Andrzej Senków

Koordynator Zespołu Obsługi Klienta Dystrybucji Międzynarodowej Bielany Wrocławskie
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Mozilla Firefox ICE Raporty KPI Microsoft Word zarządzanie operacyjne Outlook Express Help desk Zarządzanie zespołem Excell windykacja należności Klientów Kewill Logistic 6.0 obeya

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Raben
Koordynator Zespołu Obsługi Klienta Dystrybucji Międzynarodowej
zarządzanie zespołem 7 osobowym
raportowanie procesu operacyjnego
dbanie o dobre relacje z klientami
kontrola przestrzegania założeń projektu przez klientów
raportowanie oraz rozliczanie klientów
odbywanie cyklicznych spotkań operacyjnych w siedzibach klientów
RTV EURO AGD
sprzedawca AGD –RTV
bezpośrednia sprzedaż sprzętu RTV oraz AGD, obsługa kasy fiskalnej, systemy ratalne
Celmar Sp z o.o.
przedstawiciel handlowy
sprzedaż produktów firmy, obsługa stałych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, raportowanie
Logo
sprzedawca dział AGD
Schiever Polska-Centrum Handlowe Auchan
bezpośrednia sprzedaż sprzętu AGD
Jarex Plus Sp. z o.o.
specjalista ds. marketingu
obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie magazynu z osprzętem do montażu systemów alarmowych, zaopatrzenie magazynu
Logo
operator urządzeń przemysłowych
SAI Automotive Polska Sp. z o.o.
obsługa maszyn produkcyjnych – pras hydraulicznych
Sitech Sp. z o.o.
operator urządzeń produkcyjnych
obsługa maszyn produkcyjnych
Zakład Energetyczny Legnica S.A.
referent ds. umów z odbiorcami energii elektrycznej
odnawianie umów z odbiorcami energii elektrycznej poprzez bezpośrednie dotarcie do miejsca, którym została zawarta wcześniejsza umowa

Szkolenia i kursy

Staż absolwencki w Zakładzie Energetycznym w Legnicy;

Szkolenie z zakresu marketingu „Rasowy Handlowiec”( Vitalni );

Szkolenie z zakresu budowy i eksploatacji pras hydraulicznych

Prawo jazdy kat.B;

Obsługa klienta z elementami komunikacji ( Customer service );

Door Poland „ Budowanie trwałych relacji z klientem”;

Door Poland „Negocjacje”;

Raben szkolenia wewnętrzne –Obsługa Klienta poziom I, II i III, Exel stopień I i II;

Edukacja

Logo
elektrotechnika przemysłowa , średnie
Technikum Elektroenergetyczne w Legnicy

Specjalizacje

Obsługa klienta
Usługi profesjonalne