Umiejętności
Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
język rosyjski - średniozaawansowany
Fast Profit
obsługa programu WF MAG
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
Zakres obowiązków:
• praca przy realizacji sprzedaży nowego produktu,
• pozyskiwanie i obsługa klientów z terenu całej Polski,
• składanie ofert, negocjacje handlowe,
• promocja produktów, dbanie o kanały sprzedaży,
• monitoring rynku.
• praca przy realizacji sprzedaży nowego produktu,
• pozyskiwanie i obsługa klientów z terenu całej Polski,
• składanie ofert, negocjacje handlowe,
• promocja produktów, dbanie o kanały sprzedaży,
• monitoring rynku.
Specjalista ds. Handlu, Stal nierdzewna i Metale nieżelazne
thyssenkrupp Materials Poland S.A.
Zakres obowiązków:
• realizacja planów sprzedażowych,
• pozyskiwanie nowych odbiorców, budowanie długofalowych relacji z klientami detalicznymi I hurtowymi,
• negocjacje handlowe (w tym zawieranie długoterminowych kontraktów),
• zarządzanie asystentem handlowych.
• realizacja planów sprzedażowych,
• pozyskiwanie nowych odbiorców, budowanie długofalowych relacji z klientami detalicznymi I hurtowymi,
• negocjacje handlowe (w tym zawieranie długoterminowych kontraktów),
• zarządzanie asystentem handlowych.
Przedstawiciel Handlowy, Stal nierdzewna
thyssenkrupp Materials Poland S.A.
Zakres obowiązków:
• pozyskiwanie nowych odbiorców, budowanie długofalowych relacji z klientami detalicznymi,
• realizacja planów sprzedażowych,
• odbudowa kontaktów handlowych z nieaktywnymi klientami z bazy firmy,
• wystawianie dokumentacji sprzedażowej.
• pozyskiwanie nowych odbiorców, budowanie długofalowych relacji z klientami detalicznymi,
• realizacja planów sprzedażowych,
• odbudowa kontaktów handlowych z nieaktywnymi klientami z bazy firmy,
• wystawianie dokumentacji sprzedażowej.
Konsultant ds pracy tymczasowej
Zakres obowiązków:
• obsługa firm w zakresie dostarczania pracowników,
• nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z instytucjami wspierającymi proces rekrutacji,
• systematyczne budowanie oraz aktualizowanie bazy kandydatów,
• organizacja i koordynacja działań zmierzających do uzyskania przez pracownika wszelkich niezbędnych dokumentów i szkoleń wymaganych do podjęcia pracy,
• bieżąca obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej oraz kadrowo płacowej, w tym rozliczanie pracowników na podstawie ewidencji czasu pracy (ok. 200 osób),
• sporządzanie raportów z podejmowanych działań w zakresie określanym przez pracodawcę oraz klientów,
• przygotowywanie danych do zafakturowania klienta,
• monitoring rynku,
• pozyskiwanie nowych klientów poprzez cold visit, cold calling.
• obsługa firm w zakresie dostarczania pracowników,
• nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z instytucjami wspierającymi proces rekrutacji,
• systematyczne budowanie oraz aktualizowanie bazy kandydatów,
• organizacja i koordynacja działań zmierzających do uzyskania przez pracownika wszelkich niezbędnych dokumentów i szkoleń wymaganych do podjęcia pracy,
• bieżąca obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej oraz kadrowo płacowej, w tym rozliczanie pracowników na podstawie ewidencji czasu pracy (ok. 200 osób),
• sporządzanie raportów z podejmowanych działań w zakresie określanym przez pracodawcę oraz klientów,
• przygotowywanie danych do zafakturowania klienta,
• monitoring rynku,
• pozyskiwanie nowych klientów poprzez cold visit, cold calling.
Konsultant ds. Pracy Tymczasowej- Staż
Zakres obowiązków:
• redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych,
• selekcja aplikacji,
• aktualizacja bazy kandydatów,
• stały kontakt z kandydatem w celu przedstawienia oferty,
• rekrutacja kandydatów oraz umawianie spotkań,
• obsługa administracyjna pracownika,
• zakładanie oraz przedłużanie umów pracowników,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
• redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych,
• selekcja aplikacji,
• aktualizacja bazy kandydatów,
• stały kontakt z kandydatem w celu przedstawienia oferty,
• rekrutacja kandydatów oraz umawianie spotkań,
• obsługa administracyjna pracownika,
• zakładanie oraz przedłużanie umów pracowników,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
Współwłaściciel restauracji
Rodzinna działalność gospodarcza
Zakres obowiązków:
• rekrutacja pracowników,
• organizacja pracy oraz nadzór nad prawidłowym wykonaniem obowiązków przez pracowników,
• obsługa klienta,
• realizacja zamówień, przyjmowanie dostaw, zaopatrzenie,
• wystawianie faktur,
• organizacja imprez oraz reklama.
• rekrutacja pracowników,
• organizacja pracy oraz nadzór nad prawidłowym wykonaniem obowiązków przez pracowników,
• obsługa klienta,
• realizacja zamówień, przyjmowanie dostaw, zaopatrzenie,
• wystawianie faktur,
• organizacja imprez oraz reklama.
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i