Andrzej Jaroszkiewicz

specjalista ds. PR, marketingu i edukacji
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Redagowanie Gadżety relacje z mediami Microsoft Excel Microsoft Office PowerPoint Prezi Public Relations Social Media Marketing Organizacja szkoleń Deutsch organizacja konferencji, warsztatów, szkoleń SARE redagowanie tekstów, współpraca PR Informacje prasowe CAE -Certificate in Advanced English CMS (instalacja, konfiguracja, zarządzanie): WordPress, Joomla Organizacje pozarządowe produkcja materiałów

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Centrum  Nauki Kopernik
Specjalista ds. PR
Specjalista w Dziale PR (umowa zastępstwo)
- Promowanie i komunikowanie oferty edukacyjnej CNK adresowanej do szkół - nauczycieli oraz klas, jak i do animatorów edukacji nieformalnej oraz rodziców (http://www.kopernik.org.pl/dla-nauczycieli/);
- Opracowywanie strategii komunikacji i promocji oraz realizacja działań;
- Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem materiałów promocyjnych i wybór kanałów ich dystrybucji (m.in. materiałów filmowych).
- Wybór partnerów i dostawców zewnętrznych, wspierających realizację zadań
oraz nadzór nad ich pracą;
- Tworzenie harmonogramów działań, budżetów promocji, rozliczeń, raportów;
- Współpraca z redakcją – konsultowanie i/lub pisanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych (foldery, ulotki, strony www, biuletyny wewnętrzne i zewnętrzne, informacje prasowe);
- Kontakty z mediami w zakresie ustalonym z rzecznikiem prasowym, w tym pozyskiwanie patronatów medialnych;
- Analiza przebiegu procesu komunikacji i dbałość o efektywne budowanie wizerunku Centrum Nauki Kopernik
- Najważniejsze projekty: ESERO – Program Edukacji Kosmicznej Europejskiej Agencji Kosmicznej (http://esero.kopernik.org.pl/), Konferencja Pokazać-Przekazać, sieć Klubów Młodego Odkrywcy (www.kmo.org.pl).
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa
Młodszy Specjalista w Zespole Szkoleń i Projektów Społecznych
- Organizacja szkoleń specjalistycznych dla partnerów społecznych i klientów biznesowych (przygotowywanie ofert i umów na szkolenia, przygotowywanie materiałów, realizacja szkoleń, raportowanie).
- Realizacja projektów społecznych i edukacyjnych NASK z zakresu bezpieczeństwa w Internecie m.in.: Tworzymy Bezpieczny Internet - konkurs na plakat (działania promocyjne, pozyskanie patronów do projektu, organizacja konferencji, organizacja wystaw pokonkursowych), Podaj Dalej 2 - Senior dla Kultury (rekrutacja uczestników, przygotowywanie materiałów, koordynacja organizacji warsztatów oraz konferencji podsumowującej projekt).
- Produkcja materiałów edukacyjnych i marketingowych: folderów, ulotek, plakatów oraz gadżetów.
- Organizacja licznych akcji edukacyjnych i konferencji dotyczących bezpieczeństwa w Internecie.
Logo
PR Manager
Sparing Communication Group dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Organizacja kampanii społecznej "Weekend Bez Ofiar. Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa Drogowego".
Media relations: realizacja strategii komunikacji, wysyłanie informacji prasowych, kontakty i współpraca z dziennikarzami przy wejściach TV, organizacja brifingu prasowego w Parku Szczęśliwickim (obecne media: TVN, Polsat, TVP, Radio Zet, Radio TOK FM, RMF FM), prace organizacyjne i logistyczne, działania promocyjne na Facebooku.
Logo
PR Manager
J Consulting dla Polskiego Stowarzyszenia Byłych Piłkarzy
Organizacja Europejskiego Kongresu Byłych Piłkarzy na Zamku Królewskim oraz meczu gwiazd polskiej i europejskiej piłki nożnej oraz bankietu w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej.
Zakres obowiązków: prace organizacyjne, współpraca z podwykonawcami, koordynacja prac logistycznych.
PAŻP
Konsultant Public Relations
Konsultacje w zakresie działań PR: tworzenie strategii komunikacji, PR w internecie i w mediach społecznościowych, komunikacja kryzysowa, współpraca międzynarodowa, organizacja konferencji.
Federacja Polskich Banków Żywności
Koordynator ds. Mediów
- Stworzenie i realizacja strategii komunikacji dla Federacji. - Organizacja konferencji prasowej i happeningu Strajki Żywności (relacje: TVN Fakty, Panorama, Polsat Wydarzenia). - Ustalanie i wdrażanie harmonogramów kampanii promocyjnych i PR dla akcji: Podziel się posiłkiem, Świąteczna Zbiórka Żywności.
- Bieżąca współpraca z wieloma partnerami, grafikami i reklamodawcami. - Wypowiedzi na aktualne tematy dla największych stacji TV, radia i prasy. - Redagowanie materiałów informacyjnych i strony internetowej.
Amnesty International Polska
Rzecznik Prasowy (umowa zastępstwo)
- Kreowanie polityki medialnej Stowarzyszenia: m.in. wypowiedzi na
aktualne tematy dla największych stacji telewizyjnych, radia i prasy.
- Udział w programach „na żywo” m.in. Komentarze Radia TOK FM.
- Kompleksowa obsługa medialna Maratonu Pisania Listów Amnesty
International (ponad 300 rekordów, w tym w najważniejszych mediach:
TVN24, Polsat, Polskie Radio, Telexpress, Gazeta Wyborcza).
- Bieżąca współpraca z grafikami i reklamodawcami.
- Redagowanie materiałów informacyjnych Stowarzyszenia.
- Redakcja strony internetowej Amnesty (z wykorzystaniem CMS).
- Współpraca międzynarodowa z biurem Amnesty International w Londynie.
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Specjalista w Wydziale Komunikacji Społecznej
- Obsługa prasowa, bieżący kontakt z dziennikarzami, tworzenie i
zarządzanie bazami mediów, podpisywanie umów patronackich.
- Przygotowywanie tekstów PR, raportów, prezentacji oraz opracowań
merytorycznych.
- Aktualizacja stron internetowych, komunikacja internetowa,
PR-wewnętrzny, marketing szeptany.
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
- Planowanie i organizacja konferencji m.in.: Dzień Otwarty z Rzecznikiem
Praw Obywatelskich oraz Międzynarodowa Sesja z okazji 60. rocznicy
uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka w Oświęcimiu.
Wydawnictwo Bauer
Dziennikarz
Pisanie cyklicznych artykułów do działów: „Zdrowie” i „Porady” w tygodnikach: „Rewia”, „Świat i Ludzie” oraz stała współpraca z redakcjami.
Logo
Junior Account Executive
Agencja Public Relations PR Kwadrat w Warszawie
Pisanie informacji prasowych i raportów, tworzenie i zarządzanie bazami
dziennikarzy, stały kontakt z mediami, tłumaczenia dokumentów z języka
angielskiego, organizacja spotkań dla mediów i eventów, obsługa klientów
agencji z zakresu PR-online i marketingu szeptanego.
Toyota Motor Poland
Staż w Dziale Public Relations i Public Affairs
Logo
Staż zawodowy w Dziale Public Relations i Promocji
Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze w Warszawie
Logo
Staż w redakcji, dział Peryskop i Społeczeństwo
Newsweek Polska, Warszawa

Projekty

Podaj Dalej 2 - Senior dla Kultury
Projekt "Podaj Dalej 2 – Senior dla Kultury" to kontynuacja I edycji projektu "Podaj dalej-Senior dla Kultury". Jest działaniem realizowanym przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową, dofinansowanym ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Adresatami projektu są osoby w wieku 60+. Jest to grupa wiekowa szczególnie dotknięta problemem wykluczenia cyfrowego. Problem ten oznacza także niepełne uczestnictwo w życiu kulturalnym. Celem nadrzędnym projektu jest walczenie z tym zjawiskiem poprzez edukację medialną i informacyjną uczestników projektu oraz tym samym zwiększenie uczestnictwa osób w wieku 60+ w życiu kulturalnym współczesnego społeczeństwa.
Zakres obowiązków
- rekrutacja uczestników
- przygotowywanie materiałów promocyjnych,
- koordynacja organizacji warsztatów oraz
konferencji podsumowującej projekt

Edukacja

Logo
Mass Media, studia podyplomowe
Moscow State University of International Relations, Federacja Rosyjska
Logo
Chinese Culture and Sociaty, Gender in Asia, studia podyplomowe
Chinese University of Hong Kong
Logo
Magister Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Specjalizacja Marketing Medialny i Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Polityka, podróże, sport, muzyka, media, prawa człowieka.

Organizacje

Amnesty International

Inne

Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Excel, Word, Power Point, obsługa CMS)
· Doskonała znajomość Internetu (ze szczególnym uwzględnieniem Web 2.0. i portali
społecznościowych)
· Prawo jazdy kategorii B od 2004 r.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
Asfalt
Asfalt
Grupa podaje newsy i gości dyskusje na tematy motoryzacyjne.
EDUKACJA czyli Kursy i szkolenia
EDUKACJA czyli Kursy i szkolenia
Edukacja jako kapitał ludzki, dążenie do samodoskonalenia, edukacja jako impuls pozycjonujący ludzkie umiejętności. Kursy i szkolenia w twoim mieście począwszy od kursów językowych po kursach zawodowy
Lotnictwo
Lotnictwo
Forum miłośników lotnictwa maści wszelakiej:)
Prawa człowieka
Prawa człowieka
Grupa skupiająca osoby, którym nie są obojętne prawa i wolności człowieka
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
SLD - Sojusz Lewicy Demokratycznej
SLD - Sojusz Lewicy Demokratycznej
Grupa dla członków i sympatyków SLD. Osoby, których profil nie zawiera imienia i nazwiska nie będą przyjmowane do grupy. Osoby, których profil nie zawiera imienia i nazwiska nie będą przyjmowane do gr
Transport komunikacja autostrady
Transport komunikacja autostrady
Sieć polskich dróg dziś i jutro, lotniska, rynek lotniczy, rozwój kolei, porty, infrastruktura, EURO 2012