Umiejętności
SAP
Kierowanie ludźmi
Prace administracyjne
Sekretarka/Asystentka
prawo jazdy kat. B, pakiet MS Office (Microsoft Word, Excel, PowerPoint), WordPress
język niemiecki /poziom zaawansowany
Fakturowanie
windykacja należności, Informatyka
Windykacja telefoniczna
fakturowanie,aneksowanie umów
wystawienie zleceń transportowych
Wystawianie faktur sprzedażowych
Brilliant-system hotelowy
Pierwsza pomoc-kurs kwalifikowany
CarLo
Andromeda
iCargo
Ubezpieczenia komunikacyjne
Ubezpieczenia NNW i mienia
Języki
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pracownik administracyjno - biurowy
Coop
generowanie i korygowanie dokumentów sprzedażowych i magazynowych,
obsługę zamówień od kontrahentów,
wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych,
wystawianie faktur dla kontrahentów,
współpracę z poszczególnymi działami w tym w szczególności z Działem Sprzedaży i Działem Handlowym oraz Działem Logistyki.
obsługę zamówień od kontrahentów,
wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych,
wystawianie faktur dla kontrahentów,
współpracę z poszczególnymi działami w tym w szczególności z Działem Sprzedaży i Działem Handlowym oraz Działem Logistyki.
Spedytor, sprzedawca
Allgaier
Organizacja transportów towarowych Klientów w relacjach międzynarodowych
Wyszukiwanie i planowanie usług przewozowych, ustalanie warunków transportu
Stała współpraca z firmami przewozowymi
Realizacja założeń budżetowych na poszczególnych Klientach
Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami, optymalizacja kosztów spedycyjnych
Utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami
Prowadzenie ewidencji zleceń, raportowanie
Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom
Pozyskiwanie nowych Klientów
Wyszukiwanie i planowanie usług przewozowych, ustalanie warunków transportu
Stała współpraca z firmami przewozowymi
Realizacja założeń budżetowych na poszczególnych Klientach
Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami, optymalizacja kosztów spedycyjnych
Utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami
Prowadzenie ewidencji zleceń, raportowanie
Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom
Pozyskiwanie nowych Klientów
sprzedawca/spedytor miedzynarodowy
Fargo International
• budowanie, oraz utrzymywanie owocnych relacji z przewoźnikami i partnerami biznesowymi,
• planowanie i organizacja spedycji drogowej przejazdów krajowych / międzynarodowych,
• monitorowanie realizacji zleceń spedycyjnych, oraz dbanie o ich prawidłowy przebieg,
• optymalizacja kosztów transportu (negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu),
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
• przygotowywanie zleceń i dokumentów transportowych,
• rozwiązywanie problemów związanych z realizowanymi przewozami drogowymi,
• raportowanie wyników operacyjnych.
• planowanie i organizacja spedycji drogowej przejazdów krajowych / międzynarodowych,
• monitorowanie realizacji zleceń spedycyjnych, oraz dbanie o ich prawidłowy przebieg,
• optymalizacja kosztów transportu (negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu),
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
• przygotowywanie zleceń i dokumentów transportowych,
• rozwiązywanie problemów związanych z realizowanymi przewozami drogowymi,
• raportowanie wyników operacyjnych.
Asystentka Dyrektora Generalnego
organizacja i prowadzenie sekretariatu,
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych,
odbieranie rozmów przychodzących i łączenie z pracownikami lub udzielanie informacji,
obsługa urządzeń biurowych sekretariatu,
wykonywanie zakupów artykułów biurowych i gospodarczych,
dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze,
współpraca z działem finansowym i działem sprzedaży,
ewidencja i nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
organizacja i umawianie spotkań biznesowych, obsługa gości w firmie.
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych,
odbieranie rozmów przychodzących i łączenie z pracownikami lub udzielanie informacji,
obsługa urządzeń biurowych sekretariatu,
wykonywanie zakupów artykułów biurowych i gospodarczych,
dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze,
współpraca z działem finansowym i działem sprzedaży,
ewidencja i nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
organizacja i umawianie spotkań biznesowych, obsługa gości w firmie.
Szkolenia i kursy
kurs Technik prac biurowcy
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Inne
Transport/Spedycja
Spedycja
Zainteresowania
Sport, gotowanie, kino
Inne
praca na stanowisku: administrator biurowy, call Center, spec.d/s sprzedaży
Grupy
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.