Andrzej Uleryk

Andrzej Uleryk

starszy specjalista d/s pracowniczych, Mostostal-Export S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Mostostal-Export S.A.
starszy specjalista d/s pracowniczych
Zakres obowiązków:
 Kompleksowe prowadzenie akt osobowych,
 Sporządzanie umów o pracę,
 Obsługa komputerowego systemu kadrowo-płacowego,
 Sporządzanie i wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników,
 Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
 Prowadzenie ewidencji czasu pracy,
 Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej,
 Współdziałanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do ZUS-u,
 Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności,
 Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń,
 Przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilno-prawnych,
 Sporządzanie informacji o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników,
 Sporządzanie informacji o uzyskanych przychodach pracowników i zleceniobiorców (PIT),
 Sporządzanie informacji do Urzędów Skarbowych o przychodach pracowników,
 Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych wszystkich pracowników i zleceniobiorców,
 Sporządzenie i przekazywanie wszystkim pracownikom, zleceniobiorcom, świadczeniobiorcom miesięcznych raportów (RMUA),
 Sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
 Sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego,
 Prowadzenie ewidencji i archiwum akt osobowych pracowników zwolnionych,
 Współpraca z ZUS celem uzyskania dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników na terenie krajów Unii Europejskiej (A1),
 Współpraca z NFZ celem uzyskania dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników na terenie Unii Europejskiej (EKUZ),
 Współpraca ze służbami księgowymi i ekonomicznymi w zakresie prowadzonych zagadnień,
 Współpraca z Przychodnią Medycyny Pracy,
 Załatwianie bieżących oraz interwencyjnych spraw pracowniczych dotyczących kadr oraz spraw związanych z obsługą archiwum osobowo – finansowego byłych pracowników Spółki,
 Przestrzeganie i stosowanie Systemu Zarządzania Jakością, zbudowanego według wymagań norm PN-ISO 9001-2008 oraz wymagań NATO dotyczących zapewnienia jakości podczas projektowania prac rozwojowych i produktu AQUAP-2110-2006,
 Przestrzeganie zasad bezpiecznego posługiwania się podpisem elektronicznym.