Andrzej Konopczyński

właściciel, promotor biznesu i zdrowia

Inne

Witam Państwa,
Posiadam trzydziestoletnie doświadczenie pracy w instytucie naukowym, w budowaniu spółki prawa handlowego, własnego tradycyjnego biznesu oraz pracy w korporacji polskiej i zagranicznej. W tym okresie poznałem na wskroś szanse i zagrożenia takich form aktywności człowieka.
To był czas analiz i przemyśleń jaki biznes i jakie jego formy są przyjazne dla człowieka. Pomimo, iż posiadam wykształcenie ścisłe, moja dusza jest duszą humanistyczną. Dlatego na każdy biznes patrzę przez pryzmat najważniejszego dla mnie kryterium: co on daje człowiekowi.

Czym zajmuję się poza biznesem?
Jeżdżę na nartach, żegluję, nurkuję. Wszystkie te aktywności pozwalają z jednej strony na indywidualne obcowanie z naturą – wodą, wiatrem, słońcem – a z drugiej strony na czerpanie radości z bycia z ludźmi, bycia częścią zespołu.
Przecież nie wybieramy się na narty samotnie. Zwykle z grupą przyjaciół, znajomych, z którymi przyjemnie spędzić czas po szusowaniu na stoku.
Żeglarstwo nieodłącznie kojarzy się z zespołem. Na wachcie nigdy nie stoisz sam, zawsze z partnerem. Bezpieczeństwo załogi, powodzenie rejsu w dużej mierze zależy od doboru i zgrania ludzi.
Kto z Was kiedykolwiek nurkował wie, że to sport partnerski i wie jak ważny jest nasz podwodny partner, który daje asekurację. Jak dużo zaufania trzeba mieć do drugiego człowieka, aby dzielić z nim potencjalne niebezpieczeństwo. Ale zaufanie i gotowość do niesienia pomocy w sytuacji zagrożenia to nie jedyne aspekty nurkowego partnerstwa. Dzięki partnerowi mamy też, a może przede wszystkim, z kim dzielić radość z przebywania w tym pięknym świecie. I nie jest to wcale korzyść marginalna, którą dostajemy przy okazji asekuracji - przecież dzielenie z kimś pozytywnych emocji niesamowicie potęguje te doznania, sprawia, że są jeszcze bardziej radosne i przyjemne.

Każda z tych aktywności przedkłada Zespół nad indywidualność.

Co jeszcze?
Uwielbiam też zanurzyć się w historyczną książkę i pogrzebać w przeszłości, czerpiąc stamtąd wiedzę i inspirację.

Grupy

81 wszystkich wypowiedzi
44 plusy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
As Marketingu
As Marketingu
Dyskusje i rozmowy na temat budowania marki osobistej i wykorzystania internetu w DS i MLM.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Buddyzm
Buddyzm
Grupa dla tych wszystkich, którzy praktykują lub dopiero odkrywają Buddyzm.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Deweloper
Deweloper
Grupa dla osób związanych z nieruchomościami.
Direct Marketing Academy
Direct Marketing Academy
Direct Marketing Academy organizacja założona przez Kamilę Molińską i Bernarda Jastrzębskiego mająca na celu wspierać przedsiębiorców z branży Direct Sales & Multi Level Marketing.
IndoDiving Nurkowanie w Indonezji
IndoDiving Nurkowanie w Indonezji
Po prostu nurkujemy
Marketing sieciowy - MLM
Marketing sieciowy - MLM
Grupa łącząca osoby, które interesują się MLM.
MLM Leader
MLM Leader
Grupa dla ludzi związanych z MLM, którzy chcą się wymienić doświadczeniami. Grupa w Ktorej nie ma reklam firm networkowych.
Narty
Narty
Dla tych co lubią narty w każdej formie
Network Magazyn
Network Magazyn
Network Magazyn to jedyne w Polsce, niezależne pismo o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Zapraszam wszystkich do kulturalnej i inteligentnej rozmowy na temat network marketingu & dire