Alicja Ortynecka

PR, Marketing, Dziennikarstwo
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Reklama Copywriting Dziennikarstwo Marketing Badania marketingowe Public Relations Zarządzanie projektami Badania Rynku

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Manager
SLIPin
projekt oraz realizacja strategii promocyjnej, obsługa kanałów social media, copywriting
Wyższa Szkoła Europejska im ks. Józefa Tischnera w Krakowie
wykładowca akademicki
prowadzenie kursów "Perswazja w promocji" oraz "Strategie i kampanie promocyjne" na kierunku Grafika reklamowa i multimedia, prowadzenie wykładów otwartych, prowadzenie warsztatów marketingowych dla studentów anglojęzycznych
Wyższa Szkoła Europejska im ks. Józefa Tischnera w Krakowie
Koordynatorka ds. Upowszechniania produktu innowacyjnego
Logo
Redaktor
Magnes Miasta
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Kierownik Sekcji Promocji
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie

Projekty

Learning&Development Trends in Polish sector of BPO/IT/SSC
Realizacja badania Learning and Development Trends in the Polish IT/BPO/SSC Sector 2015 na zamówienie Inventi Consulting we współpracy z Aspire, największą w Polsce organizacją biznesową zrzeszającą firmy sektora IT, BPO i SSC w Polsce. Badanie miało na celu wskazanie trendów związanych z działaniami Learning and Development prowadzonymi przez praktyków branży Human Resources, pracujących w dużych, międzynarodowych korporacjach sektora it, BPO i SSC w Polsce, porównanie dylematów i wyzwań Działów HR w obszarze Learning and Development w rosnącym sektorze IT, BPO i SSC w Polsce, a także wypracowanie nowych rozwiązań odpowiadających na wyzwania i dylematy Działów HR w obszarze Learning and Development.
Fundacja Partnerstwo dla Środowiska
Realizacja badań fokusowych dot. koncepcji i postrzegania marki lokalnej na zlecenie Fundacji Partnerstwo dla Środowiska w ramach projektu "PRODUKT LOKALNY MAŁOPOLSKA – rozwój lokalnej przedsiębiorczości i przetwórstwa w oparciu o partnerską inicjatywę edukacji ekonomicznej mieszkańców oraz regionalny system marketingu produktów z Małopolski”.

Szkolenia i kursy

Performance Coaching w rozwijaniu siebie i innych, Towarzystwo Doktorantów UJ
Zarządzanie zespołem: jak motywować zespół do efektywnej realizacji zadań, Kształcenie z Perspektywą
Interactive Technologies in Marketing, Buskerud Univeristy College
Marketing and PR Strategies in Higher Education, University College Dublin
Zarządzanie projektami- Nowe możliwości, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Zarządzanie czasem i organizacja pracy, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Kurs projektowania i edycji grafiki komputerowej w programach Coreldraw X4 oraz Photoshop CS4, GrAffo
Szkolenia dla liderów pozarządowych organizacji działających przy ONZ, World Youth Alliance
Managing Local Project on Youth Participation for Social Inclusion, Youth in Action
The contribution of young people to the local social life, Youth in Action

Edukacja

Logo
Socjologia, doktoranckie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
Socjologia, magisterskie
University College Dublin
Logo
Socjologia specjalizacja: PR, Gospodarka i Badania Rynku, licencjackie
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Wewnętrzny PR

Zainteresowania

Media, polska literatura współczesna, joga, zdrowa żywność

Grupy

16 wszystkich wypowiedzi
4 plusy
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
KONFERENCJE NAUKOWE
KONFERENCJE NAUKOWE
KONFERENCJE NAUKOWE
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Podróże
Podróże
Forum podróżników
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość