Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca III stopnia
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Poszerzanie zakresu współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
Diagnozowanie stanu potrzeb oraz oczekiwań klientów wobec banku.
Przygotowywanie oferty współpracy oraz uzgadnianie warunków współpracy.
Negocjowanie z klientem warunków sprzedaży produktów. Przygotowywanie i podpisywanie umów na produkty bankowe. Obsługa przetargowa jednostek samorządu terytorialnego.
Poszerzanie zakresu współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
Diagnozowanie stanu potrzeb oraz oczekiwań klientów wobec banku.
Przygotowywanie oferty współpracy oraz uzgadnianie warunków współpracy.
Negocjowanie z klientem warunków sprzedaży produktów. Przygotowywanie i podpisywanie umów na produkty bankowe. Obsługa przetargowa jednostek samorządu terytorialnego.
Samodzielne Stanowisko Obsługi Klientów Korporacyjnych
Promowanie oferty banku wśród klientów korporacyjnych i jednostek samorządu terytorialnego.
Pozyskiwanie klientów korporacyjnych oraz o specjalnym znaczeniu dla banku.
Sporządzanie informacji statystyczno-analitycznych oraz sprawozdawczości.
Przyjmowanie wniosków i dokumentów dotyczących kredytowania klientów korporacyjnych.
Sporządzanie umów oraz dokumentacji dotyczącej transakcji kredytowych oraz depozytowych.
Obsługa depozytowa klientów korporacyjnych, tj. otwieranie rachunków bankowych, lokat, wydawnictwo kart bankowych, obsługa operacji dokumentowych.
Pozyskiwanie klientów korporacyjnych oraz o specjalnym znaczeniu dla banku.
Sporządzanie informacji statystyczno-analitycznych oraz sprawozdawczości.
Przyjmowanie wniosków i dokumentów dotyczących kredytowania klientów korporacyjnych.
Sporządzanie umów oraz dokumentacji dotyczącej transakcji kredytowych oraz depozytowych.
Obsługa depozytowa klientów korporacyjnych, tj. otwieranie rachunków bankowych, lokat, wydawnictwo kart bankowych, obsługa operacji dokumentowych.
Szkolenia i kursy
08.2006 „Standardy obsługi klienta korporacyjnego” - PASJA
12.2005 „Rozpoznawanie potrzeb finansowych przedsiębiorstw i szans na cross-selling” – Eurofinance Training Sp. z o.o.
10.2005 „Skuteczne prowadzenie sprzedaży usług finansowych na rynku bankowości korporacyjnej” – Instytut Rozwoju Biznesu
09.2004 „Ocena sytuacji finansowej klienta i założeń planowanej inwestycji w celu określenia skali i struktury źródeł finansowania” – EFFECT Sp. z o.o.
12.2003 „Prawo upadłościowe i naprawcze” – Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości
04.2003 „Zasady oceny zdolności kredytowej podmiotów gospodarczych prowadzących pełną sprawozdawczość finansową” – Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości
03.2003 „Zarządzanie ryzykiem w kredytach gospodarczych dla małych i średnich przedsiębiorstw” – Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości
2002 „Kredyt gospodarcze – Kurs podstawowy” – Korporacja Romaniszyn
05.2002 „Skuteczne negocjacje” – Warszawskie Centrum Szkoleń Bankowych i Specjalistycznych LIDER
05.2002 „Prawne zabezpieczenia spłaty kredytów i egzekucja należności tych zabezpieczeń” – Warszawskie Centrum Szkoleń Bankowych i Specjalistycznych LIDER
03.2002 „Marketing bankowy dla kredytowców” – Warszawskie Centrum Szkoleń Bankowych i Specjalistycznych LIDER
12.2005 „Rozpoznawanie potrzeb finansowych przedsiębiorstw i szans na cross-selling” – Eurofinance Training Sp. z o.o.
10.2005 „Skuteczne prowadzenie sprzedaży usług finansowych na rynku bankowości korporacyjnej” – Instytut Rozwoju Biznesu
09.2004 „Ocena sytuacji finansowej klienta i założeń planowanej inwestycji w celu określenia skali i struktury źródeł finansowania” – EFFECT Sp. z o.o.
12.2003 „Prawo upadłościowe i naprawcze” – Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości
04.2003 „Zasady oceny zdolności kredytowej podmiotów gospodarczych prowadzących pełną sprawozdawczość finansową” – Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości
03.2003 „Zarządzanie ryzykiem w kredytach gospodarczych dla małych i średnich przedsiębiorstw” – Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości
2002 „Kredyt gospodarcze – Kurs podstawowy” – Korporacja Romaniszyn
05.2002 „Skuteczne negocjacje” – Warszawskie Centrum Szkoleń Bankowych i Specjalistycznych LIDER
05.2002 „Prawne zabezpieczenia spłaty kredytów i egzekucja należności tych zabezpieczeń” – Warszawskie Centrum Szkoleń Bankowych i Specjalistycznych LIDER
03.2002 „Marketing bankowy dla kredytowców” – Warszawskie Centrum Szkoleń Bankowych i Specjalistycznych LIDER
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
Sport: koszykówka, siatkówka
Film.
Film.
Inne
Prawo jazdy: kat. B od 1998 r.
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
Kosz w Warszawie
grupa ma na celu zbudowanie małej społeczności osób grających w kosza w Warszawie.
Umawianie wspólnych meczy prywatnie jak również drużyn firmowych, wymiany kontaktów z innymi osobami dla, których ko
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość