Umiejętności
Analiza
Budżety
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Negocjacje kontraktu
Due Diligence
Inżynieria
Angielski
?
Investment Properties
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
usprawnianie procesów
Rozwój produktu
Project Finance
Project Management
Planowanie projektów
Wystąpienia publiczne
Badania
Planowanie strategiczne
Budowanie zepołu
Przywództwo w zespole
Obsługa klienta
Mergers & acquisitions
Doświadczenie zawodowe
Prezes Zarządu, CEO
Kwadrans sp. z o.o
Firma działająca na rynku biopaliw. Stała współpracująca z koncernami energetycznymi
Prowadzenie i koordynacja działalności spółki.
Prowadzenie negocjacji z klientami i dostawcami.
Bieżąca współpraca z kadrą inżynierską i zarządzającą elektrociepłowni.
Współpraca z instytucjami finansowymi.
Prowadzenie i koordynacja działalności spółki.
Prowadzenie negocjacji z klientami i dostawcami.
Bieżąca współpraca z kadrą inżynierską i zarządzającą elektrociepłowni.
Współpraca z instytucjami finansowymi.
CEO, Managing Director, CFO
Agroterm Sp. z o.o., Euro-Bud Sp. z o.o., Tinarg Sp. z o.o., KOSM Sp. z o.o
Producent kruszyw drogowych. Firma prowadząca eksploatację na terenie województwa Świętokrzyskiego i Dolnośląskiego.
Zatrudnienie ok. 390 osób.
Reprezentowanie Grupy na zewnątrz w kontaktach ze wszelkimi instytucjami i firmami zewnętrznymi,
Akwizycja spółek i złóż,
Negocjacje umów handlowych z największymi klientami Grupy,
Reorganizacja całej grupy pod względem funkcjonalnym i logistycznym,
Przygotowanie procedur funkcjonowania poszczególnych spółek i ich działów
Zatrudnienie ok. 390 osób.
Reprezentowanie Grupy na zewnątrz w kontaktach ze wszelkimi instytucjami i firmami zewnętrznymi,
Akwizycja spółek i złóż,
Negocjacje umów handlowych z największymi klientami Grupy,
Reorganizacja całej grupy pod względem funkcjonalnym i logistycznym,
Przygotowanie procedur funkcjonowania poszczególnych spółek i ich działów
Członek Zarządu, Dyrektor ds. produkcji i techniki, CPO, Member of the Board
Styropol Sp. z o.o. Schwenk Grupe
Interim Management (2Y Project)
Producent materiałów budowlanych. Spółka wielooddziałowa ze 100% udziałem kapitału niemieckiego.
Zarządzanie funkcjonowaniem przedsiębiorstwa
Nadzór i koordynowanie pracy zakładów produkcyjnych
Nadzór i koordynowanie pracy logistyki przedsiębiorstwa
Nadzór i koordynacja modernizacji linii produkcyjnych
Nadzór i koordynacja pracy laboratorium i kontroli jakości
Koordynacja prac w zakresie utrzymania ruchu
Optymalizacja procesów produkcyjnych
Reorganizacja układu produkcji i logistyki firmy
Producent materiałów budowlanych. Spółka wielooddziałowa ze 100% udziałem kapitału niemieckiego.
Zarządzanie funkcjonowaniem przedsiębiorstwa
Nadzór i koordynowanie pracy zakładów produkcyjnych
Nadzór i koordynowanie pracy logistyki przedsiębiorstwa
Nadzór i koordynacja modernizacji linii produkcyjnych
Nadzór i koordynacja pracy laboratorium i kontroli jakości
Koordynacja prac w zakresie utrzymania ruchu
Optymalizacja procesów produkcyjnych
Reorganizacja układu produkcji i logistyki firmy
CFO, CPO, Prokurent
Swisspor Polska Sp. z o.o. Albstag Grupe
Interim Management (2Y Project)
Zarządzanie pracą zespołu księgowości i analiz.
Nadzór i zarządzanie systemami informatycznymi firmy. (wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie klasy ERP)
Opracowanie założeń, stworzenie zespołu i systemu kontrolingu w spółce,
Opracowanie i stworzenie zintegrowanego z systemem informatycznym Spółki elektronicznego systemu obiegu dokumentów w firmie wielozakładowej (4 zakłady produkcyjne + biuro zarządu)
Wprowadzenie systemu benchmarkingu i best practices
Nadzór nad flotą i telekomunikacją Spółki.
Wprowadzenie jednolitych zasad prowadzenia spraw BHP, P-poż. i ochrony środowiska.
Przygotowywanie założeń budżetowych i kontrola realizacji budżetu
Przygotowywanie i nadzór nad projektami inwestycyjnymi
Nadzór nad całością działalności finansowej firmy,
Nadzór i weryfikacja rozliczenia produkcji
Kompleksowa organizacja, nadzór i prowadzenie procesu budowy nowego zakładu produkcyjnego (green field)
Kontrola i optymalizacja produkcji w zakładach spółki.
Optymalizacja wyposażenia linii produkcyjnych pod względem wykorzystania mocy produkcyjnych
Nadzór nad modernizacją istniejących linii produkcyjnych.
Nadzór nad ustalaniem zasad handlowych zaopatrzenia w surowce do produkcji,
Negocjacje z dostawcami, ustalanie cen, warunków umów dostaw, rabatów, koordynacja współpracy technicznej.
Zarządzanie pracą zespołu księgowości i analiz.
Nadzór i zarządzanie systemami informatycznymi firmy. (wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie klasy ERP)
Opracowanie założeń, stworzenie zespołu i systemu kontrolingu w spółce,
Opracowanie i stworzenie zintegrowanego z systemem informatycznym Spółki elektronicznego systemu obiegu dokumentów w firmie wielozakładowej (4 zakłady produkcyjne + biuro zarządu)
Wprowadzenie systemu benchmarkingu i best practices
Nadzór nad flotą i telekomunikacją Spółki.
Wprowadzenie jednolitych zasad prowadzenia spraw BHP, P-poż. i ochrony środowiska.
Przygotowywanie założeń budżetowych i kontrola realizacji budżetu
Przygotowywanie i nadzór nad projektami inwestycyjnymi
Nadzór nad całością działalności finansowej firmy,
Nadzór i weryfikacja rozliczenia produkcji
Kompleksowa organizacja, nadzór i prowadzenie procesu budowy nowego zakładu produkcyjnego (green field)
Kontrola i optymalizacja produkcji w zakładach spółki.
Optymalizacja wyposażenia linii produkcyjnych pod względem wykorzystania mocy produkcyjnych
Nadzór nad modernizacją istniejących linii produkcyjnych.
Nadzór nad ustalaniem zasad handlowych zaopatrzenia w surowce do produkcji,
Negocjacje z dostawcami, ustalanie cen, warunków umów dostaw, rabatów, koordynacja współpracy technicznej.
Dyrektor Zarządzający
Interim Management (2Y Project)
Polski producent zintegrowanych systemów do zarządzania klasy ERP. Oprogramowanie enova
reorganizacja firmy
stworzenie polityki HR
restrukturyzacja zatrudnienia
przygotowanie i wdrożenie procedur wewnętrznych
przygotowanie i wdrożenie nowej strategii rozwoju firmy
stworzenie działu produkcji oprogramowania
budowa zespołów zadaniowych produkcji, wdrożeń, wsparcia (help desk)
rekrutacja pracowników,
przygotowanie i wdrożenie systemu wynagrodzeń
budowa i prowadzenie nowego działu handlowego
reorganizacja zasad współpracy z Partnerami (firmy współpracujące)
przygotowanie nowej polityki produktowej
spotkania ze strategicznymi klientami firmy, nadzór nad wdrożeniami
prezentacje oprogramowania oraz firmy na konferencjach zewnętrznych i własnych spółki
przygotowanie i realizacja strategii marketingowo-reklamowej oraz PR
Polski producent zintegrowanych systemów do zarządzania klasy ERP. Oprogramowanie enova
reorganizacja firmy
stworzenie polityki HR
restrukturyzacja zatrudnienia
przygotowanie i wdrożenie procedur wewnętrznych
przygotowanie i wdrożenie nowej strategii rozwoju firmy
stworzenie działu produkcji oprogramowania
budowa zespołów zadaniowych produkcji, wdrożeń, wsparcia (help desk)
rekrutacja pracowników,
przygotowanie i wdrożenie systemu wynagrodzeń
budowa i prowadzenie nowego działu handlowego
reorganizacja zasad współpracy z Partnerami (firmy współpracujące)
przygotowanie nowej polityki produktowej
spotkania ze strategicznymi klientami firmy, nadzór nad wdrożeniami
prezentacje oprogramowania oraz firmy na konferencjach zewnętrznych i własnych spółki
przygotowanie i realizacja strategii marketingowo-reklamowej oraz PR
CEO, CFO, CPO, V-ce President
Termo Organika Sp. z o.o. CRH Group
Negocjacja warunków, przygotowanie zakresu oraz procedur operacyjnych do umowy kredytu obrotowego dla 34 polskich spółek będących własnością CRH.
Reprezentacja firmy na zewnątrz.
Kontakty z przedstawicielami właściciela.
Bezpośredni nadzór i zarządzanie pracą zespołu księgowości i analiz.
Nadzór i zarządzanie systemami informatycznymi firmy. (wdrożenia 1999/2000 SKID firmy Macrosoft, 2003/2004 Axapta/Navision Firmy Microsoft)
Kontrola jakości raportów księgowych dla potrzeb wewnętrznych spółki i dla potrzeb koncernu.
Przygotowywanie założeń budżetowych i kontrola realizacji budżetu
Przygotowywanie i nadzór nad projektami inwestycyjnymi
Nadzór nad całością działalności finansowej firmy,
Nadzór i weryfikacja rozliczenia produkcji
Optymalizacja procesów produkcji
Reprezentacja firmy na zewnątrz.
Kontakty z przedstawicielami właściciela.
Bezpośredni nadzór i zarządzanie pracą zespołu księgowości i analiz.
Nadzór i zarządzanie systemami informatycznymi firmy. (wdrożenia 1999/2000 SKID firmy Macrosoft, 2003/2004 Axapta/Navision Firmy Microsoft)
Kontrola jakości raportów księgowych dla potrzeb wewnętrznych spółki i dla potrzeb koncernu.
Przygotowywanie założeń budżetowych i kontrola realizacji budżetu
Przygotowywanie i nadzór nad projektami inwestycyjnymi
Nadzór nad całością działalności finansowej firmy,
Nadzór i weryfikacja rozliczenia produkcji
Optymalizacja procesów produkcji
Branch Manager, IT Manager
Dyrektor Oddziału – nadzór nad budową i przygotowaniem Oddziału, realizacja procesu rekrutacji, szkolenia personelu. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi z terenu działania Oddziału. Pozyskiwanie klientów, obsługa klientów strategicznych, współpraca z Centralą i Regionem Banku. Zatrudnienie – 41 osób.
Specjalista Bankowy, z-ca naczelnika wydziału – obsługa klientów biznesowych.
Kierownik zespołu wdrożeniowego (centrala banku) – kierowanie 15 osobowym zespołem prowadzącym konwersje systemów informatycznych oddziałów do centralnego systemu Banku.
Specjalista Bankowy, z-ca naczelnika wydziału – obsługa klientów biznesowych.
Kierownik zespołu wdrożeniowego (centrala banku) – kierowanie 15 osobowym zespołem prowadzącym konwersje systemów informatycznych oddziałów do centralnego systemu Banku.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Rynki kapitałowe
Zainteresowania
pływanie, akwarystyka, motoryzacja, żeglarstwo, gotowanie
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.