Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Profesjonalna obługa imprez w zakresie muzycznym oraz konferansjerskim. Animacja czasu wolnego na im
Profesjonalna wodzirejka.Prowadzenie imprez okolicznościowych w duecie z DJ Radia Dla Ciebie.
Od 7 lat dbam o dobrą zabawę na najważniejszych uroczystościach, imprezach i wydarzeniach w życiu moich klientów.
Account manager/Szef projektu Konferencje III Wieku
Agencja Marketingowa Media Expess grupa ZPR
Wprowadzanie świata biznesu w problemy osób 50 + i aktywne pozyskiwanie sponsorów na działania motywujące tę grupę:
- realizacja od „A” do „Z” projektu edukacyjnego „Konferencje Trzeciego Wieku” - cykl wykładów na uniwersytetach;
- organizacja cyklu edukacynego w toku studiów Uniwersytetów Trzeciego Wieku na terenie całej Polski;
- pozyskiwanie najlepszych wykładowców z każdej dziedziny z największych polskich uczelni;
- relacja/reportaż z powyższych wydarzeń na łamach Super Expressu lub innych 14 tytułach dedykowanch osobom 50 + oraz Programie Pierwszym Polskiego Radia;
- organizacja od „A” do „Z” spotkań towarzysko-tanecznych dla osób dojrzałych „Fajfy 50+”;
- organizacja obchodów Roku Uniwersytetów Trzeciego Wieku 2012 we współpracy z władzami porozumień UTW oraz posłów na sejm powołanych na rzecz polskich seniorów;
- organizacja targów „Golden Age” dla aktywnych 50+ w Pałacu Prymasowskim na warszawskim Starym Mieście;
- prowadzenie kluczowych klientów i szycie na miarę rozwiązać pomagających w dotarciu do grupy 50+
Ogólne informacje o agencji marketingowej.
Specjalizujemy się w komunikacji z osobami w wieku 50-64 lat oraz seniorami.
Badamy i analizujemy ich wartości, style życia i zachowania mediowe.
Oferujemy specjalnie dobrane do TG narzędzia komunikacji (media wg affinity).
W jednym miejscu otrzymasz wszystkie rozwiązania (wygoda nabycia).
Produkty agencji marketingowej
1. Strategiczne planowanie marketingowe: segmentacja klientów, strategia komunikacji, strategia mediowa
2. Badania i analizy marketingowe a) Badania etnograficzne (style życia, wartości) b) Analiza konsumpcji mediów
3. Planowanie i zakup mediów (za wiedzą i zgodą domu mediowego Klienta) a) Pakiety mediowe dedykowane grupie celu (pod własną marką, prasowe i multimedialne) - pakiety pism o zdrowiu, pakiet Internetowy serwisów o zdrowiu i dla seniorów b) Zakup pojedynczych mediów o wysokim affinity w grupie celuc) Współpraca z mediami w zakresie treści PR; akcje społeczne
4. Konferencje i targi dla seniorów
5. Eventy muzyczne i rozrywkowe
6. Insertacja książek, płyt dla seniorów
- realizacja od „A” do „Z” projektu edukacyjnego „Konferencje Trzeciego Wieku” - cykl wykładów na uniwersytetach;
- organizacja cyklu edukacynego w toku studiów Uniwersytetów Trzeciego Wieku na terenie całej Polski;
- pozyskiwanie najlepszych wykładowców z każdej dziedziny z największych polskich uczelni;
- relacja/reportaż z powyższych wydarzeń na łamach Super Expressu lub innych 14 tytułach dedykowanch osobom 50 + oraz Programie Pierwszym Polskiego Radia;
- organizacja od „A” do „Z” spotkań towarzysko-tanecznych dla osób dojrzałych „Fajfy 50+”;
- organizacja obchodów Roku Uniwersytetów Trzeciego Wieku 2012 we współpracy z władzami porozumień UTW oraz posłów na sejm powołanych na rzecz polskich seniorów;
- organizacja targów „Golden Age” dla aktywnych 50+ w Pałacu Prymasowskim na warszawskim Starym Mieście;
- prowadzenie kluczowych klientów i szycie na miarę rozwiązać pomagających w dotarciu do grupy 50+
Ogólne informacje o agencji marketingowej.
Specjalizujemy się w komunikacji z osobami w wieku 50-64 lat oraz seniorami.
Badamy i analizujemy ich wartości, style życia i zachowania mediowe.
Oferujemy specjalnie dobrane do TG narzędzia komunikacji (media wg affinity).
W jednym miejscu otrzymasz wszystkie rozwiązania (wygoda nabycia).
Produkty agencji marketingowej
1. Strategiczne planowanie marketingowe: segmentacja klientów, strategia komunikacji, strategia mediowa
2. Badania i analizy marketingowe a) Badania etnograficzne (style życia, wartości) b) Analiza konsumpcji mediów
3. Planowanie i zakup mediów (za wiedzą i zgodą domu mediowego Klienta) a) Pakiety mediowe dedykowane grupie celu (pod własną marką, prasowe i multimedialne) - pakiety pism o zdrowiu, pakiet Internetowy serwisów o zdrowiu i dla seniorów b) Zakup pojedynczych mediów o wysokim affinity w grupie celuc) Współpraca z mediami w zakresie treści PR; akcje społeczne
4. Konferencje i targi dla seniorów
5. Eventy muzyczne i rozrywkowe
6. Insertacja książek, płyt dla seniorów
Office Manager, Specjalista ds. Prenumeraty
Chapsz Media Zp. z o.o.
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami detalicznymi.
Reprezentowanie firmy na targach, eventach, balach charytatywnych i imprezach środowiskowych Hotelarzy.
Prowadzenie biura, opieka nad prenumeratą miesięcznika "Hotelarstwo".
Fakturowanie, koordynowanie zamówień i zleceń na reklamę, windykacja
Reprezentowanie firmy na targach, eventach, balach charytatywnych i imprezach środowiskowych Hotelarzy.
Prowadzenie biura, opieka nad prenumeratą miesięcznika "Hotelarstwo".
Fakturowanie, koordynowanie zamówień i zleceń na reklamę, windykacja
Specjalista ds. sprzedaży
Obsługa firm B2B przy sprzedaży powierzchni reklamowej w kompendiach branżowych Np. Oprogramowanie dla Biznesu oraz Portalu Wiedzy dla Biznesu www.nf.pl
podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami
podpisywanie umów sponsorskich i partnerskich
pozyskiwanie nowych klientów
negocjacje umów biznesowych krótko i długo terminowych
podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami
podpisywanie umów sponsorskich i partnerskich
pozyskiwanie nowych klientów
negocjacje umów biznesowych krótko i długo terminowych
Dział Reklamy Czasopism Profesjonalnych
Opieka nad klientami korporacyjnymi, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu. Przygotowanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu, firmy (zwłaszcza z działem marketingu).
Szkolenia i kursy
TYTUŁY ZAWODOWE
Studia magisterskie - Uniwersytet Warszawski Filologia Polska.
Zawód – Twórca przekazów medialnych
Studia licencjackie - Uniwersytet Warszawski - specjalizacja - Filologia dla mediów zakres językoznawstwo-literaturoznawstwo.
Zawód - Krytyk przekazów medialnych
Liceum Ekonomiczne Nr 6 w Warszawie – Dyplom Technik-Ekonomista
Zasadnicza Szkoła Zawodowa – zawód handlowiec
2007 Szkolenie dotyczące wskaźników mediowych
2007 Sytuacja na rynku mediów
2003 Kształtowanie umiejętności aktywnych technik sprzedaży
Prawo jazdy kat. B
2002 MS PowerPoint
2000 Szkolenia z Technik Sprzedaży „ Etapy procesu sprzedaży" oraz marketing w praktyce
Studia magisterskie - Uniwersytet Warszawski Filologia Polska.
Zawód – Twórca przekazów medialnych
Studia licencjackie - Uniwersytet Warszawski - specjalizacja - Filologia dla mediów zakres językoznawstwo-literaturoznawstwo.
Zawód - Krytyk przekazów medialnych
Liceum Ekonomiczne Nr 6 w Warszawie – Dyplom Technik-Ekonomista
Zasadnicza Szkoła Zawodowa – zawód handlowiec
2007 Szkolenie dotyczące wskaźników mediowych
2007 Sytuacja na rynku mediów
2003 Kształtowanie umiejętności aktywnych technik sprzedaży
Prawo jazdy kat. B
2002 MS PowerPoint
2000 Szkolenia z Technik Sprzedaży „ Etapy procesu sprzedaży" oraz marketing w praktyce
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Teatr, tańce latino, literatura współczesna, fitness
Inne
• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Wysoka motywacja do pracy, nastawienia na sukces
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz talent sprzedażowy
• Bardzo dobra prezencja biznesowa
• Bardzo dobre umiejętności organizacji i zarządzania
• Umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego planowania zadań
• Doświadczenie w:
- prezentacjach handlowych
- pozyskiwaniu reklamodawców
- negocjacjach handlowych
• Lekkie pióro, dobra znajomość zagadnień medialnych (mechanizm funkcjonowania gazet itp.), zamieszczanie i projektowanie ogłoszeń i reklam.
• Komunikatywność, otwartość, operatywność, obowiązkowość, umiejętność współpracy w grupie, wysoka kultura osobista, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów.
• Wysoka motywacja do pracy, nastawienia na sukces
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz talent sprzedażowy
• Bardzo dobra prezencja biznesowa
• Bardzo dobre umiejętności organizacji i zarządzania
• Umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego planowania zadań
• Doświadczenie w:
- prezentacjach handlowych
- pozyskiwaniu reklamodawców
- negocjacjach handlowych
• Lekkie pióro, dobra znajomość zagadnień medialnych (mechanizm funkcjonowania gazet itp.), zamieszczanie i projektowanie ogłoszeń i reklam.
• Komunikatywność, otwartość, operatywność, obowiązkowość, umiejętność współpracy w grupie, wysoka kultura osobista, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
barter czyli wymiana usług
proponuję wymianę...wiedzy na wiedzę.tzn nieodpłatne wzajemne nauczanie różnych rzeczy...kursy wzbogacające o nowe umiejętności dla osób które chcą się kształcić a nie mają nadmiaru gotówki.
Castin
Nowe spojrzenie na castingi, statystowanie, uczestnictwo w sesjach fotograficznych. Grupa ma na celu omawianie wielu problemów związanych z tą dziedziną
CASTING
Informacje o castingach do filmów, spektakli, reklam, teledysków i zespołów muzycznych i tanecznych
Creative Networking
Kluby networkingowo-kreatywne w całej Polsce. Zajmujemy się promowaniem siebie i znajomych specjalistów, poszukiwaniem partnerów biznesowych, budową rozproszonej sieci biznesowej.