Alicja Matysiak

STRABAG Sp. z o.o.
Koszalin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Merchandising Microsoft Office rekrutacja Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Sprzedaż Obsługa klienta Tworzenie planów i budżetów oraz kontrola ich wykonania Prawo pracy komunikatywność Obsługa komputera i urządzeń biurowych As 400 Finanse i Księgowość Księgowość / podatki punktualność i terminowość realizacji zadań Podstawy kadr i płac rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych dyscyplina i zorganizowanie zatrudnianie pracowników Kadry i Administracja Personalna Realizacja celów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Strabag Sp. z o.o.
Specjalista ds. Personalnych i Finansowych
• Sporządzanie dokumentów związanych z przyjmowaniem pracowników do pracy (skierowania na badanie, kontrola obiegu dokumentów),
• Miesięczne rozliczanie godzin pracy pracowników , ewidencja czasu pracy (system conSITE),
• Kontrola banku godzin / urlopów,
• Sporządzanie rocznych planów szkoleń dla pracowników,
• Kontrola otrzymywanych faktur zakupowych i ich weryfikacja pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem,
• Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem zgodności z podpisywanymi umowami, załącznikami,
• Dekretacja i księgowanie faktur w systemie finansowo - księgowym,
• Współudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
• Wystawianie rachunków wewnętrznych i zewnętrznych, not księgowych,
• Prowadzenie rozliczeń podwykonawców, dostawców i usługodawców,
•Znajomość przepisów prawa z obszaru finansów oraz zamówień publicznych ( w szczególności VAT, CIT, PIT, PZP, Ustawa o rachunkowości)
Strabag Sp. z o.o.
Specjalista ds. administracyjno - personalnych
• Sporządzanie dokumentów związanych z przyjmowaniem pracowników do pracy (skierowania na badanie, kontrola obiegu dokumentów),
• Miesięczne rozliczanie godzin pracy pracowników , ewidencja czasu pracy (system conSITE),
• Kontrolu banku godzin / urlopow,
• Sporządzanie rocznych planów szkoleń dla pracowników,
• Prowadzenie sekretariatu,
• Kompletowanie dokumentacji biura oraz archiwizacja dokumentów (program PUMA),
• Dbałość o sprawny przebieg i ewidencjonowanie korespondencji,
• Przygotowywanie narad, zebrań, konferencji , wyjazdów służbowych; organizacja rozmów i spotkań służbowych,
• Analiza rynku, zbieranie ofert oraz przygotowywanie propozycji podzleceń,
• Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, administracji, zamowień publicznych oraz regulacji koncernowych/wewnętrznych.
PKO Bank Polski
Młodszy Doradca- Kasjer
• Profesjonalna obsługa Klienta zgodna ze standardami Banku,
• Realizacja indywidualnego planu sprzedażowego i wyznaczonych celów,
• Promowanie wartości Banku.
Promod
Kierownik sklepu
• Określanie i pilotowanie celów handlowych dla sklepu,
• Briefingowanie i animowanie zespołu w celu osiągnięcia rozwoju obrotu,
• Gwarantowanie profesjonalnej obsługi Klienta wg polityki firmy,
• Kontrolowanie dziedziny merchandising’u z uwzględnieniem aspektu handlowego oraz zasad firmy,
• Efektywne organizowanie pracy zespołu w oparciu o procedury prawne,
• Mierzenie i kontrolowanie obranej strategii pracy,
• Utrzymanie odpowiedniego poziomu motywacji pracowników bez względu na aktualną sytuację w sklepie,
• Rozwijanie kompetencji współpracowników oraz tworzenie indywidualnych planów rozwoju dla każdego pracownika,
• Gwarantowanie zachowania procedur w zakresie prawa pracy, wynagrodzeń i bezpieczeństwa,
• Przystępowanie do rekrutacji Sprzedawców,
• Śledzenie i kontrolowanie kosztów zmiennych w celu zoptymalizowania rezultatów sklepu,
• Kontrola zapasu i zapewnienie jego odpowiedniej jakości,
• Panowanie nad poziomem ubytków,
• Realizowanie inwentaryzacji,
• Gwarantowanie odpowiedniego funkcjonowania sklepu oraz utrzymanie go w dobrym stanie.
Promod
Pierwszy sprzedawca
• Pilotowanie i animowanie zmiany oraz zespołu w oparciu o wyniki wraz z Kierownikiem Sklepu,
• Organizacja pracy zespołu w przypadku nieobecności Kierownika Sklepu,
Promod
Sprzedawca
• Aktywna obsługa Klienta oraz sprzedaż wg standardów firmy,
• Promowanie wartości firmy,
• Aplikowanie fundamentów merchandising’u oraz utrzymywanie porządku na sklepie,
• Przyjmowanie i porządkowanie towaru wg procedur i wytycznych,
• Uczestniczenie w inwentaryzacjach,
• Otwieranie i zamykanie sklepu.

Edukacja

Logo
Rachunkowość Jednostek Gospodarczych, studia podyplomowe
Politechnika Koszalińska
Logo
Bezpieczeństwo Publiczne (Europeistyka), magisterskie
Politechnika Koszalińska
Logo
Polityka społeczna (Europeistyka), licencjackie
Politechnika Koszalińska

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria

Zainteresowania

Moda,uroda, filmy, muzyka.