Andrzej Gorzelańczyk

After Sales Service Manager, Barlinek S.A.
Kielce, świętokrzyskie

Umiejętności

Mapowanie procesów biznesowych Empowerment Negocjacje Tworzenie procedur przygotowywanie ofert sprzedażowych Zarządzanie obszarem wsparcia posprzedażowego Zarządzanie obsługą reklamacji After Sales Service Management Kierowanie zespołem stacjonarnym i operacyjnym Obsługa handlowa rynku niemieckiego

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Barlinek S.A.
After Sales Service Manager
zarządzanie działem wsparcia posprzedażowego,
zarządzanie obsługą reklamacji i obszarem serwisu technicznego,
mapowanie i udoskonalanie procesów obsługi posprzedażowej,
kierowanie zespołem stacjonarnym i operacyjnym
tworzenie procedur i określanie polityki obszaru after sales service
projektowanie usług wsparcia serwisowego
analiza trendów i raportowanie
Barlinek S.A.
Menadżer rynku
Zarządzanie regionem sprzedażowym w Niemczech, zarządzanie portfelem klientów, realizacja celów budżetowych, przygotowywanie ofert produktowych, analiza rentowności
Barlinek S.A.
Koordynator ds Eksportu
Obsługa sprzedaży na rynku niemieckim, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych
Barlinek S.A.
Specjalista ds logistyki i reklamacji
Obsługa klienta, obsługa reklamacji

Szkolenia i kursy

27-28.09.2007 - Negocjacje - umiejętności zaawansowane (kontrakt osh)
15-16.11.2007 - Obsługa trudnego klienta (Lauren Peso)
16.06.2010 - Wstęp do metodyki zarządzania projektami PRINCE2 (Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA)
22-23.11.2011 - Cykl PDCA w praktyce - warsztaty (TQMsoft)
07-09.12.2011 - Skuteczna obsługa trudnego klienta w procesie reklamacji (Effect)
20-21.05.2013 - Zarządzanie reklamacjami (Puls Biznesu)

Edukacja

Logo
German Studies / Culture and Communication, magisterskie
Technische Universität Dresden
Logo
Filologia germańska /w ramach stypendium Socrates Erasmus/, licencjackie
Universität Koblenz-Landau
Logo
Filologia germańska , licencjackie
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

fotografia, narty, książki

Organizacje

Friedrich-Ebert-Stiftung
CKfoto.pl Stowarzyszenie Fotograficzne

Inne

www.philologus.pl

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Narty
Narty
Dla tych co lubią narty w każdej formie
Reklamacje
Reklamacje
Wszystko co wiąże się z tą tematyką w każdy możliwy sposób.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.