Andrzej Konarski
AppleCare Country Manager EE
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regional Service Manager Eastern Europe (PL,CZ,SK,HU,ROM,BUL); Quality Manager (ISO)
SAGEM Communication Poland Sp. z o.o.
-kreowanie, implementowanie oraz adaptowanie polityki serwisowej oraz efektywna komunikacja obowiązujących zasad zarówno do lokalnego zespołu jak i do klientów firmy,
-raportowanie wszystkich podejmowanych działań bezpośrednio do zarządu firmy we Francji,
-budowanie, wdrażanie i zarządzanie siecią Autoryzowanych Centrów Serwisowych dla produktów B2C i B2B SAGEM (Europa Wschodnia),
-kontrola podstawowych parametrów pracy sieci serwisowej np. czasu naprawy, opóźnień, poziomu powtórzonych napraw itd. ,
-śledzenie oraz kontrola procesów logistycznych związanych z dostawami części zamiennych oraz procesu RE dla części zamiennych,
-kontrola umów handlowych z klientami firmy oraz udział w negocjacjach handlowych w zakresie wsparcia technicznego, DOA oraz prawa konsumenckiego,
-kontrola i zarządzanie reklamacjami od klientów firmy,
-organizowanie i przeprowadzanie badań satysfakcji klientów, a także wdrażanie programów naprawczych w celu poprawy satysfakcji klientów,
-tworzenie, zarządzanie oraz kontrola operacyjno-finansowa BOK oraz HOT-LINE SAGEM na terenie Europy Wschodniej,
-zarządzanie budżetem oraz kosztami serwisu, ASC, BOK, a także raportowanie wyników finansowych bezpośrednio do odpowiedniej komórki w BU,
-wdrażanie, zarządzanie i kontrola systemu ISO dla organizacji w Polsce.
-raportowanie wszystkich podejmowanych działań bezpośrednio do zarządu firmy we Francji,
-budowanie, wdrażanie i zarządzanie siecią Autoryzowanych Centrów Serwisowych dla produktów B2C i B2B SAGEM (Europa Wschodnia),
-kontrola podstawowych parametrów pracy sieci serwisowej np. czasu naprawy, opóźnień, poziomu powtórzonych napraw itd. ,
-śledzenie oraz kontrola procesów logistycznych związanych z dostawami części zamiennych oraz procesu RE dla części zamiennych,
-kontrola umów handlowych z klientami firmy oraz udział w negocjacjach handlowych w zakresie wsparcia technicznego, DOA oraz prawa konsumenckiego,
-kontrola i zarządzanie reklamacjami od klientów firmy,
-organizowanie i przeprowadzanie badań satysfakcji klientów, a także wdrażanie programów naprawczych w celu poprawy satysfakcji klientów,
-tworzenie, zarządzanie oraz kontrola operacyjno-finansowa BOK oraz HOT-LINE SAGEM na terenie Europy Wschodniej,
-zarządzanie budżetem oraz kosztami serwisu, ASC, BOK, a także raportowanie wyników finansowych bezpośrednio do odpowiedniej komórki w BU,
-wdrażanie, zarządzanie i kontrola systemu ISO dla organizacji w Polsce.
Specjalista ds. operacyjnych i analiz jakościowych
-kierowanie i kontrola operacyjno-finansowa sieci Autoryzowanych Centrów Serwisowych Philips Consumer Electronics,
-budowa i podtrzymywanie wsparcia serwisowego dla kluczowych klientów handlowych,
-tworzenie, wdrażanie i podtrzymywanie pocedur pracy Autoryzowanych Centrów Serwisowych zgodnie z polityką firmy,
-prowadzenie analiz jakościowych oraz raportów awaryjności,
-organizacja wsparcia techniczno-serwisowego dla działu handlowego,
-tworzenie oraz bierząca adaptacja warunków gwarancyjnych zgodnie z obowiązującym prawem oraz polityką firmy,
-wdrażanie rozwiązań IT w drogach komunikacji, zaopatrzenia oraz wsparcia technicznego,
-organizacja szkoleń specjalistycznych i konferencji serwisowych
-budowa i podtrzymywanie wsparcia serwisowego dla kluczowych klientów handlowych,
-tworzenie, wdrażanie i podtrzymywanie pocedur pracy Autoryzowanych Centrów Serwisowych zgodnie z polityką firmy,
-prowadzenie analiz jakościowych oraz raportów awaryjności,
-organizacja wsparcia techniczno-serwisowego dla działu handlowego,
-tworzenie oraz bierząca adaptacja warunków gwarancyjnych zgodnie z obowiązującym prawem oraz polityką firmy,
-wdrażanie rozwiązań IT w drogach komunikacji, zaopatrzenia oraz wsparcia technicznego,
-organizacja szkoleń specjalistycznych i konferencji serwisowych
Specjalista ds. serwisu
-organizacja sytemu logistycznego oraz systemu zaopatrzenia serwisów,
-organizacja procedur obsługi posprzedażnej urządzeń,
-prowadzenie analiz jakościowych oraz raportów awaryjności,
-wdrażanie IT w drogach zaopatrzenia i komunikacji,
-organizacja szkoleń specjalistycznych i konferencji serwisowych
-organizacja procedur obsługi posprzedażnej urządzeń,
-prowadzenie analiz jakościowych oraz raportów awaryjności,
-wdrażanie IT w drogach zaopatrzenia i komunikacji,
-organizacja szkoleń specjalistycznych i konferencji serwisowych
Szkolenia i kursy
•Pakiet szkoleń z zakresu kontaktów i obsługi klienta – DOOR POLAND,
•Międzynarodowe konferencje managerów serwisu
•Biegła znajomość pakietów MS Office, Lotus Notes (m.in. Certyfikat CCS „Excel dla zaawansowanych”; certyfikat Cognos „PowerPlay dla biznesu”),
•Praca w środowisku SAP,
•wysoka specjalizacja w technice audio,
•Międzynarodowe konferencje managerów serwisu
•Biegła znajomość pakietów MS Office, Lotus Notes (m.in. Certyfikat CCS „Excel dla zaawansowanych”; certyfikat Cognos „PowerPlay dla biznesu”),
•Praca w środowisku SAP,
•wysoka specjalizacja w technice audio,
Edukacja
Zainteresowania
-Sprzęt audio-video oraz IT
-Muzyka
-Motoryzacja
-wycieczki rowerowe
-narty
-Muzyka
-Motoryzacja
-wycieczki rowerowe
-narty
Organizacje
•wieloletnia praca instruktorska w ZHP, organizacja i prowadzenie obozów , wyjazdów turystycznych i szkoleniowych
Inne
-Prawo jazdy kat.B
-Szybkie zdobywanie wiedzy w różnych dziedzinach
-Komunikatywność
-Umiejętność pracy w zespole
-Liczne wyjazdy zagraniczne
...
-Szybkie zdobywanie wiedzy w różnych dziedzinach
-Komunikatywność
-Umiejętność pracy w zespole
-Liczne wyjazdy zagraniczne
...