Doświadczenie zawodowe
Właściciel, trener, marketer, doradca
RaVeN White - Andrzej Smoliński
„Moją pasją jest wszystko co związane z budowaniem marek oraz tworzeniem
i urzeczywistnianiem wizji”.
Przez ostatnie pięć lat zastępca Dyrektora Biura Komunikacji Społecznej i Marketingowej Urzędu Miasta Szczecin.
Z zamiłowania i wykształcenia filozof, absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego. Absolwent VII edycji Programu Liderzy PAFW.
„Grantopisarz” i kierownik dużych projektów społecznych, kulturalnych
i promocyjnych. Twórca działań szkoleniowych dla liderów, menedżerów i fundraiserów. Autor programu „fundraiserzy.pl” Fundraising w Praktyce - Praktyka w Fundraisingu. Trener, praktyk, absolwent Szkoły Trenerów Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu oraz Akademii zarządzania – szkoleń dla trenerów organizowanej przez Infrapark S.A.
Współtwórca Szczecińskiego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3 oraz Zachodniopomorskiej Federacji Pozarządowej. W latach 1999 - 2015 instruktor Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej (hufcowy Hufca Harcerzy, “Rój”, komendant Północno-Zachodniej Chorągwi Harcerzy, członek Rady Naczelnej ZHR w dwóch kadencjach).
i urzeczywistnianiem wizji”.
Przez ostatnie pięć lat zastępca Dyrektora Biura Komunikacji Społecznej i Marketingowej Urzędu Miasta Szczecin.
Z zamiłowania i wykształcenia filozof, absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego. Absolwent VII edycji Programu Liderzy PAFW.
„Grantopisarz” i kierownik dużych projektów społecznych, kulturalnych
i promocyjnych. Twórca działań szkoleniowych dla liderów, menedżerów i fundraiserów. Autor programu „fundraiserzy.pl” Fundraising w Praktyce - Praktyka w Fundraisingu. Trener, praktyk, absolwent Szkoły Trenerów Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu oraz Akademii zarządzania – szkoleń dla trenerów organizowanej przez Infrapark S.A.
Współtwórca Szczecińskiego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3 oraz Zachodniopomorskiej Federacji Pozarządowej. W latach 1999 - 2015 instruktor Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej (hufcowy Hufca Harcerzy, “Rój”, komendant Północno-Zachodniej Chorągwi Harcerzy, członek Rady Naczelnej ZHR w dwóch kadencjach).
Zastępca Dyrektora Biura Komunikacji Społecznej i Marketingowej
Zastępca Dyrektora Biura Komunikacji Społecznej i Marketingowej Urzędu Miasta Szczecin odpowiedzialny za: planowanie i koordynację procesu wdrażania strategii marki Szczecin _ Floating Garden 2050, realizację kampanii marketingowych dużych wydarzeń miejskich oraz nadzór w zakresie spraw związanych z promocją i wizerunkiem miasta. Kierował zespołem realizującym miedzy innymi: 3 letnią kampanię „Odkryj na dobre _ Szczecin, Szczecin _Floating Garden 2050, wieloletnią kampanię ambasadorową “Szczecin
z całego serca polecam _ Ambasador”, dwuletnią kampanię promocyjną Finału The Tall Ships' Races 2013, kampanię promocyjną Baltic Tall Ships Regatta 2015, kampanię promocyjną Międzynarodowego Festiwalu Sztucznych Ogni PYROMAGIC 2012, 2013, 2014 i 2015.
z całego serca polecam _ Ambasador”, dwuletnią kampanię promocyjną Finału The Tall Ships' Races 2013, kampanię promocyjną Baltic Tall Ships Regatta 2015, kampanię promocyjną Międzynarodowego Festiwalu Sztucznych Ogni PYROMAGIC 2012, 2013, 2014 i 2015.
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 119680109
Varnish cache server
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Charytatywnie
Jeśli potrzebujesz pomocy lub jeśli potrzebujesz pomóc... "Pomóż mi" to trudne słowo...
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
FIO
Grupa osób realizujących projekty w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
Fundraising
Rozmawiamy tu o:
- zbieraniu pieniędzy na cele społeczne,
- zawodzie fundraisera,
- etyce fundraisingu.
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE
Liderzy MLM
Głównym celem utworzonej społeczności jest zdobywanie nowych kontaktów biznesowych pomiędzy poszczególnymi członkami grupy oraz poszerzanie wiedzy z zakresu Multi Level Marketingu.
***PAJACYK*** Just Click
Wspierajmy naszych najmłodszych:)
Wystarczy kliknać raz dziennie na pajacyka,który znajduje sie na www.pajacyk.pl, nakarmimy głodne dzieci:)))