Doświadczenie zawodowe
Dział obsługi klienta -Dział obsługi technicznej klienta -
VII. 2006 – III. 2007 Cyfrowy Polsat S.A
Zakres obowiązków :
Dział obsługi klienta -
Telefoniczna obsługa klienta, pozyskiwanie klientów , przedstawianie aktualnych promocji, upgraidowanie
klientów na wyższe pakiety.
Dział obsługi technicznej klienta -
Telefoniczna obsługa klienta, pomoc w obsłudze technicznej sprzęt.
Dział obsługi klienta -
Telefoniczna obsługa klienta, pozyskiwanie klientów , przedstawianie aktualnych promocji, upgraidowanie
klientów na wyższe pakiety.
Dział obsługi technicznej klienta -
Telefoniczna obsługa klienta, pomoc w obsłudze technicznej sprzęt.
Telefoniczna obsługa klienta
Zakres obowiązków :
Telefoniczna obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, przedstawianie aktualnych promocji, obsługa infolinii,
Praca na projektach:
FIAT Auto poland – obsługa klienta
ING - ubezpieczenia ; obsługa klienta
Wydawnictwo RABBE; wydawnictwo Twoje Lekcje
BMW – obsługa klienta
Telefoniczna obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, przedstawianie aktualnych promocji, obsługa infolinii,
Praca na projektach:
FIAT Auto poland – obsługa klienta
ING - ubezpieczenia ; obsługa klienta
Wydawnictwo RABBE; wydawnictwo Twoje Lekcje
BMW – obsługa klienta
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia