Andrzej Kruk

Game Designer w SHtraining
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CSS3 Graphic Design HTML JavaScript Microsoft Office Social Psychology Analiza danych SPSS Statistics GIMP, Photoshop Marketing Communication Public speaking and storytelling skills Business Psychology Market Resreach Planowanie strategiczne - Strategic Planning Training Game Design

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

SHtraining
Game Designer
- Projektowanie gier i symulacji szkoleniowych
- Szkolenie trenerów z obsługi gier i symulacji
- Projektowanie pomniejszych ćwiczeń oraz narzędzi szkoleniowych
- Kontakt z klientem – badanie potrzeb i prezentacja pomysłów
- Testowanie innych gier i symulacji
- Udział w szkoleniach wewnętrznych
Logo
Market Research Analyst
ShoppAir Consulting
- Współtworzenie całościowej strategii spółki (od misji i wartości do sposobów pozyskania klienta)
- Stworzenie metodologii i autorskich narzędzi badań marketingowych
- Prowadzenie prezentacji przetargowych i New Business’owych
- Projektowanie i przeprowadzanie badań
- Kontakt z mediami
- Współpraca z 4FRAME, XConcept, QPlanet
4FRAME
Junior Strategy Planner
- Projektowanie całościowych strategii dla klientów
- Analiza i projektowanie badań marketingowych
- Tworzenie i prowadzenie prezentacji przetargowych
- Wsparcie strategiczne w rozwijaniu firmy
- Współpraca z XConcept oraz QPlanet
Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu
Praktykant na stanowisku Trener Biznesu
- Współprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych, które obejmowały m.in. trening motywacyjny oraz komunikacji interpersonalnej (w tym zajęcia z asertywności, empatii i polepszania własnego wizerunku). Dodatkowo warsztaty dotyczyły przygotowania uczestników do podjęcia przyszłej pracy (pisanie listów motywacyjnych , CV oraz warsztaty z rozmowy kwalifikacyjnej). Szkolenie realizowane w ramach projektu "Zwrot ku Aktywności" na zlecenie Miejsckiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim.

Projekty

Marka Warszawa
Badanie skojarzeniowej struktury marki Warszawa w umysłach polaków i obcokrajowców
Zakres obowiązków
Analiza Wyników

Szkolenia i kursy

Nauka projektowania gier i symulacji szkoleniowych na stażu w SHtraining (2013 rok)

Edukacja

Logo
Psychologia Narracyjna, doktoranckie
Uniwersytet SWPS (dawniej Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej)
Logo
Psychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Narracje w kulturze i biznesie, antropologia kulturowa, symbole i archetypy w sztuce i reklamie, ekonomia behawioralna, psychologia ewolucyjna, gry planszowe.

Poza tym lubię spływy kajakowe, góry, basen, Mazury, kino Tarantino i Allena, mocną literaturę faktu oraz książki szpiegowskie i New Weird. Gram na gitarze i słucham maniakalnie wszystkiego co brzmi jak rock lat 70-tych.

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.