Umiejętności
Zarządzanie projektem metodą Agile
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
MS Project
PRINCE2
Project Management
Analiza wymagań
Scrum
Zarządzanie projektami programistycznymi
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
słowacki
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu / Scrum Master
Allianz Business Services sro
Wykonywanie wszystkich czynności zarządzania projektem, aby umożliwić osiągnięcie celu projektu w ramach założonego zakresu prac i przy założonym czasie oraz budżecie:
•uczestnictwo w pracach nad specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz umową, w zakresie niezbędnym dkla zapenienia właściwej organizacji i zarządzania projektem
•opracowanie i utrzymanie planów w projekcie, bądź uzgodnienie i akceptacja planu przygotowanego przez dostawcę zewnętrznego
•ustalenie wymagań docztyczących człownkow zespołu projektowego
•opracowanie i utrzmywanie planu bazowego projektu (w tym harmonogramu), bądź uzgodnienie i akceptacja planu bezowego przygotowanego przez dostawcę zewnętrznego
•analizy ryzka, opracowanie działań zapobiegawczych i naprawczych, bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka
•definiowanie i zlecanie zadań projektowych oraz ich odbiór
•współpraca z kierownikiem projektu po stronie dostawcy zewnętrznego oraz klienta
•rejestrowanie i rozwiązywanie zagadnień projektowych oraz terminowe przekazywanie na właściwy poziom decyzyjny
•kontrola postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem
•monitorowanie i raportowanie odchyleń i wyników przeprowadzonych przeglądów
•zarządzanie zmianami w projekcie
•zarządzanie jakością w projekcie
•zapewnienie prawidłowej komunikacji z interesariuszami projektu, umożliwiającej terminowe przekazywania informacji o stanie projektu, zagrożeń, zagadnień otwartych, wniosków o zmianę, udział w spotkania z interesariuszami projektu
•prowadzenie repozytorium projektu
•uczestnictwo w pracach nad specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz umową, w zakresie niezbędnym dkla zapenienia właściwej organizacji i zarządzania projektem
•opracowanie i utrzymanie planów w projekcie, bądź uzgodnienie i akceptacja planu przygotowanego przez dostawcę zewnętrznego
•ustalenie wymagań docztyczących człownkow zespołu projektowego
•opracowanie i utrzmywanie planu bazowego projektu (w tym harmonogramu), bądź uzgodnienie i akceptacja planu bezowego przygotowanego przez dostawcę zewnętrznego
•analizy ryzka, opracowanie działań zapobiegawczych i naprawczych, bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka
•definiowanie i zlecanie zadań projektowych oraz ich odbiór
•współpraca z kierownikiem projektu po stronie dostawcy zewnętrznego oraz klienta
•rejestrowanie i rozwiązywanie zagadnień projektowych oraz terminowe przekazywanie na właściwy poziom decyzyjny
•kontrola postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem
•monitorowanie i raportowanie odchyleń i wyników przeprowadzonych przeglądów
•zarządzanie zmianami w projekcie
•zarządzanie jakością w projekcie
•zapewnienie prawidłowej komunikacji z interesariuszami projektu, umożliwiającej terminowe przekazywania informacji o stanie projektu, zagrożeń, zagadnień otwartych, wniosków o zmianę, udział w spotkania z interesariuszami projektu
•prowadzenie repozytorium projektu
Order To Cash Team Leader
Allianz Business Services sro
•Nadzorowanie oraz kierowanie pracą zespołu OTC (Order To Cash) w zakresie obsługi należności jednostek organizacyjnych. Team Leader odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług oraz usprawnianie pracy serwisowej zespołu. Ponadto Team Leader współpracuje z pozostałymi Team Leaderami w zakresie kompleksowego usprawnienia obsługi serwisowej jednostek organizacyjnych.
•Zarządzanie procesami OTC w zakresie ich kompleksowości, dokładności oraz ram czasowych płatności.
•Wypracowanie spójności pomiędzy wizją i celami biznesowymi ABS a zespołem oraz jego poszczególnymi członkami. Identyfikacja i rekomendowanie zmian w osniesieniu do zasad oraz procedur z zakresu OTC.
•Planowanie, organizowanie oraz definiowane ról członków zespołu OTC w celu zapewnienia najwyższej jakości usług sewisowych.
•Przygotowywanie okresowych raportów z zakresu działalności zespołu OTC.
•Prowadzenie i bieżące aktualizowanie dokumentacji wspierajacej prawidłową obsługę należności.
•Współpraca z pozostałymi team leaderami w celu zapewnienia i poprawy jakości oraz produktywności świadczonych usług (zgodnie z umową serwisową).
•Rozwijanie komunikacji oraz pracy zespołowej jego członków zarówno wewnątrz jak i w odniesieniu do pozostałych zespołów. Informowanie członków zespołu o osiągnięciach ABS.
•Proponowanie szkoleń dla członków zespołu
•Przygotowywanie planów dla OTC.
•Bezpośredni nadzór nad pracą zespołu OTC.
•Sprawdzanie oraz kontrolowanie pracy zespołu OTC.
•Wsparcie, przekazywanie wiedzy oraz szkolenie członków zespołu.
•Identyfikacja oraz proponowanie rozwiązań mających na celu ulepszenie procesów.
•Rozwiązywanie konfliktów wewnątrz zespołu, a także asystowanie w innych, wymagających wyjaśnienia sytuacjach.
•Rozwiązywanie nasilających się problemów.
•Koordynowanie z zespołem operacyjnym IT rozwiązań mających na celu polepszenie funkcjonowania systemu w zakresie należności.
•Wsparcie Dyrektora Finansowego w zakresie proponowania zmian i rozwiązań prowadzących do sprawniejszego realizowania umowy serwisowej
•Zarządzanie procesami OTC w zakresie ich kompleksowości, dokładności oraz ram czasowych płatności.
•Wypracowanie spójności pomiędzy wizją i celami biznesowymi ABS a zespołem oraz jego poszczególnymi członkami. Identyfikacja i rekomendowanie zmian w osniesieniu do zasad oraz procedur z zakresu OTC.
•Planowanie, organizowanie oraz definiowane ról członków zespołu OTC w celu zapewnienia najwyższej jakości usług sewisowych.
•Przygotowywanie okresowych raportów z zakresu działalności zespołu OTC.
•Prowadzenie i bieżące aktualizowanie dokumentacji wspierajacej prawidłową obsługę należności.
•Współpraca z pozostałymi team leaderami w celu zapewnienia i poprawy jakości oraz produktywności świadczonych usług (zgodnie z umową serwisową).
•Rozwijanie komunikacji oraz pracy zespołowej jego członków zarówno wewnątrz jak i w odniesieniu do pozostałych zespołów. Informowanie członków zespołu o osiągnięciach ABS.
•Proponowanie szkoleń dla członków zespołu
•Przygotowywanie planów dla OTC.
•Bezpośredni nadzór nad pracą zespołu OTC.
•Sprawdzanie oraz kontrolowanie pracy zespołu OTC.
•Wsparcie, przekazywanie wiedzy oraz szkolenie członków zespołu.
•Identyfikacja oraz proponowanie rozwiązań mających na celu ulepszenie procesów.
•Rozwiązywanie konfliktów wewnątrz zespołu, a także asystowanie w innych, wymagających wyjaśnienia sytuacjach.
•Rozwiązywanie nasilających się problemów.
•Koordynowanie z zespołem operacyjnym IT rozwiązań mających na celu polepszenie funkcjonowania systemu w zakresie należności.
•Wsparcie Dyrektora Finansowego w zakresie proponowania zmian i rozwiązań prowadzących do sprawniejszego realizowania umowy serwisowej
Sp. ds. administracyjnych
1. Zakupy centralne:
-organizacja przetargów,
-wyłonienie dostawców kluczowych,
-obsługa kontraktów w ramach realizacji umów.
2. Nadzór nad obrotem środkami trwałymi oraz przedmiotami niskocennymi:
-dokonywanie zakupów,
-ewidencja środków trwałych oraz przedmiotów niskocennych (prowadzenie ksiąg, elektroniczna baza danych),
-nadzór oraz gospodarowanie elementami majątku Spółki – Centrala oraz 28 jednostek terenowych (dokumentacja związana z przyjmowaniem, obiegiem oraz likwidacją składników),
-przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji składników majątku Spółki
3. Wprowadzenie systemu automatycznej identyfikacji środków trwałych oraz przedmiotów niskocennych.
-organizacja przetargów,
-wyłonienie dostawców kluczowych,
-obsługa kontraktów w ramach realizacji umów.
2. Nadzór nad obrotem środkami trwałymi oraz przedmiotami niskocennymi:
-dokonywanie zakupów,
-ewidencja środków trwałych oraz przedmiotów niskocennych (prowadzenie ksiąg, elektroniczna baza danych),
-nadzór oraz gospodarowanie elementami majątku Spółki – Centrala oraz 28 jednostek terenowych (dokumentacja związana z przyjmowaniem, obiegiem oraz likwidacją składników),
-przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji składników majątku Spółki
3. Wprowadzenie systemu automatycznej identyfikacji środków trwałych oraz przedmiotów niskocennych.
Konsultant – Organizator HelpDesku
•Przyjmowanie, monitorowanie oraz raportowanie zgłoszeń użytkowników.
•Budowanie oraz obsługa bazy problemów.
•Sporządzanie oraz nadzorowanie realizacji, harmonogramów rozwiązywania problemów
•Raportowanie realizacji zgłoszeń, prawidłowości funkcjonowania systemu
•Sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań w obrębie przedsięwzięcia wg aktualnie przyjętych standardów klienta i wymagań dostawcy oprogramowania.
•Sporządzenie, przechowywanie oraz aktualizacja dokumentacji zabezpieczającej helpdesk i support.
•Wsparcie organizacyjne Komitetu Sterującego.
•Raportowanie realizacji zadań, zagrożeń oraz nieprawidłowości na posiedzenia KS
•Tworzenie okresowych planów, zadań i sprawozdań.
•Budowanie oraz obsługa bazy problemów.
•Sporządzanie oraz nadzorowanie realizacji, harmonogramów rozwiązywania problemów
•Raportowanie realizacji zgłoszeń, prawidłowości funkcjonowania systemu
•Sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań w obrębie przedsięwzięcia wg aktualnie przyjętych standardów klienta i wymagań dostawcy oprogramowania.
•Sporządzenie, przechowywanie oraz aktualizacja dokumentacji zabezpieczającej helpdesk i support.
•Wsparcie organizacyjne Komitetu Sterującego.
•Raportowanie realizacji zadań, zagrożeń oraz nieprawidłowości na posiedzenia KS
•Tworzenie okresowych planów, zadań i sprawozdań.
brand manager
1.Sporządzanie analiz rynkowych, zestawień oraz porównań zbiorczych
2.Opracowywanie koncepcji wprowadzania nowych produktów oraz modyfikacji umieszczonych już na rynku
3.Prace projektowe nad wprowadzeniem bądź modyfikacją produktu obejmujące :
-współpracę z laboratorium nad opracowaniem bądź modyfikacją receptury produktu,
-współpracę z dostawcami komponentów,
-współpracę ze zleceniobiorcą zewnętrznym bądź samodzielne prace projektowe nad designem produktu (opakowanie, etykieta, teksty)
4.Współtworzenie strategii wprowadzenia nowego lub zmodyfikowanego produktu na rynek
5.Monitorowanie cyklu życia produktu oraz podejmowanie działań mających na celu jego optymalizację
6.Podejmowanie decyzji o wygaszeniu życia produktu, jego modyfikacji bądź zastąpieniu innym
7.Współpraca z działem marketingu w zakresie opracowywania koncepcji promocji i wzmacniania pozycji brandu na rynku
2.Opracowywanie koncepcji wprowadzania nowych produktów oraz modyfikacji umieszczonych już na rynku
3.Prace projektowe nad wprowadzeniem bądź modyfikacją produktu obejmujące :
-współpracę z laboratorium nad opracowaniem bądź modyfikacją receptury produktu,
-współpracę z dostawcami komponentów,
-współpracę ze zleceniobiorcą zewnętrznym bądź samodzielne prace projektowe nad designem produktu (opakowanie, etykieta, teksty)
4.Współtworzenie strategii wprowadzenia nowego lub zmodyfikowanego produktu na rynek
5.Monitorowanie cyklu życia produktu oraz podejmowanie działań mających na celu jego optymalizację
6.Podejmowanie decyzji o wygaszeniu życia produktu, jego modyfikacji bądź zastąpieniu innym
7.Współpraca z działem marketingu w zakresie opracowywania koncepcji promocji i wzmacniania pozycji brandu na rynku
asystent prezesa zarządu
•Organizacja kancelarii zarządu oraz rady nadzorczej spółki
•Prowadzenie terminarzy spotkań członków zarządu oraz rady nadzorczej
•Tworzenie harmonogramów pracy zarządu oraz rady nadzorczej
•Przygotowywanie punktów porządku obrad, materiałów oraz protokołowanie posiedzeń zarządu oraz rady nadzorczej
•Współpraca z radcą prawnym w zakresie przygotowywania pism, okólników oraz aktów wewnętrznych spółki.
•Współpraca z radcą prawnym w procesie przygotowywania kompleksowej dokumentacji spółki podczas procesu zmiany formy prawnej
•Nadzorowanie prawidłowego przepływu strumieni informacji pomiędzy organami statutowymi spółki.
•Prowadzenie terminarzy spotkań członków zarządu oraz rady nadzorczej
•Tworzenie harmonogramów pracy zarządu oraz rady nadzorczej
•Przygotowywanie punktów porządku obrad, materiałów oraz protokołowanie posiedzeń zarządu oraz rady nadzorczej
•Współpraca z radcą prawnym w zakresie przygotowywania pism, okólników oraz aktów wewnętrznych spółki.
•Współpraca z radcą prawnym w procesie przygotowywania kompleksowej dokumentacji spółki podczas procesu zmiany formy prawnej
•Nadzorowanie prawidłowego przepływu strumieni informacji pomiędzy organami statutowymi spółki.
sekretarka
•Prowadzenie terminarza spotkań prezesa zarządu
•Obsługa centrali telefonicznej
•Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami w spółce
•Przygotowywanie korespondencji handlowej
•Prowadzenie archiwum spółki
•Prowadzenie ksiąg kancelaryjnych oraz rejestrów
•Obsługa centrali telefonicznej
•Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami w spółce
•Przygotowywanie korespondencji handlowej
•Prowadzenie archiwum spółki
•Prowadzenie ksiąg kancelaryjnych oraz rejestrów
Szkolenia i kursy
Certified Scrum Master (Scrum Alliance, license no License 000284045)
Prince2 Practicioner Certificate (APMG-International, License 02401425-01-V59M)
Prince2 Foundation Certificate (APMG-International, License 02663583-01-VRBH)
Project Management Technology - Opex Certificate (AGO Education # Development Allianz Group OPEX)
Prince2 Practicioner Certificate (APMG-International, License 02401425-01-V59M)
Prince2 Foundation Certificate (APMG-International, License 02663583-01-VRBH)
Project Management Technology - Opex Certificate (AGO Education # Development Allianz Group OPEX)
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Biznes przy kawie
Dla prowadzących firmę, dla osób chcących założyć coś własnego. Dla wszystkich, którzy potrzebują wsparcia dla swojej działalności i którzy mogą takie wsparcie dać.
Bratysława
Zapraszam wszystkich mieszkańców tego pięknego miasta, jego stałych bywalców i sympatyków, a także tych, którzy tu nigdy nie byli, a chcieliby się czegoś o Bratysławie dowiedzieć.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team?
This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
KOBIETA BIZNESU
Szkolenia i warsztaty dla Kobiet, Konsultacje wizerunkowe, Rozwój osobisty, Zdrowy styl życia, Coaching, Psycholog
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
NEW YORK
Grupa dla tych, którzy kochają to miasto i dla tych, którzy go nienawidzą.. czyli przede wszystkim dla ludzi u których słowo "Nowy Jork" budzi emocje, marzenia, strach lub pożądan