Andrzej Kobus

Andrzej Kobus

Koordynator ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu, Grupa PZU
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Budowanie relacji Zarządzanie Sprzedażą • interpersonalne i analityczne • negocjacyjne i podejmowania decyzji • planowania i wdrażania działań, • biegła znajomość i obsługa pakietu MS Office • prawo jazdy kat. B. (duża praktyka w prowadzeniu pojazdu)

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Koordynator ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu
• pozyskiwanie Klientów z obszaru korporacji,
• kalkulacja wniosków ubezpieczeniowych,
• sporządzenie ofert,
• negocjowanie warunków umowy,
• budowanie relacji i obsługa po sprzedażowa Klientów,
• udział w ocenie ryzyka/lustracjach obiektów,
• organizacja pracy i przygotowywanie raportów z realizacji zadań,
PKO Bank Polski
Regionalny Menadżer Sprzedaży /Specjalista
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ:
• zarządzanie sprzedażą produktów z obszaru małych i średnich przedsiębiorstw,
• sporządzanie sprawozdań i wykonywanie kontroli,
• współpraca z podmiotami Grupy Kapitałowej Banku oraz firmami zewnętrznymi,
• wdrożenie i monitorowanie standardów jakości obsługi klientów w oddziałach,
• analizowanie i opiniowanie wniosków cenowych, kwotowych i proceduralnych,
• monitoring jakości portfela kredytów w podległych oddziałach,
ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI:
• pełnienie funkcji Regionalnego Menadżera Sprzedaży,
• przeprowadzanie wizytacji podległych oddziałów,
• szkolenie pracowników (coaching, produktowe, operacyjne, sprzedażowe),
• monitorowanie oraz rozliczanie poziomu realizacji celów sprzedażowych,
• aktywizacja, motywowanie zespołów doradców,
• wspieranie merytorycznie, nadzorowanie wdrażania nowych produktów,
Santander Consumer Bank S.A.
Area Sales Menager Zespołu Sprzedaży Ratalnej w AIG Bank Polska /Santander Consumer Bank (woj. zach
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ:
• organizacja pracy oddziału terenowego banku,
• realizacja budżetów: obrotu, przychodów i kosztów,
• zapewnienie technicznej ciągłości funkcjonowania podległej jednostki,
• bieżące monitorowanie działań konkurencji,
• wdrażanie działań marketingowych i/lub zmian produktowych,
• przygotowywanie raportów i analiz z realizacji zadań,
• współpraca z innymi managerami w realizacji strategii Banku.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM:
• planowanie, wdrażanie i kontrolowanie zadań zespołu sprzedażowego,
• szkolenie pracowników (coaching, produktowe, sprzedażowe),
• motywowanie i ocena okresowa pracowników,
• nadzór nad sprawami kadrowo płacowymi,
• przygotowywanie i prowadzenie spotkań Zespołu Sprzedażowego
WSPÓŁPRACA Z SIECIĄ PARTNERSKĄ BANKU:
• monitoring sprzedaży i serwisowanie sieci partnerskiej,
• budowanie relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie partnerów do sprzedaży w sieci partnerskiej,
• wsparcie w obszarze naboru i rekrutacji Partnerów Oddziałów Bankowych,
• monitorowanie działań konkurencji,
• wprowadzanie i utrzymanie standardów Banku,

Szkolenia i kursy

sprzedażowe, menadżerskie, trenerskie, bezpiecznej jazdy

Edukacja

Logo
Podyplomowe studia menadżerskie , studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Podyplomowe studia z poprawnej polszczyzny, studia podyplomowe
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
dowódca, średnie
Szkoła Chorążych Wojsk Obrony Przeciwlotniczej

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Sztuki walki (Capoeira), gry towarzyskie i logiczne (szachy, ligretto), książki (fantastyka)

Organizacje

2003 - 2004 Uniwersytet Szczeciński,: Członek Senatu, Członek Rady Samorządu Studenckiego,

2001 - 2004 Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług : Przewodniczący Samorządu Studenckiego, Członek Rady Wydziału i Komisji Egzaminacyjnej,

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie