Umiejętności
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
zarządzanie operacyjne
Project Management
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
włoski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Makroregionu
EBS S.A - właściciel sieci 5asec
- Bieżące zarządzanie całokształtem spraw związanych z organizacją procesu w placówkach w przypisanym regionie działania
- Zarządzanie budżetem podległego regionu
- Planowanie poziomu zatrudnienia zgodnie z założeniami budżetowymi
- Zarządzanie podległym zespołem, w tym udzielanie merytorycznego wsparcia pracownikom w realizacji powierzonych zadań, motywowanie i rozwój podległego zespołu
- Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów i procedur obowiązujących w sieci 5asec
- Ścisła współpraca z wszystkimi działami w organizacji w celu rozwoju sieci 5asec zgodnie z obowiązującymi standardami
- Dbałość o jakość realizowanych usług w podległym regionie
- Zarządzanie budżetem podległego regionu
- Planowanie poziomu zatrudnienia zgodnie z założeniami budżetowymi
- Zarządzanie podległym zespołem, w tym udzielanie merytorycznego wsparcia pracownikom w realizacji powierzonych zadań, motywowanie i rozwój podległego zespołu
- Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów i procedur obowiązujących w sieci 5asec
- Ścisła współpraca z wszystkimi działami w organizacji w celu rozwoju sieci 5asec zgodnie z obowiązującymi standardami
- Dbałość o jakość realizowanych usług w podległym regionie
Manager ds. Operacyjnych
EBS S.A - właściciel Pijalnie Czekolady E.Wedel
- Kontrola spójności / prawidłowości funkcjonowania wszystkich placówek Pijalni Czekolady na terenie Polski (bieżący kontakt z placówkami, rozwój i doskonalenie w zakresie procesów, procedur, sposobów pracy, komunikacji i organizacji pracy)
- Nadzór nad wszystkimi projektami wykonawczymi (kontrola i organizacja pracy zespołu projektowego, przygotowanie dokumentacji, analiz i organizacja zadań wynikających z harmonogramu projektu)
- Współpraca z Franczyzodawcą - firmą Wedel przy realizacja wspólnych projektów marketingowych i operacyjnych, wdrażaniu planu aktywności gastronomicznej/produktowej, wprowadzaniu do sieci nowych produktów / rozwiązań
- Analiza wyników, przygotowywanie zestawień oraz sprawozdań z realizacji projektów
- Nadzór nad realizacją umów zawartych w ramach projektu
- Raportowanie do przełożonego Dyrektora Sieci
- Nadzór nad wszystkimi projektami wykonawczymi (kontrola i organizacja pracy zespołu projektowego, przygotowanie dokumentacji, analiz i organizacja zadań wynikających z harmonogramu projektu)
- Współpraca z Franczyzodawcą - firmą Wedel przy realizacja wspólnych projektów marketingowych i operacyjnych, wdrażaniu planu aktywności gastronomicznej/produktowej, wprowadzaniu do sieci nowych produktów / rozwiązań
- Analiza wyników, przygotowywanie zestawień oraz sprawozdań z realizacji projektów
- Nadzór nad realizacją umów zawartych w ramach projektu
- Raportowanie do przełożonego Dyrektora Sieci
Junior Project & Office Manager
ECM Europe Srl (Rzym, Włochy)
- Organizacja lokalnych oraz międzynarodowych audytów (audyty ISO, Gap Analysis, inspekcje techniczne/systemów bezpieczeństwa)
- Zarządzanie międzynarodową siecią audytorów: organizacja pracy zespołu projektowego
- Pomoc w organizacji audytów wewnętrznych: przygotowanie dokumentacji/analiz, planowanie i organizacja zadań wynikających z harmonogramu projektu
- Sporządzanie i kontrola dokumentacji projektowej
- Współudział w realizacji polityki, procedur oraz narzędzi dotyczących sprawnego funkcjonowania obszaru administracji firmy
- Przygotowanie misięcznych raportów sprawozdawczych
- Organizacja szkoleń oraz konferencji
- Odpowiedzialność za prace administracyjno-operacyjne (wystawianie faktur, kontrola budżetu, współpraca z działem księgowości, współpraca z dostawcami oraz klientami)
- Zarządzanie międzynarodową siecią audytorów: organizacja pracy zespołu projektowego
- Pomoc w organizacji audytów wewnętrznych: przygotowanie dokumentacji/analiz, planowanie i organizacja zadań wynikających z harmonogramu projektu
- Sporządzanie i kontrola dokumentacji projektowej
- Współudział w realizacji polityki, procedur oraz narzędzi dotyczących sprawnego funkcjonowania obszaru administracji firmy
- Przygotowanie misięcznych raportów sprawozdawczych
- Organizacja szkoleń oraz konferencji
- Odpowiedzialność za prace administracyjno-operacyjne (wystawianie faktur, kontrola budżetu, współpraca z działem księgowości, współpraca z dostawcami oraz klientami)
Distribution & Logistics Clerk
Chevrolet (Rzym, Włochy)
- Współpraca z dealerami i z firmami transportowymi - odpowiedzialność za dystrybucję pojazdów do dealerów na terenie Włoch
- Współpraca z wewnętrzynm działem sprzedaży i marketingu
- Kontrola dokumentów przewozowych
- Kontakt z armatorami oraz z firmą ubezpieczeniową w spawie ewentualnych szkód powstałych w czasie transportu
Dodatkowe projekty: Współudział w realizacji kamanii PR związanej z reklamą nowego modelu samochodu. Byłam odpowiedzialna za logistyczną organizację imprezy promocyjnej dla włoskich dziennikarzy, która odbyła się w Walencji (Hiszpania) w Listopadzie 2010.
- Współpraca z wewnętrzynm działem sprzedaży i marketingu
- Kontrola dokumentów przewozowych
- Kontakt z armatorami oraz z firmą ubezpieczeniową w spawie ewentualnych szkód powstałych w czasie transportu
Dodatkowe projekty: Współudział w realizacji kamanii PR związanej z reklamą nowego modelu samochodu. Byłam odpowiedzialna za logistyczną organizację imprezy promocyjnej dla włoskich dziennikarzy, która odbyła się w Walencji (Hiszpania) w Listopadzie 2010.
Młodszy Zarządca Nieruchomości
- Zarządzanie obiektem Centrum Handlowego w każdym aspekcie jego działalności oraz nadzór nad pracą serwisów obsługujących nieruchomość
- Współpraca przy wszystkich bieżących sprawach z najemcami (monitoring, windykacja należności, rozliczanie kosztów)
- Prowadzenie baz danych oraz administrowanie obiegu dokumentów
- Koordynacja akcji PR oraz marketingowych
- Współpraca w zakresie tworzenia oraz realizacji budżetu operacyjnego obiektu
- Nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi
- Analiza rynku lokalnego
- Monitorowanie przestrzegania regulaminów obowiązujących w Centrum oraz wprowadzenie i egzekwowanie wewnętrznych procedur obsługi obiektu
- Współudział w sporządzaniu miesięcznych raportów z bieżącej działalności
- Współpraca przy wszystkich bieżących sprawach z najemcami (monitoring, windykacja należności, rozliczanie kosztów)
- Prowadzenie baz danych oraz administrowanie obiegu dokumentów
- Koordynacja akcji PR oraz marketingowych
- Współpraca w zakresie tworzenia oraz realizacji budżetu operacyjnego obiektu
- Nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi
- Analiza rynku lokalnego
- Monitorowanie przestrzegania regulaminów obowiązujących w Centrum oraz wprowadzenie i egzekwowanie wewnętrznych procedur obsługi obiektu
- Współudział w sporządzaniu miesięcznych raportów z bieżącej działalności
Koordynator biura regionalengo
- Koordynowanie wszelkich zadań administracyjnych w biurze regionalnym Colliers International
- Pomoc w przygotowaniu procedur dla biura regionalnego w współpracy z biurem głównym w Warszawie
- Wspomaganie szefa biura we Wrocławiu, Partnera Zarządzającego i Dyrektora Operacyjnego w budowaniu relacji z klientami i zdobywaniu zleceń dla Colliers International
- Kontakt z potencjalnymi klientami z rejonu Wrocławia i okolic
- Kontakt z istniejącymi klientami Colliers International
- Pomoc w przygotowaniu procedur dla biura regionalnego w współpracy z biurem głównym w Warszawie
- Wspomaganie szefa biura we Wrocławiu, Partnera Zarządzającego i Dyrektora Operacyjnego w budowaniu relacji z klientami i zdobywaniu zleceń dla Colliers International
- Kontakt z potencjalnymi klientami z rejonu Wrocławia i okolic
- Kontakt z istniejącymi klientami Colliers International
Szkolenia i kursy
Kurs ISO 9001:2008
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
Inne
Grupy
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
Kuchnia Polska
Dla smakoszy tradycyjnych polskich potraw i napitków z kuchni pałacowych, dworskich jak i spod strzech
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
Od kuchni
Gotowanie dla amatorów i pasjonatów. Kuchnia dla początkujących i poszukujących. Jedzenie dla fanu i dla fanów :)
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-