Alina Sulgostowska

Kierownik grupy tematycznej, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Rozwiązywanie problemów praca pod presją czasu Wdrażanie produktu wdrażanie nowych projektów kreatywność i samodzielność w działaniu Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac punktualność i terminowość realizacji zadań przejawianie inicjatywy i zaangażowania

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik grupy tematycznej
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Zarządzanie portfolio (36 produktów ) z branży wydawniczej - rynek B2B o tematyce:
Ochrona zdrowia
Transport i logistyka
Ochrona środowiska
Produkcja
Branża elektryczna
BHP

Kreowanie i wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług

Optymalizacja procesów sprzedażowych i poprawa rentowności porftfolio produktów

Promocja produktów w marketingu bezpośrednim (TM) i pośrednim (online, w tym social media i Google Adwords)

Zarządzanie zespołem 19 product managerów i redaktorów (pracowników i współpracowników)
Logo
Kierownik grupy tematycznej
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Kierowanie i rozwijanie grupy tematycznej publikacji fachowych dla branży B2B:
Ochrona zdrowia
Transport
Ochrona danych osobowych
Komputery i Nowe Technologie

Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Senior Product Manager
Zarządzanie i rozwijanie grupy produktów (B2B) z branży TSL:
Firma transportowa (poradnik)
Kierowca w firmie (magazyn)
Zarządzający transportem (magazyn)
Transport-expert.pl (portal)
Książki, e-booki, szkolenia dla branży transportowej

Zarządzanie i rozwijanie grupy produktów (B2B) z branży healthcare and business:
Stomatologia w Praktyce (miesięcznik, od sierpień 2017)
Dokumentacja Medyczna w Praktyce (miesięcznik)
Healthcare Management Magazine (dwumiesięcznik)
Healthcare+ Magazyn Menedżerów Ochrony Zdrowia (wersja mobilna)
Zarządzanie Placówką Medyczną (miesięcznik)
Nowe Technologie IT w Ochronie Zdrowia (kwartalnik)
publikacje książkowe, e-booki
szkolenia i konferencje
serwiszoz.pl (serwis internetowy)

Strategie Biznesu (miesięcznik)
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Product manager magazynów i konferencji dla branży healthcare

Szkolenia i kursy

Psychologia szefa czerwiec-wrzesień 2019

Kongres forSocialMedia - 22 styczeń 2019

Kongres forSocialMedia - 15 luty 2018

Marketing ROI na rynku wydawnictw profesjonalnych - 23/24 czerwiec 2016 (Michał Dziekoński, MBA/ACM)

M@il My Day - konferencja email marketingowa, 20/21 kwietnia 2016

Online copywriting Bootcamp: How to Increase Your Results from Emails and Landing Pages (Jim Sinkinson, Fired Up! Marketing) - warsztaty, marzec 2016
How to Create a Powerful Content Architecture: Increase Sales, Renewals and Customer Satisfaction - (Jim Sinkinson, Fired Up! Marketing) - warsztaty, marzec 2016

Seminarium e-marketingowe "Era e-marketera" (Brain Juice Group)- grudzień 2014

Jak shopper marketing może wzmocnić skuteczność kampanii zintegrowanych? O czym najczęściej zapominamy w planowaniu komunikacji BTL? - warsztaty, listopad 2013

Cykl życia projektu - od pomysłu do zakończenia i rozliczenia" (EFICOM) - szkolenie, grudzień 2012

Doskonalenie kompetencji managerskich (Target Consulting Center) - warsztat, listopad 2012

Innowacyjność i rozwiązywanie problemów (Gamma) - szkolenie, wrzesień 2012

Efektywna komunikacja w organizacji (Gamma) - szkolenie, lipiec 2012

Analiza otoczenia i potencjału firmy (Akademia Leona Koźmińskiego) - szkolenie, listopad 2011

Prowadzenie i zarządzanie kampaniami Google Adwords oraz znajomość zasad marketingu w wyszukiwarkach na poziomie średniozaawansowanym (Google) - szkolenie, luty 2010

Sztuka Pisania Tekstów Reklamowych i Ofert (Instytut Rozwoju Biznesu) - szkolenie, grudzień 2007 r.

Edukacja

Logo
Zdrowie Publiczne, magisterskie
Akademia Medyczna w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

medycyna stylu życia, psychologia zdrowia, kultura hebrajska

Inne

M@il My Day - konferencja email marketingowa, 20/21 kwietnia 2016

Email Marketing Maraton GetResponse - udział, marzec 2014

5 Forum Marketingu Zintegrowanego "Kampania Zintegrowna 360-2013" - udział, listopad 2013

6 Forum Marketingu Zintegrowanego "90-180-360 Kampania Zintegrowana Z Potrzebami I Budżetem" - udział, listopad 2014

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Grupa skierowana jest do osób związanych z opieką zdrowotną. OPIEKA ZDROWOTNA ZARZĄDZANIE MARKETING KLINIKI SZPITALE PRZYCHODNIE UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE