Andżelika Walaszek-Pokora

Project/Account manager. Po godzinach animator/konferansjer
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Profesjonalna obługa imprez w zakresie muzycznym oraz konferansjerskim. Animacja czasu wolnego na im
Profesjonalna wodzirejka.Prowadzenie imprez okolicznościowych w duecie z DJ Radia Dla Ciebie.
Od 7 lat dbam o dobrą zabawę na najważniejszych uroczystościach, imprezach i wydarzeniach w życiu moich klientów.
Logo
Account manager/Szef projektu Konferencje III Wieku
Agencja Marketingowa Media Expess grupa ZPR
Wprowadzanie świata biznesu w problemy osób 50 + i aktywne pozyskiwanie sponsorów na działania motywujące tę grupę:
- realizacja od „A” do „Z” projektu edukacyjnego „Konferencje Trzeciego Wieku” - cykl wykładów na uniwersytetach;
- organizacja cyklu edukacynego w toku studiów Uniwersytetów Trzeciego Wieku na terenie całej Polski;
- pozyskiwanie najlepszych wykładowców z każdej dziedziny z największych polskich uczelni;
- relacja/reportaż z powyższych wydarzeń na łamach Super Expressu lub innych 14 tytułach dedykowanch osobom 50 + oraz Programie Pierwszym Polskiego Radia;
- organizacja od „A” do „Z” spotkań towarzysko-tanecznych dla osób dojrzałych „Fajfy 50+”;
- organizacja obchodów Roku Uniwersytetów Trzeciego Wieku 2012 we współpracy z władzami porozumień UTW oraz posłów na sejm powołanych na rzecz polskich seniorów;
- organizacja targów „Golden Age” dla aktywnych 50+ w Pałacu Prymasowskim na warszawskim Starym Mieście;
- prowadzenie kluczowych klientów i szycie na miarę rozwiązać pomagających w dotarciu do grupy 50+

Ogólne informacje o agencji marketingowej.
Specjalizujemy się w komunikacji z osobami w wieku 50-64 lat oraz seniorami.
Badamy i analizujemy ich wartości, style życia i zachowania mediowe.
Oferujemy specjalnie dobrane do TG narzędzia komunikacji (media wg affinity).
W jednym miejscu otrzymasz wszystkie rozwiązania (wygoda nabycia).
Produkty agencji marketingowej
1. Strategiczne planowanie marketingowe: segmentacja klientów, strategia komunikacji, strategia mediowa
2. Badania i analizy marketingowe a) Badania etnograficzne (style życia, wartości) b) Analiza konsumpcji mediów
3. Planowanie i zakup mediów (za wiedzą i zgodą domu mediowego Klienta) a) Pakiety mediowe dedykowane grupie celu (pod własną marką, prasowe i multimedialne) - pakiety pism o zdrowiu, pakiet Internetowy serwisów o zdrowiu i dla seniorów b) Zakup pojedynczych mediów o wysokim affinity w grupie celu c) Współpraca z mediami w zakresie treści PR; akcje społeczne
4. Konferencje i targi dla seniorów
5. Eventy muzyczne i rozrywkowe
6. Insertacja książek, płyt dla seniorów
Logo
Asystentka prezesa
Jacek Piasta Doradztwo
Logo
Office Manager, Specjalista ds. Prenumeraty
Chapsz Media Zp. z o.o.
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami detalicznymi.
Reprezentowanie firmy na targach, eventach, balach charytatywnych i imprezach środowiskowych Hotelarzy.
Prowadzenie biura, opieka nad prenumeratą miesięcznika "Hotelarstwo".
Fakturowanie, koordynowanie zamówień i zleceń na reklamę, windykacja
Nowoczesna Firma
Specjalista ds. sprzedaży
Obsługa firm B2B przy sprzedaży powierzchni reklamowej w kompendiach branżowych Np. Oprogramowanie dla Biznesu oraz Portalu Wiedzy dla Biznesu www.nf.pl
podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami
podpisywanie umów sponsorskich i partnerskich
pozyskiwanie nowych klientów
negocjacje umów biznesowych krótko i długo terminowych
GRUPA WYDAWNICZA INFOR S.A.
Dział Reklamy Czasopism Profesjonalnych
Opieka nad klientami korporacyjnymi, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu. Przygotowanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu, firmy (zwłaszcza z działem marketingu).

Szkolenia i kursy

TYTUŁY ZAWODOWE
Studia magisterskie - Uniwersytet Warszawski Filologia Polska.
Zawód – Twórca przekazów medialnych
Studia licencjackie - Uniwersytet Warszawski - specjalizacja - Filologia dla mediów zakres językoznawstwo-literaturoznawstwo.
Zawód - Krytyk przekazów medialnych
Liceum Ekonomiczne Nr 6 w Warszawie – Dyplom Technik-Ekonomista
Zasadnicza Szkoła Zawodowa – zawód handlowiec

2007 Szkolenie dotyczące wskaźników mediowych
2007 Sytuacja na rynku mediów
2003 Kształtowanie umiejętności aktywnych technik sprzedaży

Prawo jazdy kat. B
2002 MS PowerPoint
2000 Szkolenia z Technik Sprzedaży „ Etapy procesu sprzedaży" oraz marketing w praktyce

Edukacja

Logo
Filologia Polska (językoznastwo-literaturoznawstwo) specjalizacja: filologia dla mediów, zawód: Twórca przekazów medialn, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Filologia Polska (literaturoznawstwo-językozawstwo) specjalizacja medialna - zawód: Krytyk przekazów medialnych, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Teatr, tańce latino, literatura współczesna, fitness

Inne

• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Wysoka motywacja do pracy, nastawienia na sukces
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz talent sprzedażowy
• Bardzo dobra prezencja biznesowa
• Bardzo dobre umiejętności organizacji i zarządzania
• Umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego planowania zadań
• Doświadczenie w:
- prezentacjach handlowych
- pozyskiwaniu reklamodawców
- negocjacjach handlowych
• Lekkie pióro, dobra znajomość zagadnień medialnych (mechanizm funkcjonowania gazet itp.), zamieszczanie i projektowanie ogłoszeń i reklam.
• Komunikatywność, otwartość, operatywność, obowiązkowość, umiejętność współpracy w grupie, wysoka kultura osobista, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów.

Grupy

27 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A polityk A
A polityk A
polityka
A polityka
A polityka
polityka przede wszystkim
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ... Grupa dla osób towarzyskich ... Grupa dla ludzi na poziomie ... Grupa dla osób przebojowych ... Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
bachata
bachata
I nic więcej tłumaczyć nie trzeba :-)
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
barter czyli wymiana usług
barter czyli wymiana usług
proponuję wymianę...wiedzy na wiedzę.tzn nieodpłatne wzajemne nauczanie różnych rzeczy...kursy wzbogacające o nowe umiejętności dla osób które chcą się kształcić a nie mają nadmiaru gotówki.
BRANŻA GASTRONOMICZNA i HOTELARSKA
BRANŻA GASTRONOMICZNA i HOTELARSKA
Gastronomia i Hotelarstwo:Rekrutacje i Pracownicy
Castin
Castin
Nowe spojrzenie na castingi, statystowanie, uczestnictwo w sesjach fotograficznych. Grupa ma na celu omawianie wielu problemów związanych z tą dziedziną
CASTING
CASTING
Informacje o castingach do filmów, spektakli, reklam, teledysków i zespołów muzycznych i tanecznych
Creative Networking
Creative Networking
Kluby networkingowo-kreatywne w całej Polsce. Zajmujemy się promowaniem siebie i znajomych specjalistów, poszukiwaniem partnerów biznesowych, budową rozproszonej sieci biznesowej.