Umiejętności
SPSS
Tableau
MS Excel
Bussiness Objects
Qlickview
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. badań i analiz
- Analizy ruchu w internecie i profili użytkowników (GemiusTraffic, Megapanel, GoogleAnalytics).
- Analizy dotyczące czytelnictwa i zachowań konsumenckich (głównie w oparciu o Polskie Badania Czytelnictwa oraz Target Group Index)
- Analizy dotyczące sprzedaży prasy (ZKDP) i reklamy w prasie oraz internecie.
- Raportowanie w Business Object i Qlick
- Analizy dotyczące czytelnictwa i zachowań konsumenckich (głównie w oparciu o Polskie Badania Czytelnictwa oraz Target Group Index)
- Analizy dotyczące sprzedaży prasy (ZKDP) i reklamy w prasie oraz internecie.
- Raportowanie w Business Object i Qlick
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
Zespół Realizacji Badań IS UMK Pryzmat
Pryzmat jest zespołem badawczym, działającym przy Instytucie Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Oferujemy usługi związane z badaniami społecznymi dla wszystkich instytucji naszego r