Andrzej Kobus
Koordynator ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu, Grupa PZU
Szczecin,
zachodniopomorskie
Umiejętności
Budowanie relacji
Zarządzanie Sprzedażą
• interpersonalne i analityczne
• negocjacyjne i podejmowania decyzji
• planowania i wdrażania działań,
• biegła znajomość i obsługa pakietu MS Office
• prawo jazdy kat. B. (duża praktyka w prowadzeniu pojazdu)
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu
• pozyskiwanie Klientów z obszaru korporacji,
• kalkulacja wniosków ubezpieczeniowych,
• sporządzenie ofert,
• negocjowanie warunków umowy,
• budowanie relacji i obsługa po sprzedażowa Klientów,
• udział w ocenie ryzyka/lustracjach obiektów,
• organizacja pracy i przygotowywanie raportów z realizacji zadań,
• kalkulacja wniosków ubezpieczeniowych,
• sporządzenie ofert,
• negocjowanie warunków umowy,
• budowanie relacji i obsługa po sprzedażowa Klientów,
• udział w ocenie ryzyka/lustracjach obiektów,
• organizacja pracy i przygotowywanie raportów z realizacji zadań,
Regionalny Menadżer Sprzedaży /Specjalista
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ:
• zarządzanie sprzedażą produktów z obszaru małych i średnich przedsiębiorstw,
• sporządzanie sprawozdań i wykonywanie kontroli,
• współpraca z podmiotami Grupy Kapitałowej Banku oraz firmami zewnętrznymi,
• wdrożenie i monitorowanie standardów jakości obsługi klientów w oddziałach,
• analizowanie i opiniowanie wniosków cenowych, kwotowych i proceduralnych,
• monitoring jakości portfela kredytów w podległych oddziałach,
ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI:
• pełnienie funkcji Regionalnego Menadżera Sprzedaży,
• przeprowadzanie wizytacji podległych oddziałów,
• szkolenie pracowników (coaching, produktowe, operacyjne, sprzedażowe),
• monitorowanie oraz rozliczanie poziomu realizacji celów sprzedażowych,
• aktywizacja, motywowanie zespołów doradców,
• wspieranie merytorycznie, nadzorowanie wdrażania nowych produktów,
• zarządzanie sprzedażą produktów z obszaru małych i średnich przedsiębiorstw,
• sporządzanie sprawozdań i wykonywanie kontroli,
• współpraca z podmiotami Grupy Kapitałowej Banku oraz firmami zewnętrznymi,
• wdrożenie i monitorowanie standardów jakości obsługi klientów w oddziałach,
• analizowanie i opiniowanie wniosków cenowych, kwotowych i proceduralnych,
• monitoring jakości portfela kredytów w podległych oddziałach,
ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI:
• pełnienie funkcji Regionalnego Menadżera Sprzedaży,
• przeprowadzanie wizytacji podległych oddziałów,
• szkolenie pracowników (coaching, produktowe, operacyjne, sprzedażowe),
• monitorowanie oraz rozliczanie poziomu realizacji celów sprzedażowych,
• aktywizacja, motywowanie zespołów doradców,
• wspieranie merytorycznie, nadzorowanie wdrażania nowych produktów,
Area Sales Menager Zespołu Sprzedaży Ratalnej w AIG Bank Polska /Santander Consumer Bank (woj. zach
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ:
• organizacja pracy oddziału terenowego banku,
• realizacja budżetów: obrotu, przychodów i kosztów,
• zapewnienie technicznej ciągłości funkcjonowania podległej jednostki,
• bieżące monitorowanie działań konkurencji,
• wdrażanie działań marketingowych i/lub zmian produktowych,
• przygotowywanie raportów i analiz z realizacji zadań,
• współpraca z innymi managerami w realizacji strategii Banku.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM:
• planowanie, wdrażanie i kontrolowanie zadań zespołu sprzedażowego,
• szkolenie pracowników (coaching, produktowe, sprzedażowe),
• motywowanie i ocena okresowa pracowników,
• nadzór nad sprawami kadrowo płacowymi,
• przygotowywanie i prowadzenie spotkań Zespołu Sprzedażowego
WSPÓŁPRACA Z SIECIĄ PARTNERSKĄ BANKU:
• monitoring sprzedaży i serwisowanie sieci partnerskiej,
• budowanie relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie partnerów do sprzedaży w sieci partnerskiej,
• wsparcie w obszarze naboru i rekrutacji Partnerów Oddziałów Bankowych,
• monitorowanie działań konkurencji,
• wprowadzanie i utrzymanie standardów Banku,
• organizacja pracy oddziału terenowego banku,
• realizacja budżetów: obrotu, przychodów i kosztów,
• zapewnienie technicznej ciągłości funkcjonowania podległej jednostki,
• bieżące monitorowanie działań konkurencji,
• wdrażanie działań marketingowych i/lub zmian produktowych,
• przygotowywanie raportów i analiz z realizacji zadań,
• współpraca z innymi managerami w realizacji strategii Banku.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM:
• planowanie, wdrażanie i kontrolowanie zadań zespołu sprzedażowego,
• szkolenie pracowników (coaching, produktowe, sprzedażowe),
• motywowanie i ocena okresowa pracowników,
• nadzór nad sprawami kadrowo płacowymi,
• przygotowywanie i prowadzenie spotkań Zespołu Sprzedażowego
WSPÓŁPRACA Z SIECIĄ PARTNERSKĄ BANKU:
• monitoring sprzedaży i serwisowanie sieci partnerskiej,
• budowanie relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie partnerów do sprzedaży w sieci partnerskiej,
• wsparcie w obszarze naboru i rekrutacji Partnerów Oddziałów Bankowych,
• monitorowanie działań konkurencji,
• wprowadzanie i utrzymanie standardów Banku,
Szkolenia i kursy
sprzedażowe, menadżerskie, trenerskie, bezpiecznej jazdy
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Sztuki walki (Capoeira), gry towarzyskie i logiczne (szachy, ligretto), książki (fantastyka)
Organizacje
2003 - 2004 Uniwersytet Szczeciński,: Członek Senatu, Członek Rady Samorządu Studenckiego,
2001 - 2004 Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług : Przewodniczący Samorządu Studenckiego, Członek Rady Wydziału i Komisji Egzaminacyjnej,
2001 - 2004 Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług : Przewodniczący Samorządu Studenckiego, Członek Rady Wydziału i Komisji Egzaminacyjnej,