Alicja Pleskacz

Project Manager, HRBC Group
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Kontrola kosztów Szkolenia pracowników Rekrutacja Visual Merchandising Zarządzanie zespołem sprzedawców prowadzenie działalności gospodarczej, rozliczanie obsługa MS Office, systemów operacyjnych Windows, Internetu Zachowanie wysokich standardów obsługi klienta zarządzanie obrotem magazynowym

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

HRBC Group
Project Manager
- Zarządzanie projektem oddelegowania pracowników na rynek zagraniczny (Belgia)
- Planowanie projektu, organizacja i kontrola realizacji
- Biznesowy kontakt z klientem zagranicznym
- Rekrutacja
- Kompleksowa obsługa kandydatów (zatrudnienie, formalności wyjazdowe, organizacja transportu oraz zakwaterowania)
- Rozliczanie pracowników, kosztów - budowa oraz kontrola założeń budżetu
- Raportowanie
- Współpraca i koordynacja z działami sprzedaży, kadr i płac, marketingu
HRBC Group
Specjalista ds. rekrutacji
- Samodzielna realizacja procesów rekrutacyjnych
- Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach, poszukiwanie dodatkowych źródeł pozyskiwania kandydatów
- Zarządzanie bazą kandydatów (weryfikacja aktualnej sytuacji zawodowej zarejestrowanych kandydatów, uzupełnianie zmian w doświadczeniu, monitoring spływu aplikacji)
- Operacyjny kontakt z Klientem – dbałość o pozytywne relacje, koordynacja zatrudnienia pracowników oraz ich bieżąca obsługa
- Administrowanie oraz raportowanie działań rekrutacyjnych
House, LPP S.A,
Kierownik
• prowadzenie działalności gospodarczej,
• prowadzenie dokumentacji księgowej
• zarządzanie 20osobowym zespołem,
• rekrutacja i szkolenie personelu,
• feedback, oceny okresowe pracowników
• realizacja planów sprzedażowych,
• kontrola i analiza kosztów salonu,
• zarządzanie obrotem magazynowym,
• zachowanie standardów visual merchandisingu oraz jakości obsługi klienta
• bieżąca analiza i raportowanie wyników
House, LPP S.A,
Asystent kierownika
Zarządzanie czasem pracy 10-15 osobowego zespołu
Realizaja planów sprzedażowych
Analiza oraz raportowanie wyników
Prawidłowy obieg dokumentów reklamacyjnych i kasowych
Zachowanie standardów obsługi klienta oraz VM
Szkolenie nowych pracowników
House, LPP S.A,
Sprzedawca
Aktywna obsługa klienta na sali sprzedaży,
dbałość o zachowanie standardów Visual visual merchandising
obsługa kasy fiskalnej
DNA Sp. z o.o.
Hostessa/Promotor
aktywna promocja produktów
rozdawanie ulotek
sprzedaż bezpośrednia
obsługa klienta z zachowaniem standardów

Szkolenia i kursy

Kurs komunikacji interpersonalnej
Szkolenie "ABC Menegera"
Szkolenie "Train the trainers"

Edukacja

Logo
Filologia Polska, licencjackie
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Logo
humanistyczny, średnie
VII Liceum Ogólnokształcące im. Zofii Nałkowskiej w Krakowie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą