Umiejętności
Mozilla Firefox
ICE
Raporty KPI
Microsoft Word
zarządzanie operacyjne
Outlook Express
Help desk
Zarządzanie zespołem
Excell
windykacja należności Klientów
Kewill Logistic 6.0
obeya
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu Obsługi Klienta Dystrybucji Międzynarodowej
zarządzanie zespołem 7 osobowym
raportowanie procesu operacyjnego
dbanie o dobre relacje z klientami
kontrola przestrzegania założeń projektu przez klientów
raportowanie oraz rozliczanie klientów
odbywanie cyklicznych spotkań operacyjnych w siedzibach klientów
raportowanie procesu operacyjnego
dbanie o dobre relacje z klientami
kontrola przestrzegania założeń projektu przez klientów
raportowanie oraz rozliczanie klientów
odbywanie cyklicznych spotkań operacyjnych w siedzibach klientów
przedstawiciel handlowy
sprzedaż produktów firmy, obsługa stałych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, raportowanie
specjalista ds. marketingu
obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie magazynu z osprzętem do montażu systemów alarmowych, zaopatrzenie magazynu
referent ds. umów z odbiorcami energii elektrycznej
odnawianie umów z odbiorcami energii elektrycznej poprzez bezpośrednie dotarcie do miejsca, którym została zawarta wcześniejsza umowa
Szkolenia i kursy
Staż absolwencki w Zakładzie Energetycznym w Legnicy;
Szkolenie z zakresu marketingu „Rasowy Handlowiec”( Vitalni );
Szkolenie z zakresu budowy i eksploatacji pras hydraulicznych
Prawo jazdy kat.B;
Obsługa klienta z elementami komunikacji ( Customer service );
Door Poland „ Budowanie trwałych relacji z klientem”;
Door Poland „Negocjacje”;
Raben szkolenia wewnętrzne –Obsługa Klienta poziom I, II i III, Exel stopień I i II;
Szkolenie z zakresu marketingu „Rasowy Handlowiec”( Vitalni );
Szkolenie z zakresu budowy i eksploatacji pras hydraulicznych
Prawo jazdy kat.B;
Obsługa klienta z elementami komunikacji ( Customer service );
Door Poland „ Budowanie trwałych relacji z klientem”;
Door Poland „Negocjacje”;
Raben szkolenia wewnętrzne –Obsługa Klienta poziom I, II i III, Exel stopień I i II;
Specjalizacje
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne