Umiejętności
Content Marketing
Internet
Marketing
Social Media Marketing
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Reklama
negocjacje handlowe
Analiza rynku
zarządzanie marką
Zarządzanie Sprzedażą
PR produktowy
Prawo jazdy kat B
Ekonomia
Badania marketingowe
Badania Rynku
Visual Merchanidising
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
marketing produktu
kampanie internetowe
kampanie promocyjne
Druk cyfrowy
zarządzanie budżetem marketingowym
Targi międzynarodowe - organizacja oraz uczestnictwo
kampanie ATL i BTL
Druk offsetowy
Druk wielkoformatowy
Języki
rosyjski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu i Wsparcia Sprzedaży
Tworzę oraz nadzoruję realizację projektów mix marketingowych i sprzedażowych dla marek znajdujących się w portfolio spółki. Mentoruję i koordynuję pracę zespołu wsparcia sprzedaży B2B, B2C w kanale tradycyjnym i nowoczesnym oraz NB. Aktywnie poszukuję nowych możliwości ulepszenia prowadzonych projektów. Planuję i efektywnie zarządzam powierzonym budżetem marketingowym. Zarządzam content marketingiem i Social Mediami. Nadzoruję realizację kampanii ATL, BTL, digital, aplikacji mobilnych, materiałów POS. Rekomenduję działania CSR.
New Business Development Manager
Do głównych zadań należy opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla klientów New Business wydawnictwa w celu zbudowania ich silnej pozycji i umacniania rozpoznawalności marki na rynku. Zarządzanie operacyjne i rozwój nowych projektów marketingowych w portfolio tytułów i mediów wydawnictwa (digital, Social Media, print & event project). Współpraca z klientami z branży odzieżowej, kosmetycznej, nowych technologii, farmaceutycznej i dóbr luksusowych.
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Stworzenie i zarządzanie wizerunkiem firmy.
Opracowanie strategii komunikacji i sprzedaży produktów firmy. Optymalizacja budżetu marketingowego w oparciu o analizę sprzedaży. Planowanie i koordynacja pracy działu marketingu.
Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży. Szkolenie handlowców i rozliczanie efektów sprzedaży.
Przygotowanie kampanii promocyjnych, akcji sprzedażowych, konkursów, programów lojalnościowych dla klientów B2B i B2C w oparciu o analizę rynku i działań konkurencji. Negocjacje handlowe ze strategicznymi klientami. Rekomendacja i implementacja mediaplanów kampanii reklamowych. Optymalizacja kosztów i koordynacja eventów, targów, cross promocji, samplingów, ambientu, spotów reklamowych, filmów promocyjnych.
Opracowanie strategii komunikacji i sprzedaży produktów firmy. Optymalizacja budżetu marketingowego w oparciu o analizę sprzedaży. Planowanie i koordynacja pracy działu marketingu.
Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży. Szkolenie handlowców i rozliczanie efektów sprzedaży.
Przygotowanie kampanii promocyjnych, akcji sprzedażowych, konkursów, programów lojalnościowych dla klientów B2B i B2C w oparciu o analizę rynku i działań konkurencji. Negocjacje handlowe ze strategicznymi klientami. Rekomendacja i implementacja mediaplanów kampanii reklamowych. Optymalizacja kosztów i koordynacja eventów, targów, cross promocji, samplingów, ambientu, spotów reklamowych, filmów promocyjnych.
Media Planner/Buyer
Inititive Media Warszwa
Planowanie i implementacja kampanii mediowych dla Klienta Telekomunikacja Polska i Orange.
Zakup i rozliczanie kosztów kampanii w mediach. Niestandardowe kampanie mediowe i sprzedażowe z wykorzystaniem materiałów POS.
Kontakt z Klientem, cotygodniowy wspólny briefing z agencja kreatyną Leo Burnett i Publicis.
Kontakt z dostawcami mediów, agencjami ambientowymi, dostawcami usług.
Analiza i monitoring rynku.
Marketing sportowy.
Zakup i rozliczanie kosztów kampanii w mediach. Niestandardowe kampanie mediowe i sprzedażowe z wykorzystaniem materiałów POS.
Kontakt z Klientem, cotygodniowy wspólny briefing z agencja kreatyną Leo Burnett i Publicis.
Kontakt z dostawcami mediów, agencjami ambientowymi, dostawcami usług.
Analiza i monitoring rynku.
Marketing sportowy.
Key Account Manager
Współtworzenie biura reklamy i strategii marketingowej w tym sprzedaży powierzchni reklamowej przy wprowadzaniu nowego projektu wydawnictwa dziennika Nowy Dzień.
Szkolenie nowych pracowników BRiO. Promocja dziennika w mediach.
Kontakty i współpraca reklamowa ze strategicznymi klientami wydawnictwa i domami mediowymi.
Do działań marketingowych należało min. odpowiednia komunikacja projekty, promocja projektu w mediach, analiza sprzedaży, organizacja konkursów z nagrodami w postaci 5 aut dla czytelników.
Kontakt z redakcją, content marketing, artykuły sponsorowane, tworzenie niestandardowych rozwiązań reklamowych.
Szkolenie nowych pracowników BRiO. Promocja dziennika w mediach.
Kontakty i współpraca reklamowa ze strategicznymi klientami wydawnictwa i domami mediowymi.
Do działań marketingowych należało min. odpowiednia komunikacja projekty, promocja projektu w mediach, analiza sprzedaży, organizacja konkursów z nagrodami w postaci 5 aut dla czytelników.
Kontakt z redakcją, content marketing, artykuły sponsorowane, tworzenie niestandardowych rozwiązań reklamowych.
Manager ds. marketingu i sprzedaży - magazyny kobiece
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych dla klientów strategicznych wydawnictwa.
Kontakt z domami mediowymi i strategicznymi klientami wydawnictwa.
Niestandardowe rozwiązania reklamowe w tygodnikach kobiecych i prasie młodzieżowej (Pani Domu, Olivia, Na żywo, Blaski i Cienie, Popcorn i Dziewczyna)
Kontakt z domami mediowymi i strategicznymi klientami wydawnictwa.
Niestandardowe rozwiązania reklamowe w tygodnikach kobiecych i prasie młodzieżowej (Pani Domu, Olivia, Na żywo, Blaski i Cienie, Popcorn i Dziewczyna)
Specjalista ds. klientów agencyjnych
Media Exspress
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi przy tworzeniu komunikacji marketingowej dla produktów z branży OTC, odzieżowej i turystycznej. Niestandardowe rozwiązania marketingowe dla strategicznych klientów wdrażane w obrębie tytułów wydawnictwa np. katalog Maxi Quelle, Neckerman, Bon Prix, płyty CD i DVD insertowane do miesięcznika Super Linia. Promocje, konkursy, cross promocje organizowane wspólnie z dziennikiem Super Express.
Szkolenia i kursy
2017 - Digital PR w praktyce - komunikacja w sieci/Rzeczpospolita Konferencje
2016 - Brand & Product Management/Gremi Media Sp. z o.o.
2016 - Reklama w SM i Online/MaxRoy.com Sp. z o.o.
2016 - Reklama w Social Mediach/PRoto Sp. z o.o.
2007 – Szkoła Mediów IM - AGB Arianna, Hunter, Ad Expert, Net Track, Radio Track, SMG/KRC
2006 - Aktywne zdobywanie klientów i budowanie dobrych relacji
2005 – Trudne negocjacje handlowe i asertywność
2005 – Szkolenie PBC, TGI, Expert Monitor
2004 – Negocjacje handlowe – technika i zasady
2001 - Profesjonalna sprzedaż – budowanie kontaktów handlowych i aktywnej sprzedaży
2001 - pakiet PBC, TGI, Expert Monitor
2016 - Brand & Product Management/Gremi Media Sp. z o.o.
2016 - Reklama w SM i Online/MaxRoy.com Sp. z o.o.
2016 - Reklama w Social Mediach/PRoto Sp. z o.o.
2007 – Szkoła Mediów IM - AGB Arianna, Hunter, Ad Expert, Net Track, Radio Track, SMG/KRC
2006 - Aktywne zdobywanie klientów i budowanie dobrych relacji
2005 – Trudne negocjacje handlowe i asertywność
2005 – Szkolenie PBC, TGI, Expert Monitor
2004 – Negocjacje handlowe – technika i zasady
2001 - Profesjonalna sprzedaż – budowanie kontaktów handlowych i aktywnej sprzedaży
2001 - pakiet PBC, TGI, Expert Monitor
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Snoorking, rolki, joga, zdrowa kuchnia, psychologia dzieci i młodzieży.
Organizacje
Wolontariat - Stowarzyszenie Akcja Miś,
SOS Wioski Dziecięce
Fundacja Mały Książe
SOS Wioski Dziecięce
Fundacja Mały Książe
Inne
Uprawnienia pedagogiczne do wykonywania zawodu
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA...
WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..."
Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.