Alicja Podkalicka

Alicja Podkalicka

Supply Chain Manager
Łódź, Łódź Voivodeship, Poland

Umiejętności

Ofertowanie COGS Elektroniczna wymiana danych Lean Manufacturing Lotus Notes Microsoft Office Outlook Express Salesforce.com SAP SAP APO 5. Dlaczego SOX PRINCE2 Fundation

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Philips Polska Sp. z o.o.
Supply Chain Manager
Valeant Pharmaceuticals
Mł. Kierownik Działu Obsługi Klientów
Valeant Pharmaceuticals
Koordynator Procesu Obsługi Klientów
Zarządzanie pracą zespołu obsługującego rynek krajowy w zakresie chirurgii okulistycznej, ortopedii i sprzedaży bezpośredniej.
Kompleksowa obsługa klienta od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury.
Praca w stałym kontakcie ze wszystkimi działami korporacji.
Praca z uwzględnieniem procedur wewnętrznych firmy oraz GDP i SOX.
Obsługa konsygnacji szpitalnych, umów przetargowych.
Valeant Pharmaceuticals
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Czynny udział w tworzeniu nowego działu firmy
- Udział w procesie przejęcia firmy CROMA-PHARMA
- Kompleksowa obsługa klienta od przyjęcia zlecenia do wystawienia faktury
- praca w środowisku SAP (moduł SD)
- wsparcie zespołu sprzedażowego w osiąganiu targetów
- opracowywanie i wdrażanie usprawnień procesowych
- współpraca z działem logistyki, księgowości, zamówień publicznych, planowania i finansowym
TELEFONIKA KABLE S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kompleksowa obsługa klienta eksportowego.
- Tworzenie ofert na podstawie danych giełdowych,
- Procesowanie zamówień klienta w systemie SAP
- Bieżący kontakt z klientem za pomocą platformy salesforce.com
- Organizowanie wysyłek, dbanie o terminowość dostaw
- Fakturowanie, ewentualne korekty
- Kontakt z urzędami celnymi
- Współpraca z działem planowania/produkcji/jakości/spedycji
- Wdrażanie nowego systemu dla firmy - trener
Enersys Sp.zo.o
Customer Service Specialist
Receiving and processing all orders coming from customers/requestors,
Respond to routine customer enquiries concerning service ordered
Monitor & review performance appraisal indicators (KPI) describing service level for customers being in charge of
Maintain communication on a daily basis with customers and take action in order to respond on their needs
Coordination of information flow between customers and associates
Support management in providing data and analyses

Szkolenia i kursy

"Ogniwo-energia do działania jest w tobie"
"Excel - kurs średniozaawansowany"
"Profesjonalna obsługa klienta"
SAP APO

Edukacja

Logo
Służba zagraniczna, studia podyplomowe
European Academy of Diplomacy
Logo
Filologia, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja

Zainteresowania

kino hiszpańskie, taniec towarzyski

Grupy

Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży