Wypowiedzi
-
A skoro 19 udzialow to zapewne mniej godzin rocznie na udzial :(
-
No wlasnie!
Piekny hangar za tym EMB -
Tomasz,
Dzieki za analityczne podejscie do tematu. Twoje wyliczenie faktycznie ma sens.
Idac dalej SkyShare oplaci sie firmie ktora moze takie operacje wliczyc w koszty podatkowe i potrzebuje samolotu biznesowo.
Ciekawe czy amortyzacja samolotu bedzie tutaj kosztem podatkowym, bo przeciez wspolwlasciciel jest wpisany do rejestru statkow powietrznych. -
Slyszalem ze maja 8 takich maszyn
-
Artur,
Jesli bylby 20% drozszy to oczywiscie taki uklad nie ma sensu i nikt we wspolwlasnosci nie bedzie wchodzil.
Co do dostepnosci wydaje mi sie ze jest podobnie jak przy wynajmowaniu - czyli rezerwujesz i latasz, a jesli przy wynajmie ktos zarezerwowal przed toba wtedy tez musisz zmienic plany. -
Ja jestem chetny
-
Hmm..... ok sluszna uwaga, ale z drugiej strony wynajecie Cirrusa SR22 to okolo 1000 PLN za godzine i tyle samo wychodzi przy udzialach w Sky Share.
A co jesli koszt godziny bylby 20% tanszy przy wspolwlasnosci niz przy wynajeciu? -
Hej,
Co sadzicie o kupnie udziałów w samolocie np. oferta SkyShare? Czy to ma sens? Czy to jest dobra oferta?
Nie chodzi mi o marketingowe teksty bo te widze na stronie, raczej o szczerą opinie. -
Jasne! Szczerze mowiac myslalem o komercyjnym wykorzystaniu samolotu stad moje pytania. Teraz juz mniej wiecej wiem jakie miesieczne koszty zaloyc do planowania
-
Ladislav - dzieki za informacje.
Jak sie domyslam do kosztow CAMO musze dodac jeszcze koszty ewentualnego serwisu plus przeglady? -
Witam,
Czy ktoś się orientuje jakie są mniej więcej koszty CAMO i ubezpieczenia samolotu np. Cirrus SR22 lub Cessna Skycatcher. Chodzi mi o nowe samoloty. Ewentualnie gdzie mógłbym się tego dowiedzieć?