Alicja Podkalicka
Supply Chain Manager
Łódź,
Łódź Voivodeship,
Poland
Umiejętności
Ofertowanie
COGS
Elektroniczna wymiana danych
Lean Manufacturing
Lotus Notes
Microsoft Office
Outlook Express
Salesforce.com
SAP
SAP APO
5. Dlaczego
SOX
PRINCE2 Fundation
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Procesu Obsługi Klientów
Zarządzanie pracą zespołu obsługującego rynek krajowy w zakresie chirurgii okulistycznej, ortopedii i sprzedaży bezpośredniej.
Kompleksowa obsługa klienta od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury.
Praca w stałym kontakcie ze wszystkimi działami korporacji.
Praca z uwzględnieniem procedur wewnętrznych firmy oraz GDP i SOX.
Obsługa konsygnacji szpitalnych, umów przetargowych.
Kompleksowa obsługa klienta od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury.
Praca w stałym kontakcie ze wszystkimi działami korporacji.
Praca z uwzględnieniem procedur wewnętrznych firmy oraz GDP i SOX.
Obsługa konsygnacji szpitalnych, umów przetargowych.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Czynny udział w tworzeniu nowego działu firmy
- Udział w procesie przejęcia firmy CROMA-PHARMA
- Kompleksowa obsługa klienta od przyjęcia zlecenia do wystawienia faktury
- praca w środowisku SAP (moduł SD)
- wsparcie zespołu sprzedażowego w osiąganiu targetów
- opracowywanie i wdrażanie usprawnień procesowych
- współpraca z działem logistyki, księgowości, zamówień publicznych, planowania i finansowym
- Udział w procesie przejęcia firmy CROMA-PHARMA
- Kompleksowa obsługa klienta od przyjęcia zlecenia do wystawienia faktury
- praca w środowisku SAP (moduł SD)
- wsparcie zespołu sprzedażowego w osiąganiu targetów
- opracowywanie i wdrażanie usprawnień procesowych
- współpraca z działem logistyki, księgowości, zamówień publicznych, planowania i finansowym
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kompleksowa obsługa klienta eksportowego.
- Tworzenie ofert na podstawie danych giełdowych,
- Procesowanie zamówień klienta w systemie SAP
- Bieżący kontakt z klientem za pomocą platformy salesforce.com
- Organizowanie wysyłek, dbanie o terminowość dostaw
- Fakturowanie, ewentualne korekty
- Kontakt z urzędami celnymi
- Współpraca z działem planowania/produkcji/jakości/spedycji
- Wdrażanie nowego systemu dla firmy - trener
- Tworzenie ofert na podstawie danych giełdowych,
- Procesowanie zamówień klienta w systemie SAP
- Bieżący kontakt z klientem za pomocą platformy salesforce.com
- Organizowanie wysyłek, dbanie o terminowość dostaw
- Fakturowanie, ewentualne korekty
- Kontakt z urzędami celnymi
- Współpraca z działem planowania/produkcji/jakości/spedycji
- Wdrażanie nowego systemu dla firmy - trener
Customer Service Specialist
Receiving and processing all orders coming from customers/requestors,
Respond to routine customer enquiries concerning service ordered
Monitor & review performance appraisal indicators (KPI) describing service level for customers being in charge of
Maintain communication on a daily basis with customers and take action in order to respond on their needs
Coordination of information flow between customers and associates
Support management in providing data and analyses
Respond to routine customer enquiries concerning service ordered
Monitor & review performance appraisal indicators (KPI) describing service level for customers being in charge of
Maintain communication on a daily basis with customers and take action in order to respond on their needs
Coordination of information flow between customers and associates
Support management in providing data and analyses
Szkolenia i kursy
"Ogniwo-energia do działania jest w tobie"
"Excel - kurs średniozaawansowany"
"Profesjonalna obsługa klienta"
SAP APO
"Excel - kurs średniozaawansowany"
"Profesjonalna obsługa klienta"
SAP APO
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zainteresowania
kino hiszpańskie, taniec towarzyski
Grupy
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży