Andrzej Bujak

Andrzej Bujak

Pricingowiec, analityk
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Gł. Specjalista ds. Strategii Cenowej
wytyczanie strategii cenowej w segmencie pre-paid i MVNO (rekomendacje, business case'y, analizy powdrożeniowe), analiza rynku
Orange Polska S.A.
Starszy Analityk Biznesowy
tworzenie modeli ekonomicznych, analiza rynku, kreowanie budżetu przychodowego dla wszystkich usług głosowych w segmencie biznesowym (ok. 2 mld zł rocznie), tworzenie „kalkulatorów” wybierających najkorzystniejszy zestaw taryf i rabatów dla klienta, pełna obsługa analityczna product managerów przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek, monitorowanie podst. wskaźników (ruch, udziały rynkowe, ceny efektywne, ilość łączy głównych)
CEZEX  Sp. z o.o.
Analityk Rynku
podział klientów na segmenty i doskonalenie bazy danych klientów, analiza marży na poszczególnych klientach
PwC Polska
Konsultant
audyt sprawozdań finansowych i pakietów sprawozdawczych

Edukacja

Logo
Business School, magisterskie
University of Huddersfield
Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.