Amelia Marzec

sprzedawca, handlowiec,asystentka,sekretarka, administrator biurowy
Kąty Wrocławskie, dolnośląskie

Umiejętności

SAP Kierowanie ludźmi Prace administracyjne Sekretarka/Asystentka prawo jazdy kat. B, pakiet MS Office (Microsoft Word, Excel, PowerPoint), WordPress język niemiecki /poziom zaawansowany Fakturowanie windykacja należności, Informatyka Windykacja telefoniczna fakturowanie,aneksowanie umów wystawienie zleceń transportowych Wystawianie faktur sprzedażowych Brilliant-system hotelowy Pierwsza pomoc-kurs kwalifikowany CarLo Andromeda iCargo Ubezpieczenia komunikacyjne Ubezpieczenia NNW i mienia

Języki

niemiecki
biegły
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Pracownik administracyjno - biurowy
Coop
generowanie i korygowanie dokumentów sprzedażowych i magazynowych,
obsługę zamówień od kontrahentów,
wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych,
wystawianie faktur dla kontrahentów,
współpracę z poszczególnymi działami w tym w szczególności z Działem Sprzedaży i Działem Handlowym oraz Działem Logistyki.
Logo
Spedytor, sprzedawca
Allgaier
Organizacja transportów towarowych Klientów w relacjach międzynarodowych
Wyszukiwanie i planowanie usług przewozowych, ustalanie warunków transportu
Stała współpraca z firmami przewozowymi
Realizacja założeń budżetowych na poszczególnych Klientach
Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami, optymalizacja kosztów spedycyjnych
Utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami
Prowadzenie ewidencji zleceń, raportowanie
Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom
Pozyskiwanie nowych Klientów
Logo
sprzedawca/spedytor miedzynarodowy
Fargo International
• budowanie, oraz utrzymywanie owocnych relacji z przewoźnikami i partnerami biznesowymi,
• planowanie i organizacja spedycji drogowej przejazdów krajowych / międzynarodowych,
• monitorowanie realizacji zleceń spedycyjnych, oraz dbanie o ich prawidłowy przebieg,
• optymalizacja kosztów transportu (negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu),
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
• przygotowywanie zleceń i dokumentów transportowych,
• rozwiązywanie problemów związanych z realizowanymi przewozami drogowymi,
• raportowanie wyników operacyjnych.
Rhenus Logistics S.A.
spedytor
kompleksowa obsługę klientów w zakresie spedycji międzynarodowej
rejestracja zleceń w systemie informatycznym, kontrolę etapów ich wykonania,
dbanie o wysoką jakość obsługi i terminowość zleceń
współpraca z partnerami zagranicznymi i działami spedycji
przygotowywanie raportów i zleceń
Georg Utz Sp. z o.o.
Asystentka Dyrektora Generalnego
organizacja i prowadzenie sekretariatu,
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych,
odbieranie rozmów przychodzących i łączenie z pracownikami lub udzielanie informacji,
obsługa urządzeń biurowych sekretariatu,
wykonywanie zakupów artykułów biurowych i gospodarczych,
dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze,
współpraca z działem finansowym i działem sprzedaży,
ewidencja i nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
organizacja i umawianie spotkań biznesowych, obsługa gości w firmie.

Szkolenia i kursy

kurs Technik prac biurowcy

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Inne
Transport/Spedycja
Spedycja

Zainteresowania

Sport, gotowanie, kino

Inne

praca na stanowisku: administrator biurowy, call Center, spec.d/s sprzedaży

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.