Umiejętności
blogowanie
Komunikatywność
Google Adwords
Google Analytics
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Microsoft Office
Project Management
Social Media Marketing
Szkolenie
Twitter
język angielski
Obsługa klienta
MS Office: Word, Excel, PowerPoint, MS Outlook, Internet Explorer, Microsoft Dynamics CRM.
MS Office, obsługa urządzeń biurowych, j. ang., komunikatywność, wielozadaniowość
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
Od 9 do 21 roku życia odbywałem kursy w różnych szkołach językowych. Od poziomu BASIC po PROFICIENCY
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
LITERATURA, KOSZYKÓWKA, FOTOGRAFIKA, REKLAMA (z położeniem głównego nacisku na e-reklamę), MODA
Organizacje
Od X 2008 członek "Polskiego Stowarzyszenia Public Relations"
Inne
PRAWO JAZDY KAT.:
A,B
A,B
Grupy
AutoROZWÓJ.pl
To III edycja widowiska edukacyjnego Seans AutoROZWOJU. Nowoczesna sala kinowa, trenerzy razem z DJ’em, zabierają uczestników w ekscytującą podróż edukacyjną.17 osób dba o atmosferę, najwyższą jakość
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dinozaur PR
strona gównie dla piarowców z minimum 10-letnim doświadczeniem, ale mile widziani są też młodsi stażem, wyrozumieli dla starych sklerotyków.
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Ogórek
Zapraszam do dyskusji wszystkich miłośników VW T1 i T2. Opowiedzcie o swoich doświadczeniach z tym kultowym autem :)
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?