Andrzej Serafin

Sales and Marketing Manager, Unimax Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Unimax Sp. z o.o.
Kierownik Sprzedaży i Marketingu
• Zbudowanie na rynku polskim marki UNIMAX jako kluczowego dostawcy sprzętu medycznego dla neurochirurgii, chirurgii kręgosłupa, ortopedii, chirurgii rekonstrukcyjnej oraz chirurgii plastycznej
• Stworzenie i wdrożenie strategii sprzedaży dla dostawców; Integra Neurosciences / Lifesciences Corporation, Scient'X / AlphaTec i inni
• Stworzenie polityki cenowej oraz warunków płatności
• Zarządzanie zespołem sprzedaży i wsparciem technicznym
• Zarządzanie kanałem dystrybucji oraz współpracą z klientami (szpitale)
• Dbałość o serwis posprzedażny oraz o obsługę klienta
• Organizacja i udział w sympozjach, seminariach i szkoleniach
• Przygotowanie materiałów informacyjnych i dostarczanie wiedzy o produkcie
• Nadzór nad rejestracją produktów medycznych (Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych)
• Wprowadzenie i promocja nowych produktów na polskim rynku
• Zbieranie informacji rynkowych, monitorowanie i rozwiązywanie problemów
Baxter Polska sp. z o.o.
Senior National Product/Sales Specialist
• Opracowanie rocznych budżetów (sprzedaż, zyski, polityka wzrostu itp.)
• Wdrożenie strategii sprzedaży
• Ustalenie polityki cenowej i warunków płatności
• Pośrednie zarządzanie zespołem sprzedaży (ustalanie zadań i planów sprzedaży dla siedmiu osób)
• Organizacja sieci dystrybucyjnej oraz współpracy z dystrybutorami
• Zapewnienie serwisu posprzedażnego i obsługi klienta
• Organizacja i udział w medycznych wystawach, seminariach i szkoleniach
• Przygotowanie materiałów informacyjnych i dostarczanie wiedzy o produkcie
• Wsparcie w rejestracji produktu
• Wprowadzenie i promocja nowych produktów na polskim rynku
• Monitorowanie i koordynacja usług świadczonych przez dystrybutorów
• Przegląd programów sprzedaży oraz kontroli zapasów magazynowych
• Wsparcie dla Działu Logistyki
• Wsparcie w windykacji należności
• Analiza rynku

Szkolenia i kursy

1994 – 2003 Baxter Institute; sales and marketing techniques, planning, strategy, public procurement
2003 quality management at Baxter
2003 Integra NeuroSciences; advanced “Train the Trainer” course, (level III), anatomy and physiology, products and sales strategy (neurosurgery)
2002 Anaesthesia & Critical Care Division; fundamentals of anaesthesiology, products and sales strategy
2001 Integra NeuroSciences; advanced “Train the Trainee” course (level II), anatomy and physiology, products and sales strategy (neurosurgery)
1997 Clintec Parenteral S.A.; metabolism, products and sales strategy
1996 International Hospital Group; products and sales strategy
1994 International Hospital Group; products and sales strategy
1993 Cardiovascular Group; products and sales strategy
1992 International Hospital Group; introduction to anatomy and physiology of central nervous system, products and sales strategy in neurosurgery

Edukacja

Logo
Wydział Inżynierii Materiałowej, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.