Umiejętności
Reklama
Reklama BTL
Współpraca biznesowa
Komunikacja korporacyjna
Digital Marketing
E-commerce
planowanie eventów
Targi
Internet
Programy lojalnościowe
Marketing Budget Management
Komunikacja Marketingowa
Planowanie Komunikacji Marketingowej
zarządzanie marketingiem
Marketing Mix
Strategia marketingowa
Media
Planowanie mediów
Reklama online
Marketing internetowy
Public Relations
Publikacje
Prawo jazdy kat B
Marketing B2C2B
Strategia Marketingowa B2B
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Business Area Communication Manager ( Polska, Kraje Bałtyckie, Rosja, Czechy, Słowacja, Węgry, Chorw
Dodatkowe obowiązki poza zakresem, Territory Marketing Manager:
- wprowadzenie nowych narzędzi do zarządzania zasobami marketingowymi
- wprowadzenie i nadzór nad procesem ochrony TM i copy right
- monitorowanie spójności i zgodności ze strategią korporacyjną lokalnych planów marketingowych
- przygotowywanie i dystrybucja materiałów na terenie Business Area
- wprowadzenie nowych narzędzi do zarządzania zasobami marketingowymi
- wprowadzenie i nadzór nad procesem ochrony TM i copy right
- monitorowanie spójności i zgodności ze strategią korporacyjną lokalnych planów marketingowych
- przygotowywanie i dystrybucja materiałów na terenie Business Area
Territory Marketing Communication Manager ( Polska, Litwa, Łotwa, Estonia)
• Tworzenie i realizacja budżetu marketingowego
• Przygotowanie materiałów informacyjnych: ulotki, katalogi, prospekty
• Współpraca wydawnictwami branżowymi, portalami internetowymi itp.
• Wdrożenie nowej wersji oraz aktualizacja strony internetowej
• Przygotowanie stanowisk wystawienniczych na targach budowlanych w Polsce: BUDMA
• Prowadzenie kampanii telewizyjnej, współpraca z domami mediowymi
• Rewitalizacja i prowadzenie programu lojalnościowego
• Prowadzenie wspólnych działań promocyjnych z klientami B2B
• Organizacja wyjazdów integracyjnych dla klientów B2B
• Planowanie i wdrażanie wspólnych przedsięwzięć pomiędzy Somfy- Philips, Somfy- Vellux.
• Wdrożenie i przestrzeganie nowych zasad standardów wizualnych (nowy Marketing Guideline)
• Współpraca z marketing managerami ze wszystkich oddziałów firmy na świecie.
• Ścisła współpraca z działem handlowym
• Przygotowanie materiałów informacyjnych: ulotki, katalogi, prospekty
• Współpraca wydawnictwami branżowymi, portalami internetowymi itp.
• Wdrożenie nowej wersji oraz aktualizacja strony internetowej
• Przygotowanie stanowisk wystawienniczych na targach budowlanych w Polsce: BUDMA
• Prowadzenie kampanii telewizyjnej, współpraca z domami mediowymi
• Rewitalizacja i prowadzenie programu lojalnościowego
• Prowadzenie wspólnych działań promocyjnych z klientami B2B
• Organizacja wyjazdów integracyjnych dla klientów B2B
• Planowanie i wdrażanie wspólnych przedsięwzięć pomiędzy Somfy- Philips, Somfy- Vellux.
• Wdrożenie i przestrzeganie nowych zasad standardów wizualnych (nowy Marketing Guideline)
• Współpraca z marketing managerami ze wszystkich oddziałów firmy na świecie.
• Ścisła współpraca z działem handlowym
Marketing Communication Manager
- Tworzenie i realizacja lokalnego planu I budżetu marketingowego
- Przygotowanie materiałów marketingowych: ulotki, broszury, katalogi
- Współtworzenie strategii PR I marketing internetowego
- Współpraca z agencjami marketingowymi
- Organizacja imprez firmowych: głównie targi
- Przygotowanie materiałów marketingowych: ulotki, broszury, katalogi
- Współtworzenie strategii PR I marketing internetowego
- Współpraca z agencjami marketingowymi
- Organizacja imprez firmowych: głównie targi
Szkolenia i kursy
Controlling marketingowy
Jak skutecznie prowadzić prezentacje?
Podyplomowe studia analiz marketingowych
Jak skutecznie prowadzić prezentacje?
Podyplomowe studia analiz marketingowych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Zainteresowania
teatr, gry komputerowe i planszowe
Organizacje
-
Inne
-
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Field Marketing BTL
Grupa zrzeszająca ludzi aktywnie działających w branży field marketing w sektorze BTL.
Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa absolwentow, pracownikow naukowych, studentow oraz sympatykow Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)