Alicja Chmielowska
Wykładowca Uczelni Wyższej-Dublin, Specjalista ds. treningu i rozwoju praconików, Manager Biura Obsługi Klienta, MBA -HRM graduate
Wałbrzych,
dolnośląskie
Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Facilitations
Wykłady
Zarządzanie
Management Coaching
NVivo
Prezentacje
Koordynacja projektu
Projekty
Training Delivery
Programy szkoleniowe
SPSS (Statistical Package for the Social Sciences) analiza i wnioskowanie na podstawie danych statystycznych
Power Point, Microsoft Project,
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Training and Development Specialist
Dublin
• Writting training projects
Project creation, planning, managing and delivering
• Liaising with stakeholders, Co operation with top and line managers, Human Resources, Academic Directors and IT
• Creating and delivering briefings and training sessions
• Writing training documents, procedures, guidelines
Project creation, planning, managing and delivering
• Liaising with stakeholders, Co operation with top and line managers, Human Resources, Academic Directors and IT
• Creating and delivering briefings and training sessions
• Writing training documents, procedures, guidelines
Wykładowca, koordynator, przedmiotów
Dublin Business School
• Prowadzenie wykładów dla dziennych i zaocznych studentów stopnia licenjat od 1-3 roku studiów
• Zakres przedmiotów:
o psychologia społeczna, nowoczesna myśl społeczna, psychologia organizacji, wprowdzenie do psychologii, psychologia rozwoju, warsztaty psychologiczne
• Przygotowywanie i planowanie konspektu przedmiotowego
o Konspekt zajęć, literatura, założenia programowe, wymagania)
• Przygotowywanie i ocena dokumentów egzaminacyjnych
• Opracowywanie programu oceniania przedmiotu
• Konsultacje studentów
• Promowanie i ocena prac licencjackich
• Współtworzenie planów i zmian dot. nauczania na wydziale nauk społecznych
• Promowanie firmy i sprzedaż produktów podczas m.in. dni otwartych
• Zakres przedmiotów:
o psychologia społeczna, nowoczesna myśl społeczna, psychologia organizacji, wprowdzenie do psychologii, psychologia rozwoju, warsztaty psychologiczne
• Przygotowywanie i planowanie konspektu przedmiotowego
o Konspekt zajęć, literatura, założenia programowe, wymagania)
• Przygotowywanie i ocena dokumentów egzaminacyjnych
• Opracowywanie programu oceniania przedmiotu
• Konsultacje studentów
• Promowanie i ocena prac licencjackich
• Współtworzenie planów i zmian dot. nauczania na wydziale nauk społecznych
• Promowanie firmy i sprzedaż produktów podczas m.in. dni otwartych
Manager
Dublin Business School
• Zarządzanie i koordynacja Działu Call Centre oraz 4 różnych oddziałów dziekanatu
• Zarządzanie załogą - 14 pracowników
• Planowanie i egzekucja planów rekrutacyjnych w tym:
o Pozyskiwanie nowych pracowników, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, wprowadzanie i szkolenie nowych oraz obecnych pracowników
• Odpowiadzialność za logistykę
o Kontakt z firmami transportowymi, dekoracyjnymi, cateringowymi, kurierskimi, pocztowymi
• Kontrola wszystkich oddziałów dzekanatu i call centre
• Przygotowywanie raportów
o Budżetowych, wydajności, utrzymywania standardów obsługi, zatrudnienia
• Praca nad poprawą wydajności i rozszerzenia działalności działu i wprowadzanie nowych rozwiązań
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Przygotowywanie grafików pracy ( dział czynny od 8.30 do 20.30)
• Planowanie i przygotowywanie eventów
o Dni otwarte, wizytacje, eventy studenckie, targi itp.
• Kontakt i obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego: bezpośrednio, telefonicznie i mailowo
• Zarządzanie załogą - 14 pracowników
• Planowanie i egzekucja planów rekrutacyjnych w tym:
o Pozyskiwanie nowych pracowników, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, wprowadzanie i szkolenie nowych oraz obecnych pracowników
• Odpowiadzialność za logistykę
o Kontakt z firmami transportowymi, dekoracyjnymi, cateringowymi, kurierskimi, pocztowymi
• Kontrola wszystkich oddziałów dzekanatu i call centre
• Przygotowywanie raportów
o Budżetowych, wydajności, utrzymywania standardów obsługi, zatrudnienia
• Praca nad poprawą wydajności i rozszerzenia działalności działu i wprowadzanie nowych rozwiązań
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Przygotowywanie grafików pracy ( dział czynny od 8.30 do 20.30)
• Planowanie i przygotowywanie eventów
o Dni otwarte, wizytacje, eventy studenckie, targi itp.
• Kontakt i obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego: bezpośrednio, telefonicznie i mailowo
assistant manager
• Opieka nad placówką
• Zarządzanie załogą 5 pracowników
• Zaopatrzenie, prowadzenie remanentów
• Wprowadzanie ofert promocyjnych zgodnie z planami marketingowymi firmy
• Prowadzenie raportów sprzedaży dziennych, miesiecznych, raportów fiskalnych
• Kontrola i wprowadzanie zmian w bazie danych klienta/produktów/promocji
• Szkolenie nowych pracowników
• Wprowadzanie nowych procedur i zmian w istniejących procedurach
• Obsługa klienta
• Rozwiązywanie skarg i problemów klientów
• Zarządzanie załogą 5 pracowników
• Zaopatrzenie, prowadzenie remanentów
• Wprowadzanie ofert promocyjnych zgodnie z planami marketingowymi firmy
• Prowadzenie raportów sprzedaży dziennych, miesiecznych, raportów fiskalnych
• Kontrola i wprowadzanie zmian w bazie danych klienta/produktów/promocji
• Szkolenie nowych pracowników
• Wprowadzanie nowych procedur i zmian w istniejących procedurach
• Obsługa klienta
• Rozwiązywanie skarg i problemów klientów
Szkolenia i kursy
Advance Certificate in Business English- TEFL
Kurs Pierwszej Pomocy- Red Cross
Profesjonalista w Obsłudze Klienta
Kurs Pierwszej Pomocy- Red Cross
Profesjonalista w Obsłudze Klienta
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Uwielbiam bluesa, jestem bardzo aktywną i energiczną osobą. lubię narciarstwo rekreacyjne i tag rugby-grać-nie oglądać:) Angażuję się w sportowe/rozrywkowe imrezy charytatywne. W spokojniejszym czasie swojego życia czytam-głównie z zakresu social phenomenon, oraz ...lubię malować butelki:)
Organizacje
Dublin Business School
Istitute of Commercial Management
Sociological Association Ireland
Liverpool John Moore University
Istitute of Commercial Management
Sociological Association Ireland
Liverpool John Moore University
Inne
• Plynna znajomość języka angielskiego (w szczególności jezyk biznesowy i akademicki)
• Doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi oraz w obsłudze klienta
• Umiejętności komunikacyjne- także w relacjach międzykulturowych
• Umiejętność prowdzenia szkoleń i wykładów
• Umiejętności organizacyjne i koordynacyjne w mobilnym środowisku
• Szybkość decyzyjna i elastyczność
• Obsługa MS Office, SmartDrawn, Swithboard i people software, SPSSP
• Członek Sociological Association of Ireland oraz Institute of Commercial Management
• Prawo jazdy kat. B
• Certyficat Pierwszej Pomocy-Czerwonego Krzyża
• Doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi oraz w obsłudze klienta
• Umiejętności komunikacyjne- także w relacjach międzykulturowych
• Umiejętność prowdzenia szkoleń i wykładów
• Umiejętności organizacyjne i koordynacyjne w mobilnym środowisku
• Szybkość decyzyjna i elastyczność
• Obsługa MS Office, SmartDrawn, Swithboard i people software, SPSSP
• Członek Sociological Association of Ireland oraz Institute of Commercial Management
• Prawo jazdy kat. B
• Certyficat Pierwszej Pomocy-Czerwonego Krzyża
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Studia MBA
Jest to grupa dla osob, ktore ukonczyly badz sa w trakcie studiow MBA oraz osob zajmujacych sie organizacja i cala oprawa.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zapytania Ofertowe
Spotkania osób potrzebujących coś zlecić, wraz z tymi którzy te zlecenia mogą zrealizować.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.