Umiejętności
Corel Draw
Konferencje międzynarodowe
Microsoft Office
Wybór produktu
Visual Merchandising
Negocjacje
Prowadzenie szkoleń
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Samodzielność
Reklama
Obsługa klienta
Zarządzanie
koordynowanie prac
dokładność i sumienność
Umiejętności analityczne
umiejętność szybkiego uczenia się
Zarządzanie magazynem
Umiejętności komunikacyjne
Inwentaryzacja stanów magazynowych
Materiały reklamowe
Budowanie relacji z klientem
plan sprzedaży
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Punktu Obsługi Klienta
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży opartych na wskaźnikach,
- obsługa klienta zgodnie wyznaczonymi standardami,
- dbałość o wizerunek i standardy pracy salonu,
- dbałość o właściwy obieg zamówień i dokumentów sprzedaży,
- kontrola bieżących stanów magazynowych, w tym wielkości zapasu, rotacji oraz martwego stocku.
- obsługa klienta zgodnie wyznaczonymi standardami,
- dbałość o wizerunek i standardy pracy salonu,
- dbałość o właściwy obieg zamówień i dokumentów sprzedaży,
- kontrola bieżących stanów magazynowych, w tym wielkości zapasu, rotacji oraz martwego stocku.
Własna działalność - właściciel firmy
M&M Solutions
Zarządzanie i organizacja bieżącej pracy sieci sklepów obuwniczych.
- rekrutacja i szkolenia pracowników,
- opracowanie, wdrożenie i kontrola wprowadzonych standardów obsługi klienta,
- przygotowywanie budżetów i planów sprzedaży,
- przygotowanie i wprowadzenie programu dla stałych klientów,
- przygotowywanie i wdrażanie nowych kampanii reklamowych w sieci sklepów,
- koordynacja procesów marketingowych,
- nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji w salonach,
- optymalizacja rentowności salonów.,
- opracowanie, wdrożenie i kontrola wprowadzonych procedur dotyczących bieżącej działalności sklepów,
- udział w przygotowaniu i otwarciu sklepu internetowego,
- wdrożenie komputerowego systemu sprzedaży.
- rekrutacja i szkolenia pracowników,
- opracowanie, wdrożenie i kontrola wprowadzonych standardów obsługi klienta,
- przygotowywanie budżetów i planów sprzedaży,
- przygotowanie i wprowadzenie programu dla stałych klientów,
- przygotowywanie i wdrażanie nowych kampanii reklamowych w sieci sklepów,
- koordynacja procesów marketingowych,
- nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji w salonach,
- optymalizacja rentowności salonów.,
- opracowanie, wdrożenie i kontrola wprowadzonych procedur dotyczących bieżącej działalności sklepów,
- udział w przygotowaniu i otwarciu sklepu internetowego,
- wdrożenie komputerowego systemu sprzedaży.
Kieronik Salonu Firmowego
- zarządzanie salonem i powierzonym mieniem
- nadzór i udział w inwentaryzacjach rocznych i wyrywkowych oraz ich rozliczanie
- zarządzanie i szkolenie podległego personelu
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych oraz poziom kluczowych wskaźników
- dbałość o wizerunek i standardy pracy salonu
- dbałość o wizerunek firmy
- podejmowanie decyzji w zakresie reklamacji
- optymalizacja rentowności salonu
- obsługa klienta
- nadzór i udział w inwentaryzacjach rocznych i wyrywkowych oraz ich rozliczanie
- zarządzanie i szkolenie podległego personelu
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych oraz poziom kluczowych wskaźników
- dbałość o wizerunek i standardy pracy salonu
- dbałość o wizerunek firmy
- podejmowanie decyzji w zakresie reklamacji
- optymalizacja rentowności salonu
- obsługa klienta
specjalista d/s logistyki
STEP IN Markowski, Niedzielska sp.j.
- przygotowywanie budżetów i planów sprzedaży dla sieci sklepów
- organizacja pracy sieci sklepów
(m. in. grafiki pracy sprzedawców, rekrutacja i szkolenia pracowników, otwieranie nowych salonów sprzedaży, przeprowadzanie inwentaryzacji rocznych w salonach)
- ułożenie nowej siatki płac dla pracowników sprzedaży
- zarządzanie łańcuchem dostaw, w tym od dostawców zagranicznych
- kontrola pracy magazynu centralnego
- kontrola obiegu dokumentów przesunięć towarów pomiędzy oddziałami
- nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji rocznych w spółce
- negocjowanie umów i szczegółowych warunków współpracy z firmami kurierskimi
- nadzór i koordynacja współpracy z firmami wykonawczymi współpracującymi w zakresie prac remontowych, budowlanych, dostaw wyposażenia oraz sprzętu IT
- koordynacja procesów marketingowych
- negocjowanie umów reklamowych z agencjami reklamowymi i wydawnictwami
- organizacja pracy sieci sklepów
(m. in. grafiki pracy sprzedawców, rekrutacja i szkolenia pracowników, otwieranie nowych salonów sprzedaży, przeprowadzanie inwentaryzacji rocznych w salonach)
- ułożenie nowej siatki płac dla pracowników sprzedaży
- zarządzanie łańcuchem dostaw, w tym od dostawców zagranicznych
- kontrola pracy magazynu centralnego
- kontrola obiegu dokumentów przesunięć towarów pomiędzy oddziałami
- nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji rocznych w spółce
- negocjowanie umów i szczegółowych warunków współpracy z firmami kurierskimi
- nadzór i koordynacja współpracy z firmami wykonawczymi współpracującymi w zakresie prac remontowych, budowlanych, dostaw wyposażenia oraz sprzętu IT
- koordynacja procesów marketingowych
- negocjowanie umów reklamowych z agencjami reklamowymi i wydawnictwami
Kierownik Sklepu
Ecco Polska Markowski, Niedzielska sp.j.
- kierowanie sklepem marki ECCO na Rynku we Wrocławiu
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe sklepu i kluczowe wskaźniki
- organizacja i koordynacja pracy 5 - osobowego zespołu
- organizacja i raportowanie bieżącej działalności sklepu
- zapewnienie wysokich standardów obsługi oraz VM zgodnych z wymogami ECCO Sko AS
- realizacja zamówien indywidualnych
- rozpatrywanie reklamacji
- odpowiedzialność za wyniki inwentaryzacyjne
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe sklepu i kluczowe wskaźniki
- organizacja i koordynacja pracy 5 - osobowego zespołu
- organizacja i raportowanie bieżącej działalności sklepu
- zapewnienie wysokich standardów obsługi oraz VM zgodnych z wymogami ECCO Sko AS
- realizacja zamówien indywidualnych
- rozpatrywanie reklamacji
- odpowiedzialność za wyniki inwentaryzacyjne
Sprzedawca
- obsługa klienta wg standardów ECCO
- opieka nad stałymi klientami
- rozpatrywanie reklamacji
- opieka nad stałymi klientami
- rozpatrywanie reklamacji
Szkolenia i kursy
From Cow To Shoe - Szkolenia produktowo-sprzedażowe organizowane przez firmę ECCO w Danii oraz na Słowacji
PRO-FIT 1 - Szkolenie produktowe dotyczące Gore-Tex(R) i Windstopper(R) organizowane przez firmę W.L. GORE w kraju oraz w fabryce w Niemczech
PRO-FIT 1 - Szkolenie produktowe dotyczące Gore-Tex(R) i Windstopper(R) organizowane przez firmę W.L. GORE w kraju oraz w fabryce w Niemczech
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zainteresowania
gry fabularne, bitewne, strategiczne i komputerowe, MMORPG, turystyka, gotowanie
Organizacje
Współzałożyciel Klubu Miłośników Gier Fantastycznych MELKOR
współorganizator Konwentu Miłośników Fantastyki „SZEDARIADA IV"
współorganizator Konwentu Miłośników Fantastyki „SZEDARIADA IV"
Inne
łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość, optymizm, odpowiedzialność, życzliwość, odporność na stres
Grupy
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].