Umiejętności
Coaching
Ryzyko kredytowe
Szkolenia pracowników
Zarządzanie
Negocjacje
Bankowość detaliczna
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Training Delivery
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Zmiana osobista
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Andrzej Mika - wsparcie rozwoju
Trener - Coach Sprzedaży i kompetencji menadżerski
W ramach własnej działalności rozwijam kompetencje zespołów sprzedażowych (punkty sprzedaży, call center, e-commerce), związane z:
• Efektywnym prowadzeniem sprzedażowych rozmów telefonicznych
• Argumentacją oferty i rozmową o obiekcjach klientów
• Trudnymi sytuacjami podczas rozmowy telefonicznej
• Budowaniem satysfakcji klienta (NPS
• Dopasowaniem przebiegu rozmowy do typu rozmówcy
• Asertywnością
• Odpornością psychiczną
• Treningiem "On the Job"
W ramach własnej działalności rozwijam kompetencje zespołów sprzedażowych (punkty sprzedaży, call center, e-commerce), związane z:
• Efektywnym prowadzeniem sprzedażowych rozmów telefonicznych
• Argumentacją oferty i rozmową o obiekcjach klientów
• Trudnymi sytuacjami podczas rozmowy telefonicznej
• Budowaniem satysfakcji klienta (NPS
• Dopasowaniem przebiegu rozmowy do typu rozmówcy
• Asertywnością
• Odpornością psychiczną
• Treningiem "On the Job"
Trener Sprzedazy
Superauto.pl
• Współpraca z zarządem i innymi działami firmy.
• Podnoszenie jakości prowadzonych rozmów
• Coaching on the Job
• Przygotowanie programu rozwoju kompetencji pracowników firmy• Wsparcie zespołu w rozmowach z klientami
• Podnoszenie kompetencji sprzedażowych i społecznych podległego zespołu poprzez prowadzenie warsztatów i coachingów
• Dbanie o wysokie standardy obsługi klienta.
• Współpraca z zarządem i innymi działami firmy.
• Rozwój kompetencji sprzedażowych podległego zespołu
W trakcie współpracy koordynowałem Akademię Sprzedaży Superauto.pl - byłem odpowiedzialny za przygotowanie koncepcji całej akademii, programu jak i prowadzenie warsztatów w trakcie projektu. Akademia trwała 1,5 miesiąca i ukończyło ją 27 uczestników którzy otrzymali zatrudnienie w Superauto.pl
• Podnoszenie jakości prowadzonych rozmów
• Coaching on the Job
• Przygotowanie programu rozwoju kompetencji pracowników firmy• Wsparcie zespołu w rozmowach z klientami
• Podnoszenie kompetencji sprzedażowych i społecznych podległego zespołu poprzez prowadzenie warsztatów i coachingów
• Dbanie o wysokie standardy obsługi klienta.
• Współpraca z zarządem i innymi działami firmy.
• Rozwój kompetencji sprzedażowych podległego zespołu
W trakcie współpracy koordynowałem Akademię Sprzedaży Superauto.pl - byłem odpowiedzialny za przygotowanie koncepcji całej akademii, programu jak i prowadzenie warsztatów w trakcie projektu. Akademia trwała 1,5 miesiąca i ukończyło ją 27 uczestników którzy otrzymali zatrudnienie w Superauto.pl
Trener biznesu
Media Saturn Holding Group
Trener, Coach, Audytor
Do moich zadań należało:
• Wdrażanie program “Pasja do Klienta” w wybranych lokalizacjach
• Prowdzenie warsztatów dla kadry zarządzającej, przygotowujących do nowej koncepcji zarządzania zespołem
• Coaching “On the Job” z kadrą menadżerską,
• Warsztaty sprzedażowe dla doradców klienta
• Certyfikacja sklepów z wdrożenia programu
• Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników
• Opracowanie programów warsztatów, i ich prowadzenie
• Ścisła współpraca z Dyrektorami marketów
Markety z którymi współpracowałem poprawiły wyniki w kluczowych wskażnikach biznesowych a także wzrósł poziom satysfakcji pracowników. Zdecydownie uległy poprawie relacje w zespole, przede wszystkim na linii szef-pracownik.
Do moich zadań należało:
• Wdrażanie program “Pasja do Klienta” w wybranych lokalizacjach
• Prowdzenie warsztatów dla kadry zarządzającej, przygotowujących do nowej koncepcji zarządzania zespołem
• Coaching “On the Job” z kadrą menadżerską,
• Warsztaty sprzedażowe dla doradców klienta
• Certyfikacja sklepów z wdrożenia programu
• Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników
• Opracowanie programów warsztatów, i ich prowadzenie
• Ścisła współpraca z Dyrektorami marketów
Markety z którymi współpracowałem poprawiły wyniki w kluczowych wskażnikach biznesowych a także wzrósł poziom satysfakcji pracowników. Zdecydownie uległy poprawie relacje w zespole, przede wszystkim na linii szef-pracownik.
Trener Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta
Trener Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta
Do moich zadań należało:
• Konstruowanie oraz wdrażanie standardów obsługi klienta i sprzedaży
• Coaching "On the job" – odsłuchy rozmów telefonicznych
• Coaching Indywidualny z kadrą menedżerską
• Przygotowywanie programów rozwojowych w oparciu o przeprowadzane analizy rozmów telefonicznych i badania potrzeb szkoleniowych
• Prowadzenie autorskich warsztatów rozwojowych
• Przeprowadzenie badań satysfakcji pracowników
Wysoka ocena moich kompetencji i skuteczności prowadzonych działań miała odzwierciedlenie w poprawie efektywności pracy zespołów, osiąganiu wysokich wyników i pozytywnych rekomendacji
Do moich zadań należało:
• Konstruowanie oraz wdrażanie standardów obsługi klienta i sprzedaży
• Coaching "On the job" – odsłuchy rozmów telefonicznych
• Coaching Indywidualny z kadrą menedżerską
• Przygotowywanie programów rozwojowych w oparciu o przeprowadzane analizy rozmów telefonicznych i badania potrzeb szkoleniowych
• Prowadzenie autorskich warsztatów rozwojowych
• Przeprowadzenie badań satysfakcji pracowników
Wysoka ocena moich kompetencji i skuteczności prowadzonych działań miała odzwierciedlenie w poprawie efektywności pracy zespołów, osiąganiu wysokich wyników i pozytywnych rekomendacji
Starszy Kierownik
Zarządzanie samodzielną placówką banku, odpowiedzialność za:
- realizację planów sprzedażowych,
- organizację pracy oddziału,
- profesjonalną obsługę klientów,
- funkcjonowanie placówki zgodnie z regulacjami,
- rekrutacja,
- szkolenie,
- motywowanie pracowników
- realizację planów sprzedażowych,
- organizację pracy oddziału,
- profesjonalną obsługę klientów,
- funkcjonowanie placówki zgodnie z regulacjami,
- rekrutacja,
- szkolenie,
- motywowanie pracowników
Asystent Koordynatora Śląskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
Organizacji i przygotowaniu warsztatów rozwojowych dla trenerów, coachów, konsultantów, HR-owców, doradców zawodowych i personalnych.
Promocja stowarzyszenia i śląskiego klubu w mediach
Współorganizacja zjazdów trenerów zarządzania
Współpraca z innymi jednostkami szkoleniowymi,
Promocja stowarzyszenia i śląskiego klubu w mediach
Współorganizacja zjazdów trenerów zarządzania
Współpraca z innymi jednostkami szkoleniowymi,
Dyrektor Regionalny w Departamencie Sprzedaży w Sieciach Zewnętrznych
Zarządzanie zewnętrzną siecią sprzedaży na terenie południowej polski.
Do moich obowiązków należało min.:
- rekrutacja kilkudziesięcioosobowego zespołu sprzedażowego
- budowanie kadry kierowniczej zarządzającej Punktami Obsługi Klientów
- wspieranie,
- zarządzanie,
- szkolenie ww. zespołów
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji z partnerem biznesowym
- raportowanie wyników do Dyrektora departamentu
- wdrożenie i przestrzeganie wewnętrzych standardów obsługi klienta
Do moich obowiązków należało min.:
- rekrutacja kilkudziesięcioosobowego zespołu sprzedażowego
- budowanie kadry kierowniczej zarządzającej Punktami Obsługi Klientów
- wspieranie,
- zarządzanie,
- szkolenie ww. zespołów
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji z partnerem biznesowym
- raportowanie wyników do Dyrektora departamentu
- wdrożenie i przestrzeganie wewnętrzych standardów obsługi klienta
Zastepca Dyrektora Centrum Finansowego
Na stanowisku Zastępcy Dyrektora Centrum Finansowego byłem odpowiedzialny za:
- zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za obsługę klienta indywidualnego oraz biznesowego,
- współpracę ww. zespołów z linią Prestige,
- rekrutację pracowników,
- wyznaczanie pracownikom indywidualnych planów sprzedażowych,
- wsparcie, szkolenie oraz nadzór pracowników podczas realizacji celów sprzedażowych,
-bieżącą kontrolę przestrzegania wewnętrznych procedur w placówce,
- zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za obsługę klienta indywidualnego oraz biznesowego,
- współpracę ww. zespołów z linią Prestige,
- rekrutację pracowników,
- wyznaczanie pracownikom indywidualnych planów sprzedażowych,
- wsparcie, szkolenie oraz nadzór pracowników podczas realizacji celów sprzedażowych,
-bieżącą kontrolę przestrzegania wewnętrznych procedur w placówce,
Starszy Kierownik
Zarządzanie samodzielną placówką banku, odpowiedzialnośc za:
- realizację planów sprzedażowych,
- organizację pracy oddziału,
- profesjonalną obsługę klientów,
- funkcjonowanie placówki zgodnie z regulacjami,
- rekrutacja, szkolenie oraz motywowanie pracowników.
- realizację planów sprzedażowych,
- organizację pracy oddziału,
- profesjonalną obsługę klientów,
- funkcjonowanie placówki zgodnie z regulacjami,
- rekrutacja, szkolenie oraz motywowanie pracowników.
Projekty
Szkolenia i kursy
Practitioner Coach Diploma® (PCD®) Noble Manhattan Coaching
Certyfikowany Konsultant Extended DISC®
Profesjonalny Rekruter
Psychologia Coachingu
Coaching Prowokatywny A
Racjonalne Techniki Zachowania
Trening Interpersonalny
Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg wymagań normy ISO 9001:2008;
Standardy sprzedaży i obsługi Klienta
Doskonalenie umiejętności menadżerskich - Coaching i feedback jako narzędzia pracy managera
Efektywne przywództwo
Narzędziownia 10.0
Zarządzanie czasem i podejmowanie decyzji
Sprzedaż przez telefon
Kurs organizotora wypoczynku dla dzieci i młodzieży
Certyfikowany Konsultant Extended DISC®
Profesjonalny Rekruter
Psychologia Coachingu
Coaching Prowokatywny A
Racjonalne Techniki Zachowania
Trening Interpersonalny
Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg wymagań normy ISO 9001:2008;
Standardy sprzedaży i obsługi Klienta
Doskonalenie umiejętności menadżerskich - Coaching i feedback jako narzędzia pracy managera
Efektywne przywództwo
Narzędziownia 10.0
Zarządzanie czasem i podejmowanie decyzji
Sprzedaż przez telefon
Kurs organizotora wypoczynku dla dzieci i młodzieży
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Kuchnia, gotowanie i wszystko co z tym zwiazane. Żeglowanie po bezkresach.
Jak tylko to możliwe jazda na nartach.
Jak tylko to możliwe jazda na nartach.
Organizacje
Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania "MATRIK" - Asystent Koordynatora Śląskiego Klubu Trenerów Zarządzania
Izba Coachingu - Członek Klubu
Izba Coachingu - Członek Klubu
Inne
Mam jeszcze kilka pomysłów na to co będę robił do emerytury.
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium.
http://www.millenet.pl/
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA...
WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..."
Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!