Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Konsultant
Prowadzenie wątków projektów opracowania koncepcji zarządzania relacjami z klientami (CRM) dotyczących rozwiązań IT
- Ocena stanu obecnego w zakresie wsparcia przez systemy informatyczne
- Opracowanie architektury docelowej
- Przygotowanie mapy oraz budżetu wdrożenia
- Zbieranie i analiza wymagań oraz mapowanie procesów
Przygotowanie dokumentacji na potrzeby przetargów dot. wyboru i wdrożenia systemów informatycznych
Doradztwo przy dużych projektach wdrożenia systemów informatycznych
- Ocena stanu obecnego w zakresie wsparcia przez systemy informatyczne
- Opracowanie architektury docelowej
- Przygotowanie mapy oraz budżetu wdrożenia
- Zbieranie i analiza wymagań oraz mapowanie procesów
Przygotowanie dokumentacji na potrzeby przetargów dot. wyboru i wdrożenia systemów informatycznych
Doradztwo przy dużych projektach wdrożenia systemów informatycznych
Konsultant
Prowadzenie wątków prac w projektach implementacji systemu billingowego, systemu zarządzania zasobami, centralnego katalogu produktów
- Zbieranie i analiza wymagań, przygotowania specyfikacji funkcjonalnych i technicznych
- Współpraca z dostawcami
- Planowanie i koordynacja testów
- Szkolenie użytkowników
Przygotowanie i przeprowadzenie ankiety satysfakcji użytkowników systemów IT
Wykłady na Podyplomowym Studium “Metody i Narzędzia Inżynierii Oprogramowania”
- Zbieranie i analiza wymagań, przygotowania specyfikacji funkcjonalnych i technicznych
- Współpraca z dostawcami
- Planowanie i koordynacja testów
- Szkolenie użytkowników
Przygotowanie i przeprowadzenie ankiety satysfakcji użytkowników systemów IT
Wykłady na Podyplomowym Studium “Metody i Narzędzia Inżynierii Oprogramowania”
Szkolenia i kursy
Salesforce.com Administration Essentials Workshop – 2008, Salesforce.com, Belgia
Salesforce.com Business Case – 2008, Deloitte, Belgia
ITILv.V3 Foundation Bridge – 2008, CTPartners
PRINCE2 Project Management Methodology – 2007, CRM S.A.
Professional Service Excellence/Consulting Excellence – 2007, Deloitte
Prezentacje i wystąpienia – 2006, DOOR
Developing Business Logic Components with Enterprise Java Beans using BEA WebLogic Server 7.0 – 2003, Infovide
Autonomy Essentials – 2003, Colbenson, UK
Zaawansowane metody współpracy z użytkownikami – 2002, Infovide
Podstawy zarządzania projektami – 2000, Infovide
Lotus Notes & Domino R5 - Domino Designer Fundamentals – 2000, IBM
Oracle RDMS, SQL, PL/SQL – 2000, Oracle
Salesforce.com Business Case – 2008, Deloitte, Belgia
ITILv.V3 Foundation Bridge – 2008, CTPartners
PRINCE2 Project Management Methodology – 2007, CRM S.A.
Professional Service Excellence/Consulting Excellence – 2007, Deloitte
Prezentacje i wystąpienia – 2006, DOOR
Developing Business Logic Components with Enterprise Java Beans using BEA WebLogic Server 7.0 – 2003, Infovide
Autonomy Essentials – 2003, Colbenson, UK
Zaawansowane metody współpracy z użytkownikami – 2002, Infovide
Podstawy zarządzania projektami – 2000, Infovide
Lotus Notes & Domino R5 - Domino Designer Fundamentals – 2000, IBM
Oracle RDMS, SQL, PL/SQL – 2000, Oracle
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Inne
Certyfikaty:
- PRINCE2 Foundation Certificate – 2008, APM Group
- Foundation Certificate in IT-Service Management (ITIL) – 2007, EXIN (Examination Institute for Information Science)
- ITIL v.3 Foundation Bridge – 2008, EXIN (Examination Institute for Information Science)
- PRINCE2 Foundation Certificate – 2008, APM Group
- Foundation Certificate in IT-Service Management (ITIL) – 2007, EXIN (Examination Institute for Information Science)
- ITIL v.3 Foundation Bridge – 2008, EXIN (Examination Institute for Information Science)
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.