Wypowiedzi
-
Jarek Żeliński:
proponuje opracować model logiczny tej ankiety i poszukanie produktu (zapytanie dostawcę) zgodnego z tym modelem... ankieta ankiecie nie równa... sam fakt, że macie opracowaną ankietę nie jest wymaganiem, wymaganiem na oprogramowanie wspomagające ankietowanie była by dokumentacja tej ankiety....
Ma Pan rację - musimy się najpierw dobrze zastanowić co chcemy dzięki tym ankietom uzyskać. Wcześniej takiego narzędzia nie mieliśmy, dlatego tego nie analizowaliśmy.
Mimo wszystko, jeśli ktoś ma jakieś sprawdzone narzędzia do ankiet (poza ankietka.pl ) to chętnie je poznam - chociażby na porównania funkcji :) -
Jarek Żeliński:
tak jak napisałem - poszukujemy nowych klientów
Od mojej koleżanki zajmującej się zawodowo badaniami rynku:
- najpierw upewnij się, że wiesz czego się chcesz dowiedzieć- potem określ grupę docelowo: kogo o to zapytasz
grupę docelową mamy już zdefiniowaną (wykorzystywana już do innych działań)- dalej: określ metodę badawczą (rodzaj ankiety i sposób jej oceny)
ankieta, której wypełnienie będzie możliwe z poziomu przeglądarki (a nie np. z crmu - czyli jak to było do tej pory telefonicznie z udziałem naszych pracowników), a potem będzie można ją analizować na różne sposoby (kto dokładnie odpowiedział na któreś z pytań zgodnie z naszymi oczekiwaniami, żeby można nawiązać dalszy kontakt tylko z wybranymi osobami)- zbuduj ankietę
i tu właśnie pytanie do Was - jakie narzędzia spełnią te wymagania? dostawca zaproponował narzędzie w systemie, który znam i z którego korzystam na co dzień. Ale może są to niepotrzebne koszty, a te zadania z łatwością spełni inny program/narzędzie, o czym z chęcią się dowiem.
- znajdź narzędzie, które Ci w tym pomoże -
Witam,
korzystam z tego CRMu i jestem zadowolony, więc nie widzę powodów, żeby nie mówić o tym głośno. A jeśli chodzi o ankiety, to gdybym był zdecydowany to ten post się nie pojawił. Zamierzam te ankiety wykorzystać głównie zamiast zwykłego telemarketingu i jako pomoc w badaniu i zdobyciu potencjalnych klientów - dlatego kusi mnie najbardziej rozbudowana opcja raportowania po wysyłce.
Ale w swoim poście zadałem też pytanie o podobne narzędzia (chętnie poznam też te darmowe) stosowane przez innych forumowiczów, bo ich po prostu nie znam, a może dają one większe możliwości i ciekawsze opcje. -
Witam,
Dostaliśmy propozycję od naszego dostawcy CRMu (http://more7.pl ) na nowy dodatek – ankiety zewnętrzne. Według ich opisu będziemy mogli wrzucić ankietę np. na naszą stronę www i potem wysłać maila do klientów z linkiem bezpośrednio do niej. Co o tym sądzicie, przydatne narzędzie? Posiadacie coś takiego (albo podobnego) w swoich systemach? My jesteśmy już prawie zdecydowani, ale pewności nigdy za wiele ;)Andrzej Sadowski edytował(a) ten post dnia 29.06.12 o godzinie 10:16 -
Krystian B.:
Poszukuję prostego CRM posiadającego funkcjonalność pracy z klientami indywidualnymi. Ktoś coś zna i może polecić?
Proponuję przyjrzeć się wspomnianemu tu już systemowi CRM7 (http://more7.pl) - dopasowują system dokładnie do wymagań klienta - nie ma iluś dodatkowych niepotrzebnych modułów. Pracuję na nim już od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolony.
Pozdrawiam -
Ja w firmie korzystam z CRM7 - http://crm7.pl Mają wszystkie wymienione przez Ciebie funkcje, dostosowują cały system pod konkretne wymagania i samo wdrożenie nie było takie straszne;) Mimo, że nie jest darmowy myślę, że naprawdę warto się przyjrzeć ich ofercie.
-
Witam wszystkich. Macie może jakieś cenne rady dotyczące tworzenia syllabusa CRM dla studiów MBA IT? Na co Waszym zdaniem warto zwrócić uwagę, jak wg Was powinien wyglądać taki program nauczania? A może macie w zanadrzu jakieś ciekawe pozycje książkowe dot.CRM, które nadałyby się do celów akademickich? Interesuje mnie szerokie ujęcie tematu. Teoretyczne i praktyczne.
-
Piotr P.:
Temat ma już ponad 10 dni i jak widać autorka nie zainteresowała się w żadem sposób komentarzami. Ciekaw jestem na ilu grupach było to samo ctrl-v :/
Sezon urlopowy:) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
We wrześniu rusza też nabór wniosków na działanie PO IG 8.2. Można więc dostać niemałą kasę na wdrożenie CRMa. Coś niecoś o tym ze stron PARPu:
Najbliższy nabór wniosków na Działanie 8.2 POIG odbędzie się we wrześniu 2011r. Maksymalny próg dotacji to 70% kosztów kwalifikowanych. Kosztami kwalifikowanymi w tym działaniu są:
Zakup środków trwałych
Zakup wartości niematerialnych i prawnych
Zakup usług eksperckich (analiza przedwdrożeniowa, migracja danych, itp.)
Zakup usług szkoleniowych z dedykowanego oprogramowania
http://www.parp.gov.pl/index/index/598Andrzej Sadowski edytował(a) ten post dnia 19.07.11 o godzinie 10:37 -
Stosunkowo świeże informacje o CRMach w Polsce:
Dynamika rynku CRM w PolsceAndrzej Sadowski edytował(a) ten post dnia 08.07.11 o godzinie 11:24 -
Najlepiej wg konkretnego schematu. Np. takiego. Podsyłajcie swoje propozycje, może uda nam się stworzyć uniwersalny samouczek...?
Etapy wdrożenia CRM -
Grzegorz K.:
Andrzej Sadowski:
Sugeruję zapoznać się z możliwościami systemu CRM7. Został ostatnio usprawniony o moduł Office Launcher-tworzenie ofert na podstawie szablonów, możliwość dodawania zdjęć produktów, automatyzacja procesu, czyli prosto i szybko. Kalendarze z przypomnieniami-w formie żółtych karteczek, zamówienia - są, z możliwością dbałości o szczegóły. Magazyn jest bezpośrednio z tym powiązany. Projekty-b. rozbudowane, faktury, ogólnie windykacja w pełni automatyczne, z deadline'ami i integracją z resztą modułów.
http://www.crm7.pl/podstawowe-informacje/
Pozdrawiam, Andrzej
CRM7 chyba nie sprzedaje swojego systemu w licencji OpenSource, czy mylę się ?
Mogę kupić aplikację i ją rozebrać ?
Racja, CRM7 nie jest srzedawany w licencji OpenSource. -
Sugeruję zapoznać się z możliwościami systemu CRM7. Został ostatnio usprawniony o moduł Office Launcher-tworzenie ofert na podstawie szablonów, możliwość dodawania zdjęć produktów, automatyzacja procesu, czyli prosto i szybko. Kalendarze z przypomnieniami-w formie żółtych karteczek, zamówienia - są, z możliwością dbałości o szczegóły. Magazyn jest bezpośrednio z tym powiązany. Projekty-b. rozbudowane, faktury, ogólnie windykacja w pełni automatyczne, z deadline'ami i integracją z resztą modułów.
http://www.crm7.pl/podstawowe-informacje/
Pozdrawiam, Andrzej -
Z tego, co piszesz wynika, że potrzebny jest ci raczej dość prosty CRM. Proponuję więc zapoznać się z wersją podstawową systemu CRM7 na http://www.crm7.pl/podstawowe-informacje/. Ta wersja systemu ma wszystkie funkcjonalności, o których piszesz i kilka bonusów. Jeśli kiedyś będziecie chcieli rozszerzyć produkt o nowe moduły, np. do działań marketingowych, nie ma problemu. Można zakupić go na własność lub użytkować jako SaaS.
-
Informacje uzupełniające dostępne są również pod adresem:
http://more7.pl/workflow7-modelowanie-procesow/ -
właśni problem polega na tym, że wniosek to nie to samo co formularz. W formularzu wymagają wniosku....
A opatentowanie znaku towarowego to oczywiście słynny "skrót myślowy":) -
Witam. Mam problem z opatentowaniem znaku towarowego. Czy ktoś kojarzy jak powinien wyglądać "wniosek o udzielenie prawa ochronnego na znak towarowy"? Wymagają tego w polskim formularzu, a wszelkie wzory (nie wiadomo czy przydatne) są płatne. Wolałbym uniknąć kolejnych kosztów, a najlepiej zapytać przecież praktyków. Pomożecie?
-
Witam, w moim przypadku sprawdził się system CRM7. Ma w sobie zawarte te opcje, o których piszesz, czyli automatyczna windykacja/księgowość, zarządzanie zadaniami, integracja z pocztą i dokumentami z różnymi rozszerzeniami. Kampanie Google tez są obsługiwane i raportowane. Dodatkowo wszystko pokazane na przyjemnych dla oka wykresach. U mnie system działa poprawnie, jest zintegrowany z systemem księgowym. Obsługa bardzo intuicyjna, nie sprawia problemów. Nie łączyłem CRMa z mediami społ., więc nie wiem jak ta sprawa wygląda w CRM7. Link:http://more7.pl/podstawowe-informacje/. Mam nadzieję, że pomogłem. pozdrawiam
-
Jacek Komasiński:
Wojciech Diduszko:
Witam
Zwracam sie z proźba do specjalistów o porade. Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Ja polecam bs4-CRM http://www.bs4.pl. Myślę, że to coś dla Ciebie - zarządzanie pracownikami jest tam wdrożone na wysokim poziomie. Widziałem wiele systemów CRM, ten miałem przyjemność kiedyś rozwijać. Jest mocno nastawiony na zarządzanie zadaniami, śledzenie wyników poszczególnych pracowników. System jest bardzo mocno konfigurowalny - nie wymaga specjalnych zmian nawet przy dość sporych oczekiwaniach. Nie jestem już w żaden sposób związany z firmą, więc polecam z przekonania.
Pozdrawiam,
Jacek Komasiński
Pod tym kątem może się sprawdzić CRM7. System prosty, przejrzysty i intuicyjny. Masz tzw. żółte karteczki i alarmy, których nie sposób nie zauważyć:) Poza tym ma moduł pracy grupowej, gdzie rozdzielasz zadania, przenosisz je pomiędzy pracownikami i na bieżąco śledzisz statystyki ich aktywności. Ogólnie naprawdę niezły system w kwestii zarządzania. Polecam. http://more7.pl/podstawowe-informacje/
- 1
- 2