Alicja Rukowicz

wizerunek i rozwój firmy
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Polskie Radio S.A
Agencja Promocji
Logo
konsultant ds. wizerunku marki
Loża A5 Sp. z o.o.
Galposter Sp. z o.o.
Koordynator ds. Rozwoju
News Outdoor Poland S.A.
Specjalista ds. Rozwoju
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Alicja wykazywała się w pracy ogromną sumiennością i kreatywnością. Jako jej współpracownik mogłem być pewien o dobrą atmosferę w pracy. Wielkie dzięki za współpracę !

Edukacja

Logo
Zarządzanie Marką, studia podyplomowe
SGH
Logo
Instytut Lingwistyki Stosowanej, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Uniwersyteckie Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Francuskiego, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Francja: Kontakty handlowe we Francji, import-export, transport
Francja: Kontakty handlowe we Francji, import-export, transport
Poszukuje nowe kontakty biznesowe w Polsce (usługi, import-export). Osoby zainteresowane biznesem we Francji zapraszam do współpracy (www.polcom.com).
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Francais en Pologne
Francais en Pologne
Club d'échanges, de discussions et de rencontres pour la communauté francophone établie en Pologne.
FRANCUSKA STREFA
FRANCUSKA STREFA
Dla wszystkich związanych biznesowo z Francją, prowadzących francuskie kafejki, sklepy, szkoły francuskiego, banki, organizacje etc. Skupmy się w jednym miejscu, podajmy kontakt www. (Pour toutes l
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
marketing terytorialny
marketing terytorialny
Grupa ma zajmować się zagadnieniami z dziedzin takich jak promocja miast, regionów, krajów - w tym oczywiście przypadkiem Polski, ich wizerunkiem, tożsamością. Innymi słowy procesem kreacji i zarządza
Paris
Paris
Grupa dla osób mieszkających w Paryżu lub zainteresowanych tym miastem.
po francusku
po francusku
po francusku na okrągło
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie