Wypowiedzi
-
Mateusz Smoczynski:
Witam,
Jestem zainteresowany kupnem rozwiazania CRM badz zleceniem stworzenia takiego systemu przez firme, ktora budowala juz system dla firmy rekrutacyjnej. Nie interesuje nas budowanie systemu calkowicie od zera, gdyz jest to proces z naszego doswiadczenia zbyt angazujacy.
Jestesmy firma rekrutacyjna zatrudniajaca ok. 8 osob (liczba ta bedzie stale rosnac). Zalezy nam aby system umozliwial wyszukiwanie recordow kandydatow pod katem roznych kryteriow, pozwalal na dolaczanie plikow (CV) oraz potrafil je przeszukiwac pod katem slow kluczowych + utrzymywanie relacji z klientami (rekordy kontaktow podpiete pod firmy, mozliwosc nanoszenia notatek itd). System powinien byc webowy oraz w jezyku angielskim.
U mnie sprawdził się system CRM7. Też jesteśmy małą firmą. System jest dopasowany konkretnie do naszych potrzeb i zintegrowany z pozostałymi systemami-to b.ważne, jeśli ma działać poprawnie. -
Witam, wszystkim zainteresowanym sugeruję zapoznać się z raportem GUSu nt. wdrażania systemów CRM. Statystyki też bywają przydatne. Zakładam, że są wiarygodne...
http://www.crmreview.pl/news.php?news=987
Pozdrawiam -
Jacek G.:
CRM ma rozwiązać Twoje problemy ze sprzedażą.
Jakie masz problemy ze sprzedażą?
Nie ma co mówić o wspaniałych korzyściach z wdrożenia CRM, bo to wszystko sprowadza się do kwestii "będziesz miał lepszą sprzedaż a klienci będą bardziej zadowoleni i przywiązani" - i z tego wyniknie, że każdy CRM daje te same korzyści ;)
Rozmawiając o problemach, dojdziemy do tego, jak rozwiązać je najefektywniej.
jacek.gawrych(at)erevo.pl
Mam odmienne zdanie na ten temat. CRM to nie narzędzie do rozwiązywania problemów lecz świeże podejście do biznesu. Zadaniem takiego systemu jest usprawnienie pracy i polepszenie relacji z klientami, a nie niwelowanie istniejących problemów.
Dodatkowo systemu dostępne na polski rynku znacznie się od siebie różnią więc stwierdzenie, że każdy CRM daje te same korzyści nie jest prawdziwe - nie każdy dostawca umożliwia indywidualne dostosowanie aplikacji do potrzeb danej firmy, a moim zdaniem tylko takie wdrożenie pozwala na 100% wykorzystanie korzyści jakie niosą ze sobą systemy typu CRM. -
Jarek Żeliński:
Powyższe (z czym się zgadzam w 100%) można uprościć: jeżeli potrafię policzyć swoje korzyści z wzrostu sprzedaży potrafię powiedzieć ile jestem w stanie zapłacić za narzędzie (np. system CRM), które mi w tym pomoże: będzie to jakaś tam część spodziewanych zysków. Dostawca narzędzia ma w tym jakiś udział i będzie oczekiwał (ma prawo) udziału w zysku czytaj, poprosi o pieniążki za narzędzie które dostarczy (licencja i support).
Jeżeli ktoś zaczyna rozmowę od słów: szukam darmowego CRM sam stawia się od razu na pozycji pasożyta... Owszem, można nie wiedzieć czy narzędzie przyniesie spodziewane korzyści ale od tego są licencję ewaluacyjne. Po drugie jeżeli ktoś nie potrafi ocenić jakich korzyści się spodziewa to znaczy, że wystartował bez żadnej analizy i projektu więc w zasadzie jest to działalność losowa...
Zgadzam się 100%!
Podstawa to znać swój cel! - CRM jest jedynie narzędziem do jego osiągnięcia, które ułatwia pracę i organizację czasu jednak nie zastępuje myślenia.
Pytając o cenę należy również zwrócić na ilość i rozbudowanie funkcjonalności jakie potrzebujemy - bez tego wiarygodna wycena nie jest możliwa. -
Widzę że potrzebujesz bardzo prostego system typu CRM, więc jeśli faktycznie poszukujesz jedynie narzędzia do zarządzania swoim czasem, przypominania o nadchodzących wydarzeniach oraz przechowuje historię kontaktów, spróbuj zapoznać się z opcjami np CRM7 - dzięki modułowej budowie, będziesz mógł "wybrać" tylko te funkcjonalności, które Ciebie interesują.
Pozdrawiam -
Witam serdecznie,
Nie wiem czy system został już wybrany i wdrożony czy nadal poszukiwania trwają jednak z mojej strony sugerowałby elastyczne system o budowie modułowej. To pozwoli na łatwe dostosowanie oprogramowania do zgłoszonych potrzeb.
Jednym z takich oprogramowań jest autorski produkt firmy more7 (o nazwie CRM7), u nas w firmie się sprawdza więc mogę go polecić.
Pozdrawiam i życzę trafnego wyboru :) - dobry CRM naprawdę pozytywnie wpływa na relacje! -
Jasne, że ma sens!
Niezależnie od wielkości firmy dobre, usystematyzowane relacje z Klientami to podstawa. Dodatkowo CRM pozwala na organizację pracy i efektywne jej wykonywanie. Pracuję z systemem CRM od ponad roku - dziś bez tego narzędzia nie wyobrażam sobie dnia pracy.
Pozdrawiam -
Witam,
Widzę, że dość dawno opublikowałeś zapytanie, a podpowiedzi nie ma wielu, dlaczego też z mojej strony sugeruje zapoznanie się z systemem CRM7 (produkt firmy more7). W mojej firmie właśnie ten został wdrożony i działa się bez zarzutów.
Rafal Kopania:
Również poszukuje CRM dla małej firmy 2-3 stanowiska handlowe.
Podstawowe funkcje jakie ma spełniać:
e-mailing do wybranych zaznaczonych klientów, lub wybranych grup klientow,
wystawianie faktur pro-forma, zaliczkowych, koncowych, VAT itp.
powinien dobrze działać z office i programami z rodziny mozilla
nie musi miec wewnetrznego klienta poczty, ale dobrze by było żeby mógł zasysać coś z outlooka lub eksportować
z góry dziękuję za wskazówki -
Piotr Krystek:
i oczywiscie nie wolno zapomniec o CRM7 informacja z poznanskiej strony more7:
http://www.crm7.pl//index.php?option=com_content&task=...
Warto dodać, że niedawno funkcjonalność ta została rozbudowana przez wspomnianą powyżej firmę. Dokładniejsze info znaleźć można np tutaj - http://technologie.nf.pl/Artykul/11636/Rozwoj-protokol...
- 1
- 2