Amadeusz Groń

Specjalista ds. PR i marketingu, Multum PR
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Employer Branding Event Management Managing Media Relations Microsoft Office Social Media Prawo jazdy kat B Wizerunek & PR

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Multum PR
Specjalista ds. PR i marketingu
Prowadzenie firmowych kanałów social media; doradztwo medialne dla finalistki programu Mali Giganci (Alicja Smyk); odpowiedzialność za autorski projekt Rzemiosło Nowe Rozdanie - cykl artykułów promujących dolnośląskie rzemiosło na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego (wywiady, teksty, oprawa graficzna i zdjęcia dostępne na: www.rzemioslonowerozdanie.pl); organizacja cyklu eventów na terenie dolnego śląska w ramach projektu Rzemiosło Nowe Rozdanie współpraca z artystami i blogerami na rzecz fundacji Urtica Dzieciom; organizacja eventów dla firmy KGHM Polska Miedź. Wsparcie przy budowaniu strategii Employer Brandingowych.
Logo
staż studencki
Filip Mecner Artist Management
Monitoring mediów przy użyciu narzędzia Brand24 oraz w prasie tredycyjnej; poszukiwanie kontaktów do partnerów biznesowych
Bershka
Zastępca kierownika sklepu
Zarządzanie zespołem 17 osób; rekrutacja pracowników; tworzenie grafików pracy; tworzenie raportów sprzedażowych, koordynacja działań Visual Merchandisingu; współpraca z centralą firmy w Polsce oraz za granicą; nadzorowanie dostaw i logistyki produktu.
LPP
Kierownik zmiany
Zarządzanie zespołem 10 osób; rekrutacja pracowników; tworzenie grafików pracy; rozliczanie wynagrodzeń pracowników; tworzenie raportów sprzedażowych; koordynacja działań Visual Merchandisingu; rozliczanie wynagrodzeń pracowników; obsługa klienta.

Projekty

Program Ambasadorski REBTEL
Pierwsza w Polsce darmowa sieć komórkowa ze Szwecji, działająca na terenie Wrocławia
Zakres obowiązków
Pozyskiwanie nowych klientów za pośrednictwem portali społecznościowych i osobista promocja produktu mobilnego.
Współpraca z działami firmy Rebtel w celu opracowania wydarzeń i innych inicjatyw wewnętrznych.
Sunset with foreigners in WrocLove
Wydarzenia kulturowe, na których zapraszani są goście z innych krajów, opowiadają o swojej kulturze oraz częstują ich lokalnymi daniami. Wydarzenie odbywa się cyklicznie
Zakres obowiązków
Pomysłodawca, organizator, designer, promotor, współwłaściciel projektu.

Edukacja

Logo
Communication Management (w języku angielskim), magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Komunikacja Wizerunkowa, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Finanse i Zarządzanie w Ochronie Zdrowia, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Zainteresowania

kitesurfing, narciarstwo