Alicja Rzeczkowska

Territory Marketing Communication Manager, Somfy Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Reklama BTL Współpraca biznesowa Komunikacja korporacyjna Digital Marketing E-commerce planowanie eventów Targi Internet Programy lojalnościowe Marketing Budget Management Komunikacja Marketingowa Planowanie Komunikacji Marketingowej zarządzanie marketingiem Marketing Mix Strategia marketingowa Media Planowanie mediów Reklama online Marketing internetowy Public Relations Publikacje Prawo jazdy kat B Marketing B2C2B Strategia Marketingowa B2B

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Somfy Sp. z o.o.
Business Area Communication Manager ( Polska, Kraje Bałtyckie, Rosja, Czechy, Słowacja, Węgry, Chorw
Dodatkowe obowiązki poza zakresem, Territory Marketing Manager:

- wprowadzenie nowych narzędzi do zarządzania zasobami marketingowymi
- wprowadzenie i nadzór nad procesem ochrony TM i copy right
- monitorowanie spójności i zgodności ze strategią korporacyjną lokalnych planów marketingowych
- przygotowywanie i dystrybucja materiałów na terenie Business Area
Somfy Sp. z o.o.
Territory Marketing Communication Manager ( Polska, Litwa, Łotwa, Estonia)
• Tworzenie i realizacja budżetu marketingowego
• Przygotowanie materiałów informacyjnych: ulotki, katalogi, prospekty
• Współpraca wydawnictwami branżowymi, portalami internetowymi itp.
• Wdrożenie nowej wersji oraz aktualizacja strony internetowej
• Przygotowanie stanowisk wystawienniczych na targach budowlanych w Polsce: BUDMA
• Prowadzenie kampanii telewizyjnej, współpraca z domami mediowymi
• Rewitalizacja i prowadzenie programu lojalnościowego
• Prowadzenie wspólnych działań promocyjnych z klientami B2B
• Organizacja wyjazdów integracyjnych dla klientów B2B
• Planowanie i wdrażanie wspólnych przedsięwzięć pomiędzy Somfy- Philips, Somfy- Vellux.
• Wdrożenie i przestrzeganie nowych zasad standardów wizualnych (nowy Marketing Guideline)
• Współpraca z marketing managerami ze wszystkich oddziałów firmy na świecie.
• Ścisła współpraca z działem handlowym
Testo Sp. z o.o.
Marketing Communication Manager
- Tworzenie i realizacja lokalnego planu I budżetu marketingowego
- Przygotowanie materiałów marketingowych: ulotki, broszury, katalogi
- Współtworzenie strategii PR I marketing internetowego
- Współpraca z agencjami marketingowymi
- Organizacja imprez firmowych: głównie targi

Szkolenia i kursy

Controlling marketingowy
Jak skutecznie prowadzić prezentacje?
Podyplomowe studia analiz marketingowych

Edukacja

Logo
Marketing, magisterskie
SGH, Podyplomowe Studia Analiz Marketingowych
Logo
Magisterskie Dzienne Studium Stosunków Miedzynarodowych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni

Zainteresowania

teatr, gry komputerowe i planszowe

Organizacje

-

Inne

-

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Field Marketing BTL
Field Marketing BTL
Grupa zrzeszająca ludzi aktywnie działających w branży field marketing w sektorze BTL.
 Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa absolwentow, pracownikow naukowych, studentow oraz sympatykow Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Studio Skutecznej Reklamy
Studio Skutecznej Reklamy
Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową (wizerunkową)?
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.