
- tworzenie i realizacja polityki działań w zakresie akcesoriów i rozwiązań sieciowych
- wybór oraz wprowadzanie do oferty nowych linii produktowych
- przygotowywanie oraz wprowadzanie do oferty produktów marki własnej
- weryfikacja nowych dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych
- tworzenie oraz negocjowanie umów handlowych i marketingowych
- odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę magazynową
- tworzenie ofert
- tworzenie i realizacja planów zakupowo-sprzedażowych i marketingowych
- tworzenie i realizacja promocji
- organizacja szkoleń
- tworzenie analiz i raportów
- zarządzanie podległym zespołem
OSIĄGNIĘCIA
- budowa marki własnej cleaNTT
- osiąganie corocznie znaczących wzrostów sprzedaży na wszystkich podległych liniach produktowych
- pozyskanie znaczącego dla firmy kontraktu dystrybucyjnego
- realizacja wszystkich stawianych celów
- tworzenie i realizacja polityki działań w zakresie akcesoriów i rozwiązań sieciowych
- wybór oraz wprowadzanie do oferty nowych linii produktowych
- przygotowywanie oraz wprowadzanie do oferty produktów marki własnej
- weryfikacja nowych dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych
- tworzenie oraz negocjowanie umów handlowych i marketingowych
- odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę magazynową
- tworzenie ofert
- tworzenie i realizacja planów zakupowo-sprzedażowych i marketingowych
- tworzenie i realizacja promocji
- organizacja szkoleń
- tworzenie analiz i raportów
- zarządzanie podległym zespołem
OSIĄGNIĘCIA
- budowa marki własnej cleaNTT
- osiąganie corocznie znaczących wzrostów sprzedaży na wszystkich podległych liniach produktowych
- pozyskanie znaczącego dla firmy kontraktu dystrybucyjnego
- realizacja wszystkich stawianych celów
Product Manager
- zarządzanie liniami produktowymi z zakresu akcesoriów komputerowych oraz produktów sieciowych
- odpowiedzialność za gospodarkę magazynową,
- weryfikacja nowych dostawców oraz negocjacje handlowe
- tworzenie i realizacja planów sprzedażowych i marketingowych
OSIĄGNIĘCIA
- osiąganie corocznie znaczących wzrostów sprzedaży na wszystkich podległych liniach produktowych
- realizacja wszystkich stawianych celów
- odpowiedzialność za gospodarkę magazynową,
- weryfikacja nowych dostawców oraz negocjacje handlowe
- tworzenie i realizacja planów sprzedażowych i marketingowych
OSIĄGNIĘCIA
- osiąganie corocznie znaczących wzrostów sprzedaży na wszystkich podległych liniach produktowych
- realizacja wszystkich stawianych celów
Przedstawiciel ds. dystrybucji
- tworzenie i rozbudowa kanału dystrybucji
- pozyskiwanie nowych klientów
- organizowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu asortymentu firmy
- koordynacja programu partnerskiego
- tworzenie programu lojalnościowego
- tworzenie i realizacja planów sprzedażowych oraz marketingowych
- utrzymywanie kontaktów z mediami
OSIĄGNIĘCIA
- stworzenie kanału dystrybucji poprzez nawiązanie współpracy z wiodącymi dystrybutorami IT
- budowa programu lojalnościowego dla klientów
- pozyskiwanie nowych klientów
- organizowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu asortymentu firmy
- koordynacja programu partnerskiego
- tworzenie programu lojalnościowego
- tworzenie i realizacja planów sprzedażowych oraz marketingowych
- utrzymywanie kontaktów z mediami
OSIĄGNIĘCIA
- stworzenie kanału dystrybucji poprzez nawiązanie współpracy z wiodącymi dystrybutorami IT
- budowa programu lojalnościowego dla klientów
Product Manager
- zarządzanie liniami produktowymi z zakresu podzespołów komputerowych
- odpowiedzialność za gospodarkę magazynową
- pozyskiwanie nowych dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych
- tworzenie i realizacja planów marketingowych
- odpowiedzialność za gospodarkę magazynową
- pozyskiwanie nowych dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych
- tworzenie i realizacja planów marketingowych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
psy, książki
Organizacje
Fundacja Amstaff Azyl
członek Rady Nadzorczej Fundacji
Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt na Paluchu
wolontariusz
członek Rady Nadzorczej Fundacji
Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt na Paluchu
wolontariusz
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
OPTIMUS
Ludzie, którzy kiedyś pracowali w tej firmie dziś są siłą polskiego IT. Są wszędzie. Mam nadzieję, że zaglądną tutaj, wymienią się poglądami i przypomną sobie przez chwilę jak to wszystko się zaczęło.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość