Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. sprzedaży
Dadelo S.A.
Odpowiedzialność za zatowarowanie sklepów centrumrowerowe.pl, i dadelo.pl a w szczególności:
-kontakt i negocjacje z producentami, przedstawicielami poszczególnych marek produktów: ustalanie cen zakupu, planu zatowarowania na cały sezon, współpracy we wszystkich dziedzinach pobocznych (marketing, współpraca techniczna pod kątem opracowania produktów itp.)
-pozyskiwanie nowych dostawców towaru poza granicami kraju (Europa, Azja)
-reprezentowanie firmy podczas rozmów biznesowych
-pomoc przy tworzeniu programów zarządzających pracą sklepów (ERP i WMS)
-wdrażanie nowych procesów dotyczących działalności sklepów
-współpraca z innymi działami (BOK, dział reklamacji, kontent, marketing)
-kontakt i negocjacje z producentami, przedstawicielami poszczególnych marek produktów: ustalanie cen zakupu, planu zatowarowania na cały sezon, współpracy we wszystkich dziedzinach pobocznych (marketing, współpraca techniczna pod kątem opracowania produktów itp.)
-pozyskiwanie nowych dostawców towaru poza granicami kraju (Europa, Azja)
-reprezentowanie firmy podczas rozmów biznesowych
-pomoc przy tworzeniu programów zarządzających pracą sklepów (ERP i WMS)
-wdrażanie nowych procesów dotyczących działalności sklepów
-współpraca z innymi działami (BOK, dział reklamacji, kontent, marketing)
Kierownik Działu Zakupów
Dadelo S.A.
kompleksowa odpowiedzialność za zatowarowanie sklepów centrumrowerowe.pl, dadelo.pl, oraz cyklotour.pl a w szczególności:
-kontakt i negocjacje z producentami, przedstawicielami poszczególnych marek produktów: ustalanie cen zakupu, planu zatowarowania na cały sezon, współpracy we wszystkich dziedzinach pobocznych (marketing, współpraca techniczna pod kątem opracowania produktów itp.)
-pozyskiwanie nowych dostawców towaru poza granicami kraju (Europa, Azja)
-reprezentowanie firmy podczas rozmów biznesowych
-pomoc przy tworzeniu programów zarządzających pracą sklepów (ERP i WMS)
-wdrażanie nowych procesów dotyczących działalności sklepów
-współpraca z innymi działami (BOK, dział reklamacji, kontent, marketing)
-kontakt i negocjacje z producentami, przedstawicielami poszczególnych marek produktów: ustalanie cen zakupu, planu zatowarowania na cały sezon, współpracy we wszystkich dziedzinach pobocznych (marketing, współpraca techniczna pod kątem opracowania produktów itp.)
-pozyskiwanie nowych dostawców towaru poza granicami kraju (Europa, Azja)
-reprezentowanie firmy podczas rozmów biznesowych
-pomoc przy tworzeniu programów zarządzających pracą sklepów (ERP i WMS)
-wdrażanie nowych procesów dotyczących działalności sklepów
-współpraca z innymi działami (BOK, dział reklamacji, kontent, marketing)
Menedżer Produktu
Dadelo S.A.
kompleksowe opracowanie produktów na potrzeby sklepów internetowych centrumrowerowe.pl, dadelo.pl, cyklotour.pl, polegające na:
-opracowaniu produktu na potrzeby stron internetowych
-kontrola i zarządzanie cenami zakupu, oraz zapasem na magazynie
-kontrola cen zakupu na dokumentach, wyjaśnianie niezgodności z dostawcami, oraz przygotowywanie raportów dla zwierzchników
-opracowaniu produktu na potrzeby stron internetowych
-kontrola i zarządzanie cenami zakupu, oraz zapasem na magazynie
-kontrola cen zakupu na dokumentach, wyjaśnianie niezgodności z dostawcami, oraz przygotowywanie raportów dla zwierzchników
Kierownik sklepu
Decimas Poland Sp. z o.o.
Kompleksowe prowadzenie sklepu wielkopowierzchniowego w sieci:
-administracja sklepowa, oraz analiza współczynników KPI (obrót total, miejsce w sieci, obrót poszczególne działy, analiza rok do roku, sprzedaż komplementarna-sztuki na paragon, efektywność sprzedaży- ilość odwiedzin a ilość klientów itp.
-zarządzanie zasobami ludzkimi: planowanie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola pracowników, ich postępów w wykonywaniu powierzonych zadań itp.
-rekrutacja i szkolenia pracowników
-kontrola BHP
-kontrola standardów sprzedaży
-kontrola standardów merchendisingu
-administracja sklepowa, oraz analiza współczynników KPI (obrót total, miejsce w sieci, obrót poszczególne działy, analiza rok do roku, sprzedaż komplementarna-sztuki na paragon, efektywność sprzedaży- ilość odwiedzin a ilość klientów itp.
-zarządzanie zasobami ludzkimi: planowanie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola pracowników, ich postępów w wykonywaniu powierzonych zadań itp.
-rekrutacja i szkolenia pracowników
-kontrola BHP
-kontrola standardów sprzedaży
-kontrola standardów merchendisingu
opiekun salonu/ kierownik sklepu
Kompleksowe prowadzenie sklepu wielkopowierzchniowego (1024m2) w sieci:
-administracja sklepowa, oraz analiza współczynników KPI (obrót total, miejsce w sieci, obrót poszczególne działy, analiza rok do roku, sprzedaż komplementarna-sztuki na paragon, efektywność sprzedaży- ilość odwiedzin a ilość klientów itp.
-zarządzanie zasobami ludzkimi (20-30 osób): planowanie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola pracowników, ich postępów w wykonywaniu powierzonych zadań itp.
-rekrutacja i szkolenia pracowników
-nadzór i kontrola pracy magazynu: kontrola dokumentów magazynowch KP, KW, MM, oraz pracy magazynierów itp.
-nadzór i kontrola pracy serwisu sportowego: kontrola wyników i efektywności zarobkowej pracy serwisowej
-kontrola BHP
-kontrola standardów sprzedaży
-kontrola standardów merchendisingu
-administracja sklepowa, oraz analiza współczynników KPI (obrót total, miejsce w sieci, obrót poszczególne działy, analiza rok do roku, sprzedaż komplementarna-sztuki na paragon, efektywność sprzedaży- ilość odwiedzin a ilość klientów itp.
-zarządzanie zasobami ludzkimi (20-30 osób): planowanie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola pracowników, ich postępów w wykonywaniu powierzonych zadań itp.
-rekrutacja i szkolenia pracowników
-nadzór i kontrola pracy magazynu: kontrola dokumentów magazynowch KP, KW, MM, oraz pracy magazynierów itp.
-nadzór i kontrola pracy serwisu sportowego: kontrola wyników i efektywności zarobkowej pracy serwisowej
-kontrola BHP
-kontrola standardów sprzedaży
-kontrola standardów merchendisingu
asystent kierownika
-opieka nad salą sprzedaży w sklepie o powierzchni ok. 1000 m2
-pomoc przy administracji sklepu
-prowadzenie spraw reklamacyjnych
-szkolenia pracowników
-pomoc przy administracji sklepu
-prowadzenie spraw reklamacyjnych
-szkolenia pracowników
Zainteresowania
sport, dobry film, podróże,
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.