Umiejętności
Analityka
Zarządzanie Marką
Analiza konkurencji
Wywiad konkurencji
Cross-functional Team Leadership
Analiza klientów
Analiza danych
FMCG
Dostęp do rynku
planowanie rynku
Analiza rynku
Marketing
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
pozycjonowanie marki
wprowadzanie produktu
Badania jakościowe
Badania ilościowe
Segmentacja
Planowanie strategiczne
Myślenie strategiczne
Strategia
Szkolenie
wycenianie
Doświadczenie zawodowe
Owner
GET insight
Strategic marketing & business development consultancy for pharma sector;
Primary and secondary market reseach (qualitative - quantitative) - from design to results' application in business;
Trainings and workshops for marketeers: 'Evidence-Based Marketing' (building strong brands based on pertinent insights and relevant market analysis); and for sales force teams 'Call Model Optimization' (workshop on marketing communication excellence).
Primary and secondary market reseach (qualitative - quantitative) - from design to results' application in business;
Trainings and workshops for marketeers: 'Evidence-Based Marketing' (building strong brands based on pertinent insights and relevant market analysis); and for sales force teams 'Call Model Optimization' (workshop on marketing communication excellence).
Dyrektor
4P medical
4P medical to wyspecjalizowany dostawca badań rynku i doradztwa biznesowego w dziedzinie farmaceutyków oraz produktów i usług medycznych.
Fundamentem 4P medical jest know-how, które zdobyłem przez 16 lat doświadczeń w zarządzaniu badaniami z perspektywy najpierw największego dostawcy, a potem największego klienta badań rynkowych w branży pharma.
Zespół 4P medical to wyłącznie badacze z bogatym doświadczeniem w badaniach rynku pharma.
4P medical działa w strukturach agencji badawczej 4P Reseach Mix, co gwarantuje najwyższy standard jakości realizacji prac terenowych na polskim rynku (ranking PTBRiO 2009).
Fundamentem 4P medical jest know-how, które zdobyłem przez 16 lat doświadczeń w zarządzaniu badaniami z perspektywy najpierw największego dostawcy, a potem największego klienta badań rynkowych w branży pharma.
Zespół 4P medical to wyłącznie badacze z bogatym doświadczeniem w badaniach rynku pharma.
4P medical działa w strukturach agencji badawczej 4P Reseach Mix, co gwarantuje najwyższy standard jakości realizacji prac terenowych na polskim rynku (ranking PTBRiO 2009).
Market Research Dept. Manager
Building and managing the Market Research Function from the scratch. Department responsibility: preparing market research plan for all GSK products; designing, coordination and results application. Cooperation with MR agencies. Market analysis, business advisory, participation in marketing strategy planning.
MR budget planning and management; approx. 2 m. PLN.
Contribution into creation of European MR Ways of Working – internal GSK handbook of recommendations, methodologies and patterns for market research specialists.
(3 direct reports – research specialists)
MR budget planning and management; approx. 2 m. PLN.
Contribution into creation of European MR Ways of Working – internal GSK handbook of recommendations, methodologies and patterns for market research specialists.
(3 direct reports – research specialists)
Busienss Unit Manager - Badania Rynku
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem badaczy i analityków. Planowanie i realizacja strategii rozwoju Business Unitu i jego oferty produktowej.
Marketing i sprzedaż badań rynkowych.
Marketing i sprzedaż badań rynkowych.
Marketing & Sales Manager - Market Research Department
Opracowywanie planów sprzedaży oraz strategii promocyjnej.
Kreacja i realizacja projektów marketingowych.
Projektowanie i sprzedaż badań, rozwój nowych produktów.
Kreacja i realizacja projektów marketingowych.
Projektowanie i sprzedaż badań, rozwój nowych produktów.
Team Manager
Zarządzanie Zespołem Badań Ad-Hoc (3-7 Kierowników projektów i Analityków). Planowanie i realizacja budżetu P&L Zespołu. Rozwój oferty produktowej i strategii promocji badań ad-hoc. Rekrutacja i szkolenie badaczy
Project Manager
Projektowanie, sprzedaż i realizacja projektów badawczych dla firm farmaceutycznych OTC oraz Rx. Badania ilościowe (analizy statystyczne) oraz jakościowe (moderowanie FGI). Opracowywanie i prezentacja raportów i rekomendacji dla klientów.
Opracowanie i prowadzenie szkoleń promocyjnych dla klientów pharma z zakresu metodologii i zastosowań badań rynkowych.
Opracowanie i prowadzenie szkoleń promocyjnych dla klientów pharma z zakresu metodologii i zastosowań badań rynkowych.
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Inne
Zapraszam serdecznie na mój blog poświęcony problemom marketingu i badań rynkowych w farmacji:
http://andrzejszczypior.wordpress.com/
>>> KTO BADA, NIE BŁĄDZI !!!
Aktualny temat: Inisight – ważny czy modny?
http://andrzejszczypior.wordpress.com/
>>> KTO BADA, NIE BŁĄDZI !!!
Aktualny temat: Inisight – ważny czy modny?
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny