Andrzej Bińkowski

Kierownik ds. Sieci Ogólnopolskich, Coca Cola HBC Polska
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Coca-Cola HBC Polska
Kierownik ds. Sieci Ogólnopolskich
- wdrażanie rocznych planów, strategii, egzekucja sprzedaży oraz programów reklamy towarowej dla osiągnięcia wolumenu sprzedaży, zysku, OPEX, DME i EBIT zgodnie z Planem Biznesowym.
- Negocjacje i renegocjuje warunków kontraktowych.
- Przygotowanie budżetu marketingowego dla klientów KA.
- Kontrola wydatków marketingowych.
- Utrzymanie cen i prowadzenie kontroli kredytowej w zgodzie z polityka firmy
- bliska współpracuje z Działem Finansów w zakresie ściągania zaległych
płatności.
- Analiza i ocena zyskowności, upustów udzielonych Klientom oraz działań
konkurencji u danych klientów kluczowych.
- Tworzenie i wdrażanie Rocznego Planu Klienta (przegląd biznesu, kalendarz
marketingowy, pakiet inwestycji).
- Dostarczanie okresowych raportów biznesowych dla każdego klienta.
- Monitoring i analiza raportów sprzedaży, wyników promocji, działań konkurencji
i problemów klientów oraz rekomendowanie niezbędne rozwiązań.
- Bliska współpraca z Lokalnymi KA.
- Uczestnictwo w realizacji celów i zadań wynikających z polityki firmy w
zakresie Systemu Zarządzania Jakością
Coca-Cola HBC Polska
Kierownik Rejonu Sprzedaży ds Kluczowych Klientów
- Efektywne zarządzanie podległym Zespołem Specjalistów ds. Rozwoju Rynku Klientów Kluczowych dla osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych.( marża, wolumen sprzedaży)
- Monitoring wyników w celu podjęcia natychmiastowych działań pozwalających osiągnąć tygodniowe, miesięczne i roczne cele.
- Zarządza egzekucją standardów reklamy towarowej.
- Aktywnie wspieranie podległego zespołu sprzedaży w efektywnym wykorzystaniu
możliwości rynkowych.
- indywidualny rozwój swoich podwładnych poprzez regularny coaching i informacje
zwrotne.
- Ustalanie budżetów dla Specjalistów ds. Rozwoju Rynku Klientów Kluczowych.
- Współpracuje z Działem Należności w zakresie ściągalności płatności od klientów LKA i wybranych klientów NKA.
- Zarządzanie powierzonym majątkiem firmy i promocjami zapewniając zwrot inwestycji.
- Budowanie silnych relacje z klientami.
- Raportowanie dziennych, dbałość o efektywny przepływ informacji.
- Kontrola nad wydatkami Marketingowymi w ramach przyznanego budżetu.
- Nadzorowanie przygotowanie budżetów dla klientów LKA.
- Uczestniczenie w realizacji celów i zadań wynikających z polityki firmy w zakresie Systemu Zarządzania Jakością
- Współpraca z siecią FJ Marketing (300 sklepów)

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
b2b HURT Kupię
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych. Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Biznes
Biznes
"Aby skutecznie prowadzić biznes, człowiek musi mieć wyobraźnię. Musi mieć wizję tego, do czego chce dojść" Charles M. Schwab
BIZNES  współpraca i partnerzy
BIZNES współpraca i partnerzy
Otwarta grupa dla przedsiębiorców poszukujących partnerów biznesowych, współpracowników, pomysłów.
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Depeche Mode
Depeche Mode
Grupa poświęcona twórczości Depeche Mode i Recoil. Część projektu internetowego 101DM.
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Feng Shui
Feng Shui
Zasady, które mogą korzystnie wpływać na życie i karierę każdego z nas. Sztuka Feng Shui kieruje się logiką, z magią nie ma nic wspólnego.
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
GLION
GLION
Grupa użytkowników goldenline w największych społecznościach biznesowych na świecie.