Alicja Pater

Dyrektor Marketingu i Wsparcia Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing Internet Marketing Social Media Marketing rekrutacja Zarządzanie zespołem Planowanie strategiczne Reklama negocjacje handlowe Analiza rynku zarządzanie marką Zarządzanie Sprzedażą PR produktowy Prawo jazdy kat B Ekonomia Badania marketingowe Badania Rynku Visual Merchanidising CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu marketing produktu kampanie internetowe kampanie promocyjne Druk cyfrowy zarządzanie budżetem marketingowym Targi międzynarodowe - organizacja oraz uczestnictwo kampanie ATL i BTL Druk offsetowy Druk wielkoformatowy

Języki

rosyjski
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Vinderen Sp. z o.o.
Dyrektor Marketingu i Wsparcia Sprzedaży
Tworzę oraz nadzoruję realizację projektów mix marketingowych i sprzedażowych dla marek znajdujących się w portfolio spółki. Mentoruję i koordynuję pracę zespołu wsparcia sprzedaży B2B, B2C w kanale tradycyjnym i nowoczesnym oraz NB. Aktywnie poszukuję nowych możliwości ulepszenia prowadzonych projektów. Planuję i efektywnie zarządzam powierzonym budżetem marketingowym. Zarządzam content marketingiem i Social Mediami. Nadzoruję realizację kampanii ATL, BTL, digital, aplikacji mobilnych, materiałów POS. Rekomenduję działania CSR.
Marquard Media Polska
New Business Development Manager
Do głównych zadań należy opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla klientów New Business wydawnictwa w celu zbudowania ich silnej pozycji i umacniania rozpoznawalności marki na rynku. Zarządzanie operacyjne i rozwój nowych projektów marketingowych w portfolio tytułów i mediów wydawnictwa (digital, Social Media, print & event project). Współpraca z klientami z branży odzieżowej, kosmetycznej, nowych technologii, farmaceutycznej i dóbr luksusowych.
reADymADe dom produkcyjny
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Stworzenie i zarządzanie wizerunkiem firmy.
Opracowanie strategii komunikacji i sprzedaży produktów firmy. Optymalizacja budżetu marketingowego w oparciu o analizę sprzedaży. Planowanie i koordynacja pracy działu marketingu.
Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży. Szkolenie handlowców i rozliczanie efektów sprzedaży.
Przygotowanie kampanii promocyjnych, akcji sprzedażowych, konkursów, programów lojalnościowych dla klientów B2B i B2C w oparciu o analizę rynku i działań konkurencji. Negocjacje handlowe ze strategicznymi klientami. Rekomendacja i implementacja mediaplanów kampanii reklamowych. Optymalizacja kosztów i koordynacja eventów, targów, cross promocji, samplingów, ambientu, spotów reklamowych, filmów promocyjnych.
Logo
Media Planner/Buyer
Inititive Media Warszwa
Planowanie i implementacja kampanii mediowych dla Klienta Telekomunikacja Polska i Orange.
Zakup i rozliczanie kosztów kampanii w mediach. Niestandardowe kampanie mediowe i sprzedażowe z wykorzystaniem materiałów POS.
Kontakt z Klientem, cotygodniowy wspólny briefing z agencja kreatyną Leo Burnett i Publicis.
Kontakt z dostawcami mediów, agencjami ambientowymi, dostawcami usług.
Analiza i monitoring rynku.
Marketing sportowy.
AMS SA
Account Manager
AMS
Planowanie kampanii reklamowych dla klientów domów mediowych Universal Mc Cann, Initiative Media i Brand Connection.
Nadzorowanie przebiegu i realizacji kampanii OOH dla Unilever, Telekomunikacja Polska Orange, Plus, Johnson& Johnson, BMW, Millennium, Lukas Bank.
Grupa Agora
Key Account Manager
Współtworzenie biura reklamy i strategii marketingowej w tym sprzedaży powierzchni reklamowej przy wprowadzaniu nowego projektu wydawnictwa dziennika Nowy Dzień.
Szkolenie nowych pracowników BRiO. Promocja dziennika w mediach.
Kontakty i współpraca reklamowa ze strategicznymi klientami wydawnictwa i domami mediowymi.
Do działań marketingowych należało min. odpowiednia komunikacja projekty, promocja projektu w mediach, analiza sprzedaży, organizacja konkursów z nagrodami w postaci 5 aut dla czytelników.
Kontakt z redakcją, content marketing, artykuły sponsorowane, tworzenie niestandardowych rozwiązań reklamowych.
Axel Springer Polska
Manager ds. marketingu i sprzedaży - magazyny kobiece
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych dla klientów strategicznych wydawnictwa.
Kontakt z domami mediowymi i strategicznymi klientami wydawnictwa.
Niestandardowe rozwiązania reklamowe w tygodnikach kobiecych i prasie młodzieżowej (Pani Domu, Olivia, Na żywo, Blaski i Cienie, Popcorn i Dziewczyna)
Logo
Specjalista ds. klientów agencyjnych
Media Exspress
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi przy tworzeniu komunikacji marketingowej dla produktów z branży OTC, odzieżowej i turystycznej. Niestandardowe rozwiązania marketingowe dla strategicznych klientów wdrażane w obrębie tytułów wydawnictwa np. katalog Maxi Quelle, Neckerman, Bon Prix, płyty CD i DVD insertowane do miesięcznika Super Linia. Promocje, konkursy, cross promocje organizowane wspólnie z dziennikiem Super Express.

Szkolenia i kursy

2017 - Digital PR w praktyce - komunikacja w sieci/Rzeczpospolita Konferencje
2016 - Brand & Product Management/Gremi Media Sp. z o.o.
2016 - Reklama w SM i Online/MaxRoy.com Sp. z o.o.
2016 - Reklama w Social Mediach/PRoto Sp. z o.o.
2007 – Szkoła Mediów IM - AGB Arianna, Hunter, Ad Expert, Net Track, Radio Track, SMG/KRC
2006 - Aktywne zdobywanie klientów i budowanie dobrych relacji
2005 – Trudne negocjacje handlowe i asertywność
2005 – Szkolenie PBC, TGI, Expert Monitor
2004 – Negocjacje handlowe – technika i zasady
2001 - Profesjonalna sprzedaż – budowanie kontaktów handlowych i aktywnej sprzedaży
2001 - pakiet PBC, TGI, Expert Monitor

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Wydział Lingwistyki Stosowanej, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Snoorking, rolki, joga, zdrowa kuchnia, psychologia dzieci i młodzieży.

Organizacje

Wolontariat - Stowarzyszenie Akcja Miś,
SOS Wioski Dziecięce
Fundacja Mały Książe

Inne

Uprawnienia pedagogiczne do wykonywania zawodu

Prawo jazdy kat. B

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
BMW
BMW
Entuzjaści i posiadacze samochodów marki BMW.
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA... WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..." Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
DOTACJE UNIJNE
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
Japonia
Japonia
* sushi * gejsze * manga * anime *
LUKSUS      LUXUS
LUKSUS LUXUS
z najwyższej półki, najlepsze marki, godne polecenia...
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.