Umiejętności
Analiza klientów
Analiza rynku
Segmentacja
Shopper Marketing
Badania EyeTracking
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Trade Insights Manager (Badania i Analizy Rynkowe)
- Dostarczanie insightów bieżących i strategicznych shopperowo-kliencko-rynkowych w obszarze handlu nowoczesnego, w tym analizy oparte na danych Nielsena, GFK, ale także wewnętrznych dla działów trade marketingu oraz sprzedaży.
- Prowadzenie badań shoperowych we współpracy z agencjami zewnętrznymi nowoczesnymi technikami (m.in. eye-tracking, virtual store) dotyczących m.in. drzewa decyzyjnego, ścieżki kupującego, POSMów oraz opakowań.
- Prowadzenie testów rynkowych we współpracy z siłami sprzedaży.
- Badania satysfakcji sieci handlowych we współpracy z dostawcami.
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji, warsztatów i szkoleń z wyżej wymienionych zagadnień - wewnętrznych i dla klientów zewnętrznych.
- Prowadzenie wdrażania wybranych pomysłów w rynek we współpracy z działami trade marketingu oraz sprzedaży.
- Okresowe przejęcie obowiązków Key Account Managera jednej z sieci handlowych.
- Prowadzenie badań shoperowych we współpracy z agencjami zewnętrznymi nowoczesnymi technikami (m.in. eye-tracking, virtual store) dotyczących m.in. drzewa decyzyjnego, ścieżki kupującego, POSMów oraz opakowań.
- Prowadzenie testów rynkowych we współpracy z siłami sprzedaży.
- Badania satysfakcji sieci handlowych we współpracy z dostawcami.
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji, warsztatów i szkoleń z wyżej wymienionych zagadnień - wewnętrznych i dla klientów zewnętrznych.
- Prowadzenie wdrażania wybranych pomysłów w rynek we współpracy z działami trade marketingu oraz sprzedaży.
- Okresowe przejęcie obowiązków Key Account Managera jednej z sieci handlowych.
Kierownik ds Badań Rynkowych
Frito Lay Poland Sp. z o.o. (Grupa Pepsico)
- Zapewnienie optymalnego wykorzystania danych z badań trackingowych i shopperowych przez działy marketingu, sprzedaży oraz Zarząd. M. in. przygotowanie okresowych raportów oraz zindywidualizowanych analiz, także dla regionu (Czechy, Węgry i kraje bałtyckie).
- Koordynacja prac agencji Nielsen, MillwardBrown i CMR w zakresach wynikających z kontraktów z Firmą.
- Regionalna koordynacja prac wyżej wymienionych agencji (bez CMR).
- Wyszukiwanie wewnętrznych (dział sprzedaży) potrzeb informacyjnych z zakresu shoppera i koordynacja prac agencji przy realizacji tego typu badań oraz prezentacja wyników i analiz.
- Prognozowanie sprzedaży
- Koordynacja prac agencji Nielsen, MillwardBrown i CMR w zakresach wynikających z kontraktów z Firmą.
- Regionalna koordynacja prac wyżej wymienionych agencji (bez CMR).
- Wyszukiwanie wewnętrznych (dział sprzedaży) potrzeb informacyjnych z zakresu shoppera i koordynacja prac agencji przy realizacji tego typu badań oraz prezentacja wyników i analiz.
- Prognozowanie sprzedaży
Senior Account Manager, Retailer Services
ACNielsen UK
Praca u klienta w biurze głównym Tesco UK - działy Dairy, BeerWine&Spirits, Deli&Convenience.
- Dostarczanie raportów i analiz z zakresu danych sprzedażowych FMCG oraz panelu gospodarstw domowych w ramach kontraktu.
- Sprzedaż dodatkowych danych i analiz jak wyżej poza kontraktem.
- Pomoc w interpretacji powyższych danych dla kupców i category managerów.
- Tworzenie i przedstawianie prezentacji tematycznych (issue oriented).
- Aktualizacja i dostosowywanie do potrzeb klienta baz danych.
- Wewnętrzenie w dziale obsługi Tesco ACNielsen UK - automatyzacja sprawdzania i tworzenia raportów (Visual Basic).
- Dostarczanie raportów i analiz z zakresu danych sprzedażowych FMCG oraz panelu gospodarstw domowych w ramach kontraktu.
- Sprzedaż dodatkowych danych i analiz jak wyżej poza kontraktem.
- Pomoc w interpretacji powyższych danych dla kupców i category managerów.
- Tworzenie i przedstawianie prezentacji tematycznych (issue oriented).
- Aktualizacja i dostosowywanie do potrzeb klienta baz danych.
- Wewnętrzenie w dziale obsługi Tesco ACNielsen UK - automatyzacja sprawdzania i tworzenia raportów (Visual Basic).
Główny Specjalista ds Kluczowych Klientów; Dział Obsługi Sieci Detalicznych
- Obsługa sieci detalicznych w zakresie danych sprzedażowych FMCG i ich interpretacji m.in.: Ahold, Auchan, Carrefour, Polomarket, Tesco.
- Renegocjacja kontraktów z sieciami.
- Praca bezpośrednia u klienta (on-site) z category manager'ami oraz kupcami.
- Prezentacje dla powyższych osób oraz dyrektorów sprzedaży i category menegement'u.
- Współpraca międzynarodowa w przypadku klientów takich jak Ahold czy Carrefour.
- Renegocjacja kontraktów z sieciami.
- Praca bezpośrednia u klienta (on-site) z category manager'ami oraz kupcami.
- Prezentacje dla powyższych osób oraz dyrektorów sprzedaży i category menegement'u.
- Współpraca międzynarodowa w przypadku klientów takich jak Ahold czy Carrefour.
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zainteresowania
Windsurfing, narty, koszykówka, rower.
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)