Umiejętności
Prognozy ekonomiczne
Kontrola budżetowa
planowanie rynku
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Prezentacje
marketing produktu
Języki
angielski
dobry
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Product Manager
General Medicines & Emerging Markets - Thrombosis (Rx)
Product Manager Rx (Dział promocji i marketingu)
tworzenie i implementacja strategii marketingowych dla powierzonych produktów oryginalnych i generycznych (GX i RX) w kanałach retail oraz hospital we współpracy z innymi działami, przygotowanie i realizacja działań w kanale dystrybucji, przygotowanie narzędzi marketingowych we współpracy z agencjami reklamowymi, analiza rynku i konkurencji na podstawie danych IMS DataView, opracowanie prognoz i tendencji sprzedaży, planowanie, kontrola i realizacja powierzonego budżetu marketingowego, odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i marketingowych, analiza cenowa produktów własnych i otoczenia konkurencyjnego, współpraca z Konsultantami Medycznym i środowiskiem medycznym, sporządzanie raportów z bieżącej działalności, koordynacja działań związanych z rozwojem produktów.
Product Manager
tworzenie i implementacja strategii marketingowej dla nowych i istniejących produktów generycznych (RX), przygotowanie i realizacja działań Trade, przygotowanie narzędzi marketingowych we współpracy z agencjami reklamowymi, analiza rynku i konkurencji na podstawie danych IMS, opracowanie prognoz sprzedaży,planowanie i realizacja powierzonego budżetu marketingowego, rozliczanie sprzedaży z powierzonych produktów RX dla całej Polski, kontrola i rozliczenia budżetu, realizacja celów sprzedażowych i marketingowych, analiza cenowa produktów własnych i otoczenia konkurencyjnego, współpraca z Konsultantami Medycznymi i środowiskiem medycznym, sporządzanie raportów z bieżącej działalności, koordynacja działań związanych z rozwojem nowych produktów.
Kierownik Produktu
zarządzanie produktami generycznymi i ich budżetem oraz kontrola wydatków w skali kraju, przygotowywanie opracowań specjalistycznych i marketingowych, prowadzenie szkoleń i prezentacji specjalistycznych, analiza rynku, przygotowywanie strategii działań na rynku oraz przygotowywanie i wykonywanie aktywności marketingowych dla przedstawicieli naukowych poszczególnych linii promocyjnych (przygotowywanie materiałów promocyjnych dla przedstawicieli oraz do zastosowania masowego, kompleksowe przygotowywanie udziału w Kongresach krajowych i zagranicznych wraz ze sposnoringiem, przygotowywanie badań rynkowych i epidemiologicznych), nawiązywanie relacji i stały kontakt z najważniejszymi Liderami Opinii w kraju.
Szkolenia i kursy
-Prognozowanie nie jest prostym zadaniem. Warsztat otwarty (Sequence Sp. z o.o)
-Tactical Marketing Seminar for Product Managers (KRKA)
-Introductory Seminar for Product Managers (KRKA)
-Jak przeprowadzić dobrą prezentację? (KRKA)
-Szkolenie menedżerskie w zakresie „Zarządzania zespołem”
-Szkolenie z zakresu „Oceny okresowej – jak prowadzić rozmowę z pracownikiem”.
-Szkolenie w zakresie „HACCP” i „GMP”
-Tactical Marketing Seminar for Product Managers (KRKA)
-Introductory Seminar for Product Managers (KRKA)
-Jak przeprowadzić dobrą prezentację? (KRKA)
-Szkolenie menedżerskie w zakresie „Zarządzania zespołem”
-Szkolenie z zakresu „Oceny okresowej – jak prowadzić rozmowę z pracownikiem”.
-Szkolenie w zakresie „HACCP” i „GMP”
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
marketing,
film, muzyka, fotografia, podróże, motoryzacja, fitness
film, muzyka, fotografia, podróże, motoryzacja, fitness
Inne
- duża komunikatywność, samodzielność, umiejętność prowadzenia prezentacji, współpracy w grupie,
- bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excell, Power Point),
- znajomość obsługi bazy danych IMS DataView,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kat. B
- bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excell, Power Point),
- znajomość obsługi bazy danych IMS DataView,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kat. B
Grupy
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Pure Health and Fitness
Jesteś członkiem klubu fitness Pure Health And Fitness ? A może zamierzasz nim zostać ? Cenisz sobie zdrowy styl życia ? Lubisz być aktywny ? Uprawiasz sport ? Dołącz do nas :)
http://www.purepoland.
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
WIEDZA ZA GROSZE
Miejsce w którym znajdziesz cenne informacje, między innmi artykuły, książki i oferty szkoleń.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.