Andrzej Uleryk
starszy specjalista d/s pracowniczych, Mostostal-Export S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista d/s pracowniczych
Zakres obowiązków:
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych,
Sporządzanie umów o pracę,
Obsługa komputerowego systemu kadrowo-płacowego,
Sporządzanie i wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników,
Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
Prowadzenie ewidencji czasu pracy,
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej,
Współdziałanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do ZUS-u,
Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności,
Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń,
Przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilno-prawnych,
Sporządzanie informacji o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników,
Sporządzanie informacji o uzyskanych przychodach pracowników i zleceniobiorców (PIT),
Sporządzanie informacji do Urzędów Skarbowych o przychodach pracowników,
Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych wszystkich pracowników i zleceniobiorców,
Sporządzenie i przekazywanie wszystkim pracownikom, zleceniobiorcom, świadczeniobiorcom miesięcznych raportów (RMUA),
Sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
Sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego,
Prowadzenie ewidencji i archiwum akt osobowych pracowników zwolnionych,
Współpraca z ZUS celem uzyskania dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników na terenie krajów Unii Europejskiej (A1),
Współpraca z NFZ celem uzyskania dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników na terenie Unii Europejskiej (EKUZ),
Współpraca ze służbami księgowymi i ekonomicznymi w zakresie prowadzonych zagadnień,
Współpraca z Przychodnią Medycyny Pracy,
Załatwianie bieżących oraz interwencyjnych spraw pracowniczych dotyczących kadr oraz spraw związanych z obsługą archiwum osobowo – finansowego byłych pracowników Spółki,
Przestrzeganie i stosowanie Systemu Zarządzania Jakością, zbudowanego według wymagań norm PN-ISO 9001-2008 oraz wymagań NATO dotyczących zapewnienia jakości podczas projektowania prac rozwojowych i produktu AQUAP-2110-2006,
Przestrzeganie zasad bezpiecznego posługiwania się podpisem elektronicznym.
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych,
Sporządzanie umów o pracę,
Obsługa komputerowego systemu kadrowo-płacowego,
Sporządzanie i wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników,
Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
Prowadzenie ewidencji czasu pracy,
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej,
Współdziałanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do ZUS-u,
Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności,
Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń,
Przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilno-prawnych,
Sporządzanie informacji o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników,
Sporządzanie informacji o uzyskanych przychodach pracowników i zleceniobiorców (PIT),
Sporządzanie informacji do Urzędów Skarbowych o przychodach pracowników,
Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych wszystkich pracowników i zleceniobiorców,
Sporządzenie i przekazywanie wszystkim pracownikom, zleceniobiorcom, świadczeniobiorcom miesięcznych raportów (RMUA),
Sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
Sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego,
Prowadzenie ewidencji i archiwum akt osobowych pracowników zwolnionych,
Współpraca z ZUS celem uzyskania dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników na terenie krajów Unii Europejskiej (A1),
Współpraca z NFZ celem uzyskania dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników na terenie Unii Europejskiej (EKUZ),
Współpraca ze służbami księgowymi i ekonomicznymi w zakresie prowadzonych zagadnień,
Współpraca z Przychodnią Medycyny Pracy,
Załatwianie bieżących oraz interwencyjnych spraw pracowniczych dotyczących kadr oraz spraw związanych z obsługą archiwum osobowo – finansowego byłych pracowników Spółki,
Przestrzeganie i stosowanie Systemu Zarządzania Jakością, zbudowanego według wymagań norm PN-ISO 9001-2008 oraz wymagań NATO dotyczących zapewnienia jakości podczas projektowania prac rozwojowych i produktu AQUAP-2110-2006,
Przestrzeganie zasad bezpiecznego posługiwania się podpisem elektronicznym.