Andrzej Jabłonka

Trade Insights Manager, Kompania Piwowarska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza klientów Analiza rynku Segmentacja Shopper Marketing Badania EyeTracking

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Kompania Piwowarska S.A.
Trade Insights Manager (Badania i Analizy Rynkowe)
- Dostarczanie insightów bieżących i strategicznych shopperowo-kliencko-rynkowych w obszarze handlu nowoczesnego, w tym analizy oparte na danych Nielsena, GFK, ale także wewnętrznych dla działów trade marketingu oraz sprzedaży.
- Prowadzenie badań shoperowych we współpracy z agencjami zewnętrznymi nowoczesnymi technikami (m.in. eye-tracking, virtual store) dotyczących m.in. drzewa decyzyjnego, ścieżki kupującego, POSMów oraz opakowań.
- Prowadzenie testów rynkowych we współpracy z siłami sprzedaży.
- Badania satysfakcji sieci handlowych we współpracy z dostawcami.
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji, warsztatów i szkoleń z wyżej wymienionych zagadnień - wewnętrznych i dla klientów zewnętrznych.
- Prowadzenie wdrażania wybranych pomysłów w rynek we współpracy z działami trade marketingu oraz sprzedaży.
- Okresowe przejęcie obowiązków Key Account Managera jednej z sieci handlowych.
Logo
Kierownik ds Badań Rynkowych
Frito Lay Poland Sp. z o.o. (Grupa Pepsico)
- Zapewnienie optymalnego wykorzystania danych z badań trackingowych i shopperowych przez działy marketingu, sprzedaży oraz Zarząd. M. in. przygotowanie okresowych raportów oraz zindywidualizowanych analiz, także dla regionu (Czechy, Węgry i kraje bałtyckie).
- Koordynacja prac agencji Nielsen, MillwardBrown i CMR w zakresach wynikających z kontraktów z Firmą.
- Regionalna koordynacja prac wyżej wymienionych agencji (bez CMR).
- Wyszukiwanie wewnętrznych (dział sprzedaży) potrzeb informacyjnych z zakresu shoppera i koordynacja prac agencji przy realizacji tego typu badań oraz prezentacja wyników i analiz.
- Prognozowanie sprzedaży
Logo
Senior Account Manager, Retailer Services
ACNielsen UK
Praca u klienta w biurze głównym Tesco UK - działy Dairy, BeerWine&Spirits, Deli&Convenience.
- Dostarczanie raportów i analiz z zakresu danych sprzedażowych FMCG oraz panelu gospodarstw domowych w ramach kontraktu.
- Sprzedaż dodatkowych danych i analiz jak wyżej poza kontraktem.
- Pomoc w interpretacji powyższych danych dla kupców i category managerów.
- Tworzenie i przedstawianie prezentacji tematycznych (issue oriented).
- Aktualizacja i dostosowywanie do potrzeb klienta baz danych.
- Wewnętrzenie w dziale obsługi Tesco ACNielsen UK - automatyzacja sprawdzania i tworzenia raportów (Visual Basic).
The Nielsen Company
Główny Specjalista ds Kluczowych Klientów; Dział Obsługi Sieci Detalicznych
- Obsługa sieci detalicznych w zakresie danych sprzedażowych FMCG i ich interpretacji m.in.: Ahold, Auchan, Carrefour, Polomarket, Tesco.
- Renegocjacja kontraktów z sieciami.
- Praca bezpośrednia u klienta (on-site) z category manager'ami oraz kupcami.
- Prezentacje dla powyższych osób oraz dyrektorów sprzedaży i category menegement'u.
- Współpraca międzynarodowa w przypadku klientów takich jak Ahold czy Carrefour.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing; Finanse i Bankowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
FMCG
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management

Zainteresowania

Windsurfing, narty, koszykówka, rower.

Grupy

BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie