Umiejętności
HTML
Internet
Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
relacje z mediami
rysunek techniczny
MATLAB/Simulink
Książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Obsługa maszyn CNC
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds Obsługi Klienta
- budowa i utrzymanie dobrych relacji z klientami biznesowymi
- analiza rynku pracy i pozyskiwanie nowych kontrahentów
- pozyskiwanie dodatkowych zamówień od klientów (up-selling)
- koordynacja rekrutacji nowych pracowników
- aktywna obsługa zleceniobiorców
- częste wyjazdy służbowe
- stanowisko decyzyjne
- analiza rynku pracy i pozyskiwanie nowych kontrahentów
- pozyskiwanie dodatkowych zamówień od klientów (up-selling)
- koordynacja rekrutacji nowych pracowników
- aktywna obsługa zleceniobiorców
- częste wyjazdy służbowe
- stanowisko decyzyjne
Doradca handlowy
Institorium
- udział w spotkaniach z klientami na międzynarodowych targach tematycznych,
- współpraca z organizatorami targów w celu ustalenia praktycznych szczegółów współpracy,
- praca wyjazdowa, na terenie krajów Unii Europejskiej,
- prowadzenie prezentacji w języku angielskim o tematyce średniowiecznej,
- obsługa klienta w języku angielskim,
- sprzedaż unikatowego towaru będącego rekonstrukcją historyczną.
- współpraca z organizatorami targów w celu ustalenia praktycznych szczegółów współpracy,
- praca wyjazdowa, na terenie krajów Unii Europejskiej,
- prowadzenie prezentacji w języku angielskim o tematyce średniowiecznej,
- obsługa klienta w języku angielskim,
- sprzedaż unikatowego towaru będącego rekonstrukcją historyczną.
Kolsultant (staż)
Centrum Transferu Technologii UMK Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu
- rozpoznawanie potrzeb rynku za pomocą Internetu, dla projektów komercjalizacji wiedzy,
- czynności pomocnicze w obsłudze procesu transferu technologii, czyli kontakt z doktorami oraz profesorami uczelni w celu wprowadzenia na rynek technologii opatentowanych przez podmioty związane z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika.
- czynności pomocnicze w obsłudze procesu transferu technologii, czyli kontakt z doktorami oraz profesorami uczelni w celu wprowadzenia na rynek technologii opatentowanych przez podmioty związane z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika.
Opiekun Klienta Biznesowego
- utrzymanie kontaktu oraz budowanie trwałych relacji z klientami,
- promocja i sprzedaż powierzchni reklamowych w Internecie.
- promocja i sprzedaż powierzchni reklamowych w Internecie.
Projekty
Hydroponika - nowy świat dla roślin
- kontakt z mediami, udzielanie wywiadów takim stajom telewizyjnym jak TVP1 i TVP3 Opole oraz Radio Opole
- pisanie artykułów do lokalnych gazet (np. do Tygodnika Krapkowickiego).
Cel projektu - rozwój umiejętności komunikacyjnych oraz umiejętności pracy zespołowej,
poszerzanie wiedzy na temat uprawy roślin metodą hyroponiczną.
poszerzanie wiedzy na temat uprawy roślin metodą hyroponiczną.
Zakres obowiązków
Jako główny przedstawiciel grupy medialnej odpowiedzialna byłam za:- kontakt z mediami, udzielanie wywiadów takim stajom telewizyjnym jak TVP1 i TVP3 Opole oraz Radio Opole
- pisanie artykułów do lokalnych gazet (np. do Tygodnika Krapkowickiego).
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Automatyka
Zainteresowania
- ręczny wyrób pralin czekoladowych,
- kinematyka,
- recytacja, teatr, śpiew,
- handmade
- kinematyka,
- recytacja, teatr, śpiew,
- handmade
Inne
Udział w sesji Assessment Center – kompleksowej ocenie kompetencji miękkich (Inżynier Procesu Produkcyjnego), podczas której określono moje dominujące cechy: komunikatywność oraz praca zespołowa.
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.